Sint constateerde niet slechts,maar benoemde het als iets positiefs. Opvang van asielzoekers gaat ten koste van Nederlandse kinderen. Daar kun je het mee oneens zijn, maar laat het Sinterklaasfeest vrij van dit soort politieke kwesties blijven.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Heeft de Sint gezegd dat Nederlandse kindertjes maar in de stront kunnen zakken? Dat lees ik nu in jouw reactie. En wat is er links aan dat Sinterklaas constateert dat er veel Syrische kinderen hier opgevangen wordt?
Oh trouwens, het is maar een fictief figuur he. Niet zo kleinzerig doen en dit serieus nemen, bitte.
Ik stel je vragen...... Dat doet men vaker..... de bedoeling is dat je het een en ander toelicht.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Lees nog even goed mijn post a.u.b. voordat je wat roept.
Zoals je weet is Sinterklaas een echte kindervriend! Hij kan toch niet zeggen dat die Syrische kindertjes alleen maar ellende met zich meebrengen? Dat zou nogal out of character zijn. Maar los daarvan denk ik dat Sinterklaas al die jaren al een behoorlijke linkse signatuur heeft gehad.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Sint constateerde niet slechts,maar benoemde het als iets positiefs. Opvang van asielzoekers gaat ten koste van Nederlandse kinderen. Daar kun je het mee oneens zijn, maar laat het Sinterklaasfeest vrij van dit soort politieke kwesties blijven.
Klopt, dat kan hij niet zeggen. Lees wat ik schrijf (ook voor Bluesdude): Sinterklaas moet politiek neutraal zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Zoals je weet is Sinterklaas een echte kindervriend! Hij kan toch niet zeggen dat die Syrische kindertjes alleen maar ellende met zich meebrengen? Dat zou nogal out of character zijn. Maar los daarvan denk ik dat Sinterklaas al die jaren al een behoorlijke linkse signatuur heeft gehad.
Het is toch positief dat kinderen niet opgroeien in oorlogsgebieden of vluchtelingenkampen?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Sint constateerde niet slechts,maar benoemde het als iets positiefs.
Welja...... ouderen verzorgen ook. Mensen opereren ook. Stoplichten laten werken ook.quote:Opvang van asielzoekers gaat ten koste van Nederlandse kinderen.
Doe dat dan !!!! Begint dan ook niet over je politieke misvattingen in dit debatquote:Daar kun je het mee oneens zijn, maar laat het Sinterklaasfeest vrij van dit soort politieke kwesties blijven.
Sint moet niks...... dat bepaalt iedere acteur voor zich ism met zijn groep theatermakers.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt, dat kan hij niet zeggen. Lees wat ik schrijf (ook voor Bluesdude): Sinterklaas moet politiek neutraal zijn.
Het is positief dat kinderen niet opgroeien in oorlogsgebieden en vluchtelingenkampen. De realiteit is echter dat dit geen reden is om de hele wereld hier naartoe te halen. Dat is ingewikkeld te begrijpen, zelfs voor veel volwassenen. Niet bij het kinderfeest betrekken.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is toch positief dat kinderen niet opgroeien in oorlogsgebieden of vluchtelingenkampen?
[..]
Welja...... ouderen verzorgen ook. Mensen opereren ook. Stoplichten laten werken ook.
[..]
Doe dat dan !!!! Begint dan ook niet over je politieke misvattingen in dit debat
Ik vind dat ze niet in Nederland horen, jij denkt er wellicht anders over. Dat kan, maar deze politieke discussie moet los van het Sinterklaasfeest gevoerd worden.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sint moet niks...... dat bepaalt iedere acteur voor zich ism met zijn groep theatermakers.
De Sint is er voor alle kinderen , is het verhaal, ook voor die kinderen die jij wegwenst.
Afgezien van het geen neger ben ik het geheel met je eens.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Daarom is Zwarte Piet ook geen neger, maar een fantasiefiguur, een interpretatie van een cultuur historisch archetype.
Je hebt door dat ik het tegen iemand heb die het over die witte wieven e.d. heeft en niet over de politiek?quote:Op donderdag 19 november 2015 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
DAt is niet hetzelfde als politieke discussies erin verweven.
Lees jij dan dat artikel voor aan kinderen in die leeftijdsgroep???quote:Op donderdag 19 november 2015 16:45 schreef Gia het volgende:
Een Diewertje die Zwarte Piet maar een 'rare blackface' vindt.
Da's opvoeden! Kindjes die in de supermarkt een willekeurige neger, een rare blackface noemt. Dat is ook prettiger voor negers dan Zwarte Piet genoemd worden.
Weet je waar het sinterklaas verhaal voor staat????quote:Op donderdag 19 november 2015 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Beetje laat, maar ik las onlangs dat Sinterklaas in Meppel heeft gezegd dat Nederland veel kindertjes opvangt die op de vlucht zijn.
Sinterklaas wordt gebruikt om linkse indoctrinatie op kleine kinderen los te laten.
De opvang van die illegalen wordt gebracht alsof het wat mooi is.
Terwijl dankzij die immigratie Nederland zo vol wordt dat de meeste kinderen later zijn aangewezen op een krap flatje, en meisjes een grote kans maken om ooit in hun leven slachtoffer te worden van verkrachting.
Misselijkmakend
Echt, ga je gewoon ermee door?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Sint constateerde niet slechts,maar benoemde het als iets positiefs. Opvang van asielzoekers gaat ten koste van Nederlandse kinderen. Daar kun je het mee oneens zijn, maar laat het Sinterklaasfeest vrij van dit soort politieke kwesties blijven.
Tja, als je links ziet als de hulpbehoevenden helpen wel ja.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Zoals je weet is Sinterklaas een echte kindervriend! Hij kan toch niet zeggen dat die Syrische kindertjes alleen maar ellende met zich meebrengen? Dat zou nogal out of character zijn. Maar los daarvan denk ik dat Sinterklaas al die jaren al een behoorlijke linkse signatuur heeft gehad.
Wordt eens nuchter. Ze maken sintverhalen voor de kinderen. Dat doen ze al vele jaren en zullen dat nog vele jaren blijven doen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:04 schreef luxerobots het volgende:
De NOS laat zich altijd voor het karretje spannen van het koninklijk huis, maar het Sinterklaasfeest, het enige unieke Nederlandse kinderfeest, kan een schop na krijgen.
Ik heb het even gekeken, ontzettend slechte televisie. Alles slecht, opbouw, script, muziek. Het is voor de allerkleinsten, maar dat is nog geen reden om zulke slechte televisie af te leveren.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wordt eens nuchter. Ze maken sintverhalen voor de kinderen. Dat doen ze al vele jaren en zullen dat nog vele jaren blijven doen.
Nu ben jij zo verkrampt aan het kijken.... ojeeeeee ik zie een piet die niet donker geschminkt is.... wat erg.....
Is niks ergs aan... en ze blijven sinttheater maken.
je bent een kankerpitquote:Op donderdag 19 november 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb het even gekeken, ontzettend slechte televisie. Alles slecht, opbouw, script, muziek. Het is voor de allerkleinsten, maar dat is nog geen reden om zulke slechte televisie af te leveren.
ah den pot die den ketel verwijt dat hij zwart zietquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/kankerpit
Hilarisch he!? Ik heb een zwak voor de echte Zwarte Piet met die toffe gouden oorbellen, maar die boze blanke mensen hier die compleet uit hun pan gaan hier vanwege roetveegpieten vind ik ook geweldig!quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:28 schreef Zith het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste paar paginas![]()
Sinterklaas die kindervluchtelingen maar moet negeren.
Kinderachtige productie Sinterklaasjournaal.
3-jarigen misschien wel die blackface gaan roepen.
Verontwaardiging over pieten met speciale rollen (clownspieten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |