Wat tissur?quote:
Dan heb ik iets gemist de afgelopen 22uquote:Op woensdag 18 november 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon random vrolijkheid. Het is een mooie dag.
Het was mooi weer, ik ben bij de McDonalds geweest, ik heb een Raider gescored, vanavond bericht gekregen dat mijn kersttrui morgen wordt bezorgd. Happy happy joy joy!quote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist de afgelopen 22umaar ik was dan ook hard aan het werk.
Kersttrui???quote:Op woensdag 18 november 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was mooi weer, ik ben bij de McDonalds geweest, ik heb een Raider gescored, vanavond bericht gekregen dat mijn kersttrui morgen wordt bezorgd. Happy happy joy joy!
uh..ja dat is een kersttrui.quote:
Ongetwijfeld, maar ik heb hem nog niet gegeten.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Smaakt die raider trouwens het zelfde als een twix?
Is echt alleen een ander verpakkinkje om het merk niet te hoeven verkopen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Smaakt die raider trouwens het zelfde als een twix?
Jongens....quote:Op woensdag 18 november 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Hij had haar ook op zijn schouder kunnen nemen, maar dan had hij naast natte enkels ook een natte nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jongens....Gaat het wel goed met je, ik maak me nu gewoon zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ze zijn zo lekker gewoon geblevenquote:Je kan IS gewoon bellen hoor, ze hebben een uitstekend pr-kantoor
Zouden zij nog een fax hebben?quote:
quote:
Ja maar nu is de kans nog kleiner dat ik per ongeluk met hem geconfronteerd word.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En toch ben je nooit veilig voor Arie Boomsma.
Dat is waar. Maar je komt hem vast nog wel tegen in een talkshow of reclame. Of op een poster in een abri of zo.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar nu is de kans nog kleiner dat ik per ongeluk met hem geconfronteerd word.
Moet je toch niet aan denken, kom je 's ochtends halfwakker bij de bushalte, staat die lamlul je aan te gapen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je komt hem vast nog wel tegen in een talkshow of reclame. Of op een poster in een abri of zo.
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken, kom je 's ochtends halfwakker bij de bushalte, staat die lamlul je aan te gapen.
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]Zou er een newbie doorheen tiefen.
quote:Giel Beelen heeft al een tijd een vriendin, genaamd Nicolien. Nicolien is een lekkerding die twaalf jaar jonger is dan Giel, maar dat is volgens hem geen probleem, want 'ze is geestelijk veel beperkter dan ik, dat heft elkaar meer dan op'. Dat vertelt hij in Van der Vorst ziet sterren. Giel heeft trouwens geen problemen met jongere vriendinnetjes, zijn vorige vriendin (ook een lekkerding) was nóg jonger.
Maar als jij hier wilt nachtbaggeren ga je je gang maar.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ja de sc zie het nu op mobiel is kak af en toe
Als hij geluk heeft ook in splitsquotes, dan heb je het wel gemaakt.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als jij hier wilt nachtbaggeren ga je je gang maar.
Elflettering reageert overal op.
Of een woordgrapje in een paint waar hij 4 uur aan heeft gewerkt.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als hij geluk heeft ook in splitsquotes, dan heb je het wel gemaakt.
Dat is wel buitencategorie, ik heb nog nooit een paint gehad hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of een woordgrapje in een paint waar hij 4 uur aan heeft gewerkt.
En niemand moet lachen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of een woordgrapje in een paint waar hij 4 uur aan heeft gewerkt.
Ik vind Henk onbedoeld ook weleens hilarisch, dus dat klopt wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Maar ik las eerder dat Henk het vooral moet hebben van zijn onbedoelde humor.
als ik klaar ben met mn artikelquote:Op woensdag 18 november 2015 23:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je weet al wat ik ga vragen heh?
Morgen bedoel je, want vandaag gaat al bijna niet meer lukken.quote:
Over een half uurtje of zo, en jahaaa .. dan is het morgen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen bedoel je, want vandaag gaat al bijna niet meer lukken.
Told yaquote:Op woensdag 18 november 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Over een half uurtje of zo, en jahaaa .. dan is het morgen.
Ik ga nu slapenquote:
Ik moest een topicdeel openenquote:
Omdat ie moet lopen, zijn fiets is gejat.quote:
Dan heeft ie geluk vandaag.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ie moet lopen, zijn fiets is gejat.
Nee toch..quote:Op donderdag 19 november 2015 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij had je deze vorige week al geplaatst.
quote:Op donderdag 19 november 2015 17:19 schreef vaduz het volgende:
Vinden jullie Houtenbeen ook een dierenbeul?
Volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee toch..![]()
Kende deze helemaal niet.
Anders weet Yoki het wel, met zijn superbrain.
Het is fantastisch.quote:
Sollyquote:Op donderdag 19 november 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ga eens weg met je gelul over andere users.
Gaat er vooral om dat Houtenbeen hier niet post, dan wordt het een soort roddelen.quote:
Die laat zijn cavia's niet affikken.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat Houtenbeen hier niet post, dan wordt het een soort roddelen.
Over Henk Efteling kun je hier wel helemaal los gaan.
Die is nu keyboard aan het spelen met zijn vrienden, moet hij helemaal terug gaan lezen.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat Houtenbeen hier niet post, dan wordt het een soort roddelen.
Over Henk Efteling kun je hier wel helemaal los gaan.
Ik wou er een grappig plaatje bij zoeken, toen kreeg ik dit:quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is nu keyboard aan het spelen met zijn vrienden, moet hij helemaal terug gaan lezen.
Dit is voor niemand leuk.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou er een grappig plaatje bij zoeken, toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is nu keyboard aan het spelen met zijn vrienden, moet hij helemaal terug gaan lezen.
meneer links zou nog net gaanquote:Op donderdag 19 november 2015 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou er een grappig plaatje bij zoeken, toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
Ik ben bang dat ik er morgen anders over denk.quote:
Zo gaan die dingenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er morgen anders over denk.
Ik ben wel thuisgebracht net
Morgenochtend sta ik mijn auto te zoeken voor de deur natuurlijk.quote:
In de skibox?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er morgen anders over denk.
Ik ben wel thuisgebracht net
ja bijna wel, het is echt wel een beetje treurigquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja bijna wel, het is echt wel een beetje treurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |