vermijd zinnen als:quote:Op woensdag 18 november 2015 13:29 schreef chento het volgende:
Nog enkele belangrijke tips voor als je naar Kopenhagen vliegt
- hou je koffer goed bij, voor je het weet laten ze hem anders ontploffen voor de zekerheid
- spreek niet over een bom in het vliegtuig
Daar zijn de coffeeshops gesloten voor buitenlanders, slimmerikquote:Op woensdag 18 november 2015 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De A27 mondt niet uit in Belgie. Als het je puur om de tedere drugs gaat is Roosendaal een stuk makkelijker.²
Dat is dan ook gewoon een buitenlandse enclave die de autochtone Fransen mijden als de pest.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:33 schreef Eufonie het volgende:
Buren van het huis waar de vrouw zichzelf opblies:
https://twitter.com/jwaintraub/status/666886827438178304
Ziet er goed Frans uit wel
Mwah, als ze die normaal niet voor haar mond houdt kan ik me er in dit geval wel wat bij voorstellen dat ze dat nu liever wel doet... ongeacht wat ze te vertellen heeft.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is ze verkouden? Netjes hoor zo`n lapje voor haar mond dan..
Dat ziet er toch ook niet uit.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:38 schreef NoXia het volgende:
Een journalist volgde agenten vanochtend bij hun werk in Saint-Denis. Hij maakte deze beelden met zijn telefoon:
http://nos.nl/video/20698(...)-in-saint-denis.html
quote:Op woensdag 18 november 2015 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ze die normaal niet voor haar mond houdt kan ik me er in dit geval wel wat bij voorstellen dat ze dat nu liever wel doet... ongeacht wat ze te vertellen heeft.
De belichting op die foto moet moeilijk zijn...quote:
En dit... Laten we vooral niet doen alsof die banlieues niet bij Parijs horen.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon een normale Parijse voorstad.
Heeft de bukkende kerel nou in zijn jurk gescheten?quote:
Is toch niet normaal als je er zo bij gaat lopenquote:Op woensdag 18 november 2015 13:39 schreef Jump het volgende:
[..]
De belichting op die foto moet moeilijk zijn...
Bomgordel zakt af.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heeft de bukkende kerel nou in zijn jurk gescheten?
Bil zweet.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heeft de bukkende kerel nou in zijn jurk gescheten?
Bizar dat ze zo naast die agenten lopen....quote:Op woensdag 18 november 2015 13:38 schreef NoXia het volgende:
Een journalist volgde agenten vanochtend bij hun werk in Saint-Denis. Hij maakte deze beelden met zijn telefoon:
http://nos.nl/video/20698(...)-in-saint-denis.html
"Allemaal even lachen"quote:Op woensdag 18 november 2015 13:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meest zinloze familiefoto
Dan lijkt het er verdacht veel op dat hij een horizontale bilnaad heeft.quote:
Nah.. eerder uitgebreid.. Stad der Romantiek en Moordende Jihadis.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Parijs door de recente gebeurtenissen de titel van "stad der romantiek" kwijtraken?²
"Mama, welke was jij?"quote:Op woensdag 18 november 2015 13:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De stad heeft twee wereldoorlogen overleefd, en nu zou het opeens zijn titel kwijtraken?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou Parijs door de recente gebeurtenissen de titel van "stad der romantiek" kwijtraken?²
Ik denk dat ze elkaar wel herkennen, hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen onzin. De massahysterie bij die aanslagen bleken vooral uit verontwaardiging te bestaan. De breedte van de operaties die nu uitgevoerd worden in verschillende landen tegelijk was in die tijd echt een stuk minder.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Onzin. De massahysterie na New York, Madrid en Londen was minimaal net zo groot als nu het geval is.
Ik vind Parijs sowieso overschat, snap al die hype niet. Ga liever naar London, Berlijn of Rome.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |