Oh! ik heb gelogen. Hij was maar 5400 gramquote:Op donderdag 12 november 2015 20:01 schreef Malteser het volgende:
[..]
5700 gram?? Is S. niet 4 weken jonger dan Twix? Die woog vanmorgen exact 5 kilo. Heb het nog niet geplot in de curve en bij het CB lagen alle systemen eruit.
Sterkte met dreumes! Moet ze wennen aan het delen van de aandacht? Of aan het andere ritme? Kraambezoek? Sneu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Ja, dan welquote:Op woensdag 18 november 2015 14:22 schreef Krisvc het volgende:
En batsen kan prima tijdens slaapjes van kind dat in haar eigen bed slaapt.
Snap ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:24 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, dan welmaar nu ze dat niet doet, moeten we de hulptroepen inschakelen...
We hebben een schoonmaakster (echt heerlijk)quote:Op woensdag 18 november 2015 14:31 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Snap ik.Ik gaf aan hoe het er hier aan toe gaat.
1 kik van kind betekent wel het einde van de zin.
Omgquote:Op woensdag 18 november 2015 14:33 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
We hebben een schoonmaakster (echt heerlijk) en vorige week hebben we N. in haar armen gedrukt en zijn we snel weer naar bed gerend. Ik denk dat ze wel doorhad waarom ze een half uur met N. moest rondlopen....
Ach, ze spreekt niet zo goed Nederlands, dus ze zal het wel niet doorvertellenquote:
Dit is een grapje tochquote:Op woensdag 18 november 2015 14:33 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
We hebben een schoonmaakster (echt heerlijk) en vorige week hebben we N. in haar armen gedrukt en zijn we snel weer naar bed gerend. Ik denk dat ze wel doorhad waarom ze een half uur met N. moest rondlopen....
Niet in het Nederlands dan.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:35 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ach, ze spreekt niet zo goed Nederlands, dus ze zal het wel niet doorvertellen
Uhm nee...quote:
+1quote:
En of ze deze week even de bedden wil verschonen zeker?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:33 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat doet ze elke week toch al.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
En of ze deze week even de bedden wil verschonen zeker?
Ik zou aardig verbijsterd zijn als ik kwam om schoon te maken en ik moet ineens een half uur met een baby zitten terwijl er boven iets gebeurt wat ik straks schoon mag makenquote:
Tja, al ken ik mensen 100 jaar.. Ik hoef niet te weten wanneer ze batsen.. En ga daar al helemaal niet op zitten wachten totdat ze klaar zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Uhm nee...
Maar ze werkt al 15 jaar voor mijn man, dus ze kent ons wel goed hoor.
+1. Dikke kerstfooi wordt datquote:Op woensdag 18 november 2015 14:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Tja, al ken ik mensen 100 jaar.. Ik hoef niet te weten wanneer ze batsen.. En ga daar al helemaal niet op zitten wachten totdat ze klaar zijn.
Hier is het nog wel eens voldoende om tegen de assistente te zeggen dat ik een verwijzing zou willen voor de gyneacoloog om *insert reden*. De assistente overlegt het dan kort met de huisarts en vaak krijg ik dan gewoon een verwijzing. Misschien dat dat minder erg is?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:44 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heerlijk die schaamteloosheid, maar ik krab me nog maar eens achter mijn oren.![]()
Ik kijk het nog wel even aan (verder nergens last van namelijk) en als ik denk dat het zich echt niet oplost bel ik de huisarts wel. Ik zal die muur toch eens over moeten dan.
En het begon met jouw nacontrole bij de verloskundigequote:
Ik hou van dit forumquote:Op woensdag 18 november 2015 14:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
En het begon met jouw nacontrole bij de verloskundigeen nu zijn we al aanbeland bij seks terwijl de schoonmaakster beneden wacht
Ze was in een ander gebouw, dus ze kon het niet horen ( dat gaat mij ook te ver hoor).quote:Op woensdag 18 november 2015 15:04 schreef Lijnloos het volgende:
Batsen met (wakker) publiek (al is het in een andere kamer) is gewoon echt een no-go hoor...
Ja, ik was niet van plan het verhaal heel gedetailleerd uit de doeken te doen aan de telefoon.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:46 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Hier is het nog wel eens voldoende om tegen de assistente te zeggen dat ik een verwijzing zou willen voor de gyneacoloog om *insert reden*. De assistente overlegt het dan kort met de huisarts en vaak krijg ik dan gewoon een verwijzing. Misschien dat dat minder erg is?
HOE woon jij?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ze was in een ander gebouw, dus ze kon het niet horen ( dat gaat mij ook te ver hoor).
En idd batsen waar je baby bij is kan ik ook niet hoor, zelfs niet in een andere kamer...
Dat interesseert mij nou echt weer niks. Zolang hij tenminste slaaptquote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef SaskiaR het volgende:
En idd batsen waar je baby bij is kan ik ook niet hoor, zelfs niet in een andere kamer...
Misschien kan Minke even oppassen?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:27 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Ik kan Fedde wel in de schuur leggen, wellicht helpt dat voor mijn libido
Er komt een moment dat ze doorslapen. Ooit. Wij hebben het maar drie keer gedaan overigensquote:Op woensdag 18 november 2015 15:35 schreef ingee het volgende:
Ik Ben wel benieuwd naar moeders met oudere kinderen. Alleen seks als er zeker weten niemand wakker is in huis, HOE dan?
Die van mij ook! 2x op zijn verjaardag en 1x op haar verjaardag.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er komt een moment dat ze doorslapen. Ooit. Wij hebben het maar drie keer gedaan overigensNet als mijn eigen ouders.
Bwehehequote:Op woensdag 18 november 2015 15:07 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, ik was niet van plan het verhaal heel gedetailleerd uit de doeken te doen aan de telefoon.Ik denk dat ik het zo ongeveer ga doen ja.
Haha ja, seks met een wakker kind in een andere ruimte - no way. Maar seks met een slapend kind in dezelfde ruimte al helemaal niet. Lastig hoor, baby's.De keren dat we weer op die manier tijd voor elkaar hebben genomen zijn volgens mij nog net op 1 hand te tellen (
) en gelukkig sliep N. elke keer op haar eigen kamer.
quote:Op woensdag 18 november 2015 15:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien kan Minke even oppassen?
quote:Op woensdag 18 november 2015 15:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Probleem opgelost... IPad meegeven voor het entertainment en klaar. En we hebben ook geen uren nodig, gewoon effe het stof eraf batsen en door met de orde van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |