SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N. was vandaag mega heppiedepeppie bij de GO, ze heeft het weer super gedaan. Wat is het toch heerlijk om zo'n vrolijk meisje op te mogen halen na zo'n butdag.![]()
Dat heb jij weer, zo'n bijzonder gevalquote:Op donderdag 12 november 2015 17:15 schreef mignonne het volgende:
Gefeliciteerd DaD!![]()
wij blijven nog even in t zh, A's bili daalde goed na de fototherapie maar steeg uiteindelijk toch weer ietsje. Voor de vorm hebben ze toen nog een keer bili afgenomen en die bleek weer teveel te rap te stijgen. Nu vanavond weer afname en dan kijken of hij weer terug onder de lamp moet of niet.
Ze zijn een beetje puzzled over wat het kan zijn omdat A. het klinisch heel goed doet, drinkt veel en poept en plast veel en is niet ziek enzo dus waarom het überhaupt zo hoog is geweest en nu weer stijgt is een raadsel.
Wat ontzettend leuk om te zien is dat toch, zo'n jaaroverzicht. Knapperd.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thanks, LuDann en Malteser!
Ik kwam nog even afscheid nemen. Posten deed ik hier al niet veel meer de laatste tijd, want we zijn echt wel duidelijk het tijdperk van krampjes en dergelijke voorbij. Ik wil jullie bedanken voor alle gezelligheid het afgelopen jaar en ik hoop dat jullie allemaal met jullie kindjes net zo'n mooi jaar hebben als wij met I. Geniet ervan, want het cliché is keihard waar: het gaat zoooooo snel...
Een overzichtje van het eerste jaar in foto's:
[ afbeelding ]
Helemaal niet over nagedacht van tevoren, het is zo vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:54 schreef LuDann het volgende:
Goed dat je het aangeven hebt Selvaria, ik kan me goed voorstellen dat dat een opluchting is. Had je er zelf voor gekozen dit jaar een mentorklas te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 maanden alweer.Sinds zondag al, maar goed, eerder geen tijd gehad voor foto's.
![]()
5700 gram?? Is S. niet 4 weken jonger dan Twix? Die woog vanmorgen exact 5 kilo. Heb het nog niet geplot in de curve en bij het CB lagen alle systemen eruit.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:22 schreef Limone het volgende:
We zijn gister naar het cb geweest: 56 cm en 5700 gramIk had nog wel uren daar door kunnen kletsen, maar zij had dat duidelijk niet...
Niet gehad over slaaphoudingen. Ik weet niet of ik verteld had dat hij op z'n buik slaapt. Het voelt al alsof ik hem stiekem rattengif geef. Dan hoef ik daar ook niet op aangesproken te worden.
Ik lees hier trouwens alles, maar reageren lukt niet goed. Dreumes vindt de komst van haar broertje minder leuk en daar heb ik best een kluif aan. En daar bovenop is ze bijna twee, dus dat is een dubbele portie drama.
Nou zeg, na je mooie thuisbevalling toch in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:15 schreef mignonne het volgende:
Gefeliciteerd DaD!![]()
wij blijven nog even in t zh, A's bili daalde goed na de fototherapie maar steeg uiteindelijk toch weer ietsje. Voor de vorm hebben ze toen nog een keer bili afgenomen en die bleek weer teveel te rap te stijgen. Nu vanavond weer afname en dan kijken of hij weer terug onder de lamp moet of niet.
Ze zijn een beetje puzzled over wat het kan zijn omdat A. het klinisch heel goed doet, drinkt veel en poept en plast veel en is niet ziek enzo dus waarom het überhaupt zo hoog is geweest en nu weer stijgt is een raadsel.
Mijn baby is met 13 weken 5300 gram en ze zit op het middelste lijntje. Nu heb ik wel een meisje en dat maakt ook nog uit, maar het onderling verschil is gewoon heel groot.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:01 schreef Malteser het volgende:
[..]
5700 gram?? Is S. niet 4 weken jonger dan Twix? Die woog vanmorgen exact 5 kilo. Heb het nog niet geplot in de curve en bij het CB lagen alle systemen eruit.
Sterkte met dreumes! Moet ze wennen aan het delen van de aandacht? Of aan het andere ritme? Kraambezoek? Sneu!
Ach, kijk nou! Flink de vaart erin.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:09 schreef Cholula het volgende:
Gefeliciteerd met I Dad! Ik vind de net-uit-de-buik-foto zo ontzettend gaaf en bijzonder.![]()
Selvaria. Ik hoop dat het langzaam weer wat leuker wordt en gemakkelijker gaat!
Onze joker kwam vorige week totaal niet vooruit tot grote frustratie van hemzelf en nu wel!
(Het is een filmpje)
[ link | afbeelding ]
Maatje 62 past ze nu meestal goed, afhankelijk van het merk.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:39 schreef JantinaGr het volgende:
LuDann, schattig! In welk maatje zit ze?
Onze dochter, vandaag precies 3 weken gaat vanavond voor het eerst in een slaapzak. Ik heb maar een maatje 68 gehaald, kleiner kon ik ze niet vinden. Ze is al zo bewegelijk, de laatste dagen lag ze steeds schuin in de ledikant en het lakentje rukt ze gewoon los.
Wanneer gingen jullie over op slaapzak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |