Jammer, geen Quinn (homeland) actiesquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het enige voordeel van zo'n aanslag, voor zover je daar zo eerlijk in mag zijn, is dat mensen wat minder blij gaan doen en het leven en de kleine dingen daar omheen wat meer gaan waarderen.²
Dit inderdaad... Dat arme meisje in die rode opel dat in de lopen van een aantal MP5's van de BBE keek omdat er een dreiging was tegen een of andere tunnel hier, net na 9/11...quote:Op woensdag 18 november 2015 13:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Onzin. De massahysterie na New York, Madrid en Londen was net zo groot als nu het geval is.
Meisje? Opel? Tunnel?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad... Dat arme meisje in die rode opel dat in de lopen van een aantal MP5's van de BBE keek omdat er een dreiging was tegen een of andere tunnel hier, net na 9/11...
Dat was toch de Botlektunnel?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad... Dat arme meisje in die rode opel dat in de lopen van een aantal MP5's van de BBE keek omdat er een dreiging was tegen een of andere tunnel hier, net na 9/11...
Ja, beangstigende shit was dat. Succes trouwens met je reis, denk dat bij meer mensen in het vliegtuig min of meer de lood in de schoenen zal staan.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat was toch de Botlektunnel?
RTquote:Op woensdag 18 november 2015 13:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je het gek. Ze hebben de expertise van Israėl en de VS in house gehaald.
IS is niets anders dan een veredeld detacheringsbureau.²
quote:Op woensdag 18 november 2015 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Leuk ik vlieg vanavond naar Kopenhagen.
Thanks, ik maak me eerder zorgen over een mogelijke vertraging dan dat er wat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:28 schreef Toefjes het volgende:
Ja, beangstigende shit was dat. Succes trouwens met je reis, denk dat bij meer mensen in het vliegtuig min of meer de lood in de schoenen zal staan.
ja.., en geloof me, dat is iedereen met je eens.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de beweegredenen. Want van nature is een vrouw juist soft.
Ik heb ze trouwens liever helemaal niet dood. Zet ze vast en gebruik ze om een deradicaliseringspakket op maat te maken.²
Al die belgen komen allemaal hier naartoe voor de coffeeshops toch? Misschien had hij hier een zak wiet gekocht en is hij op de terugweg aangehouden in Belgiė.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik las ergens dat een van die hitsige boys onlangs in Nederland is geweest en beboet voor illegaal softdrugs bezit. Dat maakt mogelijke connecties met entiteiten in Nederland wel voor de hand liggend.²
Joh. Ze zitten overal, al jaren.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik las ergens dat een van die hitsige boys onlangs in Nederland is geweest en beboet voor illegaal softdrugs bezit. Dat maakt mogelijke connecties met entiteiten in Nederland wel voor de hand liggend.²
Word je betaald om hier vervelend te komen doen ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
De A27 mondt niet uit in Belgie. Als het je puur om de tedere drugs gaat is Roosendaal een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Al die belgen komen allemaal hier naartoe voor de coffeeshops toch? Misschien had hij hier een zak wiet gekocht en is hij op de terugweg aangehouden in Belgiė.
Is dit in Syriė of Suriname?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:33 schreef Eufonie het volgende:
Buren van het huis waar de vrouw zichzelf opblies:
https://twitter.com/jwaintraub/status/666886827438178304
Ziet er goed Frans uit wel
Is ze verkouden? Netjes hoor zo`n lapje voor haar mond dan..quote:Op woensdag 18 november 2015 13:33 schreef Eufonie het volgende:
Buren van het huis waar de vrouw zichzelf opblies:
https://twitter.com/jwaintraub/status/666886827438178304
Ziet er goed Frans uit wel
Ik zag laatst een Al-Qaida leider beweren dat IS losgeslagen geiten zijn die zich niet aan het boek houden en door Allah bestraft zouden worden.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
IS heeft bereikt wat Al Qaida nooit is gelukt. Heel Europa in zijn greep houden. Wat zullen ze bij Al Qaida jaloers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |