Oh! ik heb gelogen. Hij was maar 5400 gramquote:Op donderdag 12 november 2015 20:01 schreef Malteser het volgende:
[..]
5700 gram?? Is S. niet 4 weken jonger dan Twix? Die woog vanmorgen exact 5 kilo. Heb het nog niet geplot in de curve en bij het CB lagen alle systemen eruit.
Sterkte met dreumes! Moet ze wennen aan het delen van de aandacht? Of aan het andere ritme? Kraambezoek? Sneu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Ja, dan welquote:Op woensdag 18 november 2015 14:22 schreef Krisvc het volgende:
En batsen kan prima tijdens slaapjes van kind dat in haar eigen bed slaapt.
Snap ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:24 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, dan welmaar nu ze dat niet doet, moeten we de hulptroepen inschakelen...
We hebben een schoonmaakster (echt heerlijk)quote:Op woensdag 18 november 2015 14:31 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Snap ik.Ik gaf aan hoe het er hier aan toe gaat.
1 kik van kind betekent wel het einde van de zin.
Omgquote:Op woensdag 18 november 2015 14:33 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
We hebben een schoonmaakster (echt heerlijk) en vorige week hebben we N. in haar armen gedrukt en zijn we snel weer naar bed gerend. Ik denk dat ze wel doorhad waarom ze een half uur met N. moest rondlopen....
Ach, ze spreekt niet zo goed Nederlands, dus ze zal het wel niet doorvertellenquote:
Dit is een grapje tochquote:Op woensdag 18 november 2015 14:33 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
We hebben een schoonmaakster (echt heerlijk) en vorige week hebben we N. in haar armen gedrukt en zijn we snel weer naar bed gerend. Ik denk dat ze wel doorhad waarom ze een half uur met N. moest rondlopen....
Niet in het Nederlands dan.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:35 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ach, ze spreekt niet zo goed Nederlands, dus ze zal het wel niet doorvertellen
Uhm nee...quote:
+1quote:
En of ze deze week even de bedden wil verschonen zeker?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:33 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat doet ze elke week toch al.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
En of ze deze week even de bedden wil verschonen zeker?
Ik zou aardig verbijsterd zijn als ik kwam om schoon te maken en ik moet ineens een half uur met een baby zitten terwijl er boven iets gebeurt wat ik straks schoon mag makenquote:
Tja, al ken ik mensen 100 jaar.. Ik hoef niet te weten wanneer ze batsen.. En ga daar al helemaal niet op zitten wachten totdat ze klaar zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Uhm nee...
Maar ze werkt al 15 jaar voor mijn man, dus ze kent ons wel goed hoor.
+1. Dikke kerstfooi wordt datquote:Op woensdag 18 november 2015 14:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Tja, al ken ik mensen 100 jaar.. Ik hoef niet te weten wanneer ze batsen.. En ga daar al helemaal niet op zitten wachten totdat ze klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |