abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157761348
Het is wel erg vruchtbaar momenteel in het dreumestopic hoor kwak :D
zei je de vorige keer ook niet dat het zeer on-waar-schijn-lijk was ofzoiets? ;)
Maar jammer van die rotnacht...

Lijkt wel een beetje te heersen hier, slechte slapers of slechte nachten. L slaapt de laatste tijd redelijk goed weer, wel om 6 uur wakker, maar ze wordt echt heel vrolijk wakker, dus dat is wel heel fijn O+
Ikzelf krijg ook wel genoeg slaap nu ik om 9 uur in bed lig :') Maar ik word een beetje gekweld door nare dromen de laatste tijd...

Soes! Je spekkie, wat doe je :o
Maar heel mooi in balans zo, lengte en gewicht. Ze is haar eigen lijntje aan het vinden :Y

Gisteren kwam Sinterklaas bij mij op het werk. L heeft het supergoed gedaan O+ Leuke pannetjes gekregen met een (pol)lepeltje erbij. En spontaan begint ze te roeren en te proeven, iedereen even proeven. Waar ze dat nou gezien heeft? Grote meid :D
  maandag 23 november 2015 @ 13:57:27 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157761669
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een slaapperikelen... Na een weekje gebroken nachten waren wij alweer in staat tot echtscheiding en echtelijk geweld zo'n beetje :') dus ik voel voor jullie...

Hier een goede slaap voor Melba, alleen lag ik wakker om 1.45, 3.30 en 4.45 :? Zou bijna een zwangerschapstest gaan doen, maar dat kan echt niet...
>:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157761690
Gefeliciteerd!! *O* O+
pi_157762559
Melba grote broer O+
  maandag 23 november 2015 @ 14:50:10 #205
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157762720
Misschien is het voor jullie heel grappig om zo hardop te speculeren, ik vind het best pijnlijk eigenlijk :@.
KuikenGuppy
pi_157763540
Ja, snap ik Burdie. :* . Het is niet zo vanzelfsprekend allemaal.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157763556
Och Burd, in jouw situatie zou ik dat waarschijnlijk ook zo voelen :* Maar dat betekent toch niet dat er geen grappen gemaakt mogen worden?

Amsel, wel spannend dan. Hopelijk komen jullie er wel uit!!

Mooie curve Soesa!

Dyre, klinkt leuk, de sint op werk! Volgende week komt hij bij m'n vriend op werk, ben benieuwd hoe het zal gaan :)

F is druk met thee zetten. Gisteravond heb ik wel 10 kopjes moeten 'drinken' omdat hij maar bleef bijschenken :D
  maandag 23 november 2015 @ 15:33:32 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_157763721
ooh, wat een leuke foto's van Chillba bij de cavia's O+ O+

En ik moest lachen om A. poepverhaal :')

Mooie stats voor Soesje! Fijn dat alles goed gaat!
disclaimer
  maandag 23 november 2015 @ 15:34:47 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_157763750
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:41 schreef Dyre het volgende:
Het is wel erg vruchtbaar momenteel in het dreumestopic hoor kwak :D
zei je de vorige keer ook niet dat het zeer on-waar-schijn-lijk was ofzoiets? ;)
Maar jammer van die rotnacht...

Lijkt wel een beetje te heersen hier, slechte slapers of slechte nachten. L slaapt de laatste tijd redelijk goed weer, wel om 6 uur wakker, maar ze wordt echt heel vrolijk wakker, dus dat is wel heel fijn O+
Ikzelf krijg ook wel genoeg slaap nu ik om 9 uur in bed lig :') Maar ik word een beetje gekweld door nare dromen de laatste tijd...

Soes! Je spekkie, wat doe je :o
Maar heel mooi in balans zo, lengte en gewicht. Ze is haar eigen lijntje aan het vinden :Y

Gisteren kwam Sinterklaas bij mij op het werk. L heeft het supergoed gedaan O+ Leuke pannetjes gekregen met een (pol)lepeltje erbij. En spontaan begint ze te roeren en te proeven, iedereen even proeven. Waar ze dat nou gezien heeft? Grote meid :D
O+

Ik zie die dochter van jou tegenwoordig bij elke shoppingtrip trouwens _O- Gisteren was ze heel hard aan het mopperen en ik dacht even dat iemand Mauw in de Jumbo had losgelaten :')
disclaimer
pi_157763780
Hahah, ja echt iedereen komt jou tegen, maar ik zie je nooit :? :')
  maandag 23 november 2015 @ 15:37:03 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_157763798
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:36 schreef Dyre het volgende:
Hahah, ja echt iedereen komt jou tegen, maar ik zie je nooit :? :')
Nee, jij ligt zeker thuis op de bank zwanger te zijn ofzo ;(
disclaimer
pi_157763816
Toevallig was ik vanmiddag nog in de Jumbo ja, maar jij ontwijkt mij :{w

Inclusief 2 zakken drop gehaald. Voor vriendje, want die is er gek op en kan wel even iets lekker gebruiken, maar ze zijn allebei al opengemaakt... :') En niet door L :')
  maandag 23 november 2015 @ 15:43:53 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_157763946
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:37 schreef Dyre het volgende:
Toevallig was ik vanmiddag nog in de Jumbo ja, maar jij ontwijkt mij :{w

Inclusief 2 zakken drop gehaald. Voor vriendje, want die is er gek op en kan wel even iets lekker gebruiken, maar ze zijn allebei al opengemaakt... :') En niet door L :')
Hehehe ja, op maandag moet ik werken voor m'n geld ;( Maar dan zie ik je donderdag? 10:00 bij het brood *O*

Oh en wat mijn kind betreft, die gaat nu echt als een speer op d'r knieen. En ze eet weer fruit! En ze eet liever broccolisteeltjes dan broccoliroosjes. En ze is extreem knuffelig momenteel, dat is zo lief O+

ik heb een chillhoek voor d'r gemaakt, da's echt een dikke hit jonge :')
En kwak herkent deze bestseller vast wel :+
disclaimer
  maandag 23 november 2015 @ 15:49:22 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157764049
Lief, SQ O+.

Kuiken staat voor de TV te zwaaien naar Naas en Piet. Heb de intocht maar weer aan gezet. En af en toe krijg ik een pepernootje O+.

Fazz, ja is ook wel zo, en meestal slik/klik ik het weg, maar ik vond het nu even net te veel van het goede... Morgen zal mijn lontje vast weer een stuk langer zijn.
KuikenGuppy
pi_157764170
Sorry Burd,

Ik denk er niet zo bij na dat er mensen zijn hier bij wie dat rot aankomt :*

Overigens was het niet eens echt een grap, ik had dit ook toen ik zwanger van Chillba was ( O+ ), en ik bedacht me vanmorgen dat ik geen idee heb wanneer ik voor t laatst ongesteld was.

Ik vind het ook wel lastig om zoiets te omzeilen in een topic waar de afgelopen maanden de een na de ander een gewenste oepsie had zeg maar...

Oeh SQ! Poezen tellen O+ mooie chillhoek hoor!
Kwak
pi_157764510
Oh SQ, wat ziet dat er knus uit :D Fie zou de kussens met haar mond de hele kamer door slepen :')

En jongens, jullie slechte nachten :'( heel veel respect voor jullie, geen tips of tricks. Slecht slapen is ruk :*

Ik ben nu zo ziek dat ik me afgemeld heb voor m'n eerste college weer, waar ik so naar uit keek na 4 weken thuis :') En fie is ook ziek dus heel gezellig hier in huis :+
  maandag 23 november 2015 @ 16:14:22 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157764520
Mwah, ik vind best een verschil zitten tussen 'ik wilde ooit best zwanger worden en oeps, hier zijn strepen' en 'ik heb slecht geslapen' met drie felicitaties er achteraan. Voor iedereen die zwanger is, ben ik blij hoor. Maar het wordt hier wel vaak genoemd, ook als het niet aan de orde is.
Maargoed, ik ontvolg anders wel weer een tijdje :).
KuikenGuppy
  maandag 23 november 2015 @ 16:35:10 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_157765014
Burdie :* Ik zou het jammer vinden als je zou ontvolgen, ik vind de avonturen van kuiken erg leuk :Y
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt :*
disclaimer
pi_157765219
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 09:50 schreef Burdie het volgende:
Mooie curve, Soes :).

Ik wil iets voorstellen voor de slecht-slapen-kindjes... Vertel voor/bij het slapen gaan eens wat de bedoeling is. Bijvoorbeeld: "lekker slapen tot het licht is" of "lekker slapen tot papa je komt halen". Sommige kindjes zullen er nog te jong voor zijn, maar ze begrijpen al best veel... bij ons werkte het! Niet altijd, en misschien was kuiken zonder dit ook beter gaan slapen, maar proberen is gratis ;).

Succes vandaag DAD :*.
Ik vind het in ieder geval heel lief klinken, dus proberen kan altijd. 's Avonds voor het slapen gaan voed ik I altijd nog en Baard zegt dan wel altijd dat hij lekker bij mama gaat drinken en dat hij daarna lekker mag gaan slapen. En dat we heel veel van hem houden. *; .

Het ging vandaag verder wel goed, ik zakte rond het middaguur wat in maar ik heb het overleefd. :7 .
Zag wel in mijn eerste pauze dat Baard een aantal berichtjes had gestuurd. Ik kon in de melding alleen het laatste bericht zien: 'Maar verder ben ik ok.' Toen schrok ik. :+. Blijkbaar was het glad geweest onderweg, waardoor zijn fiets is gaan slippen. Jas stuk, broek stuk, knie open. Een huisarts in de buurt van zijn werk heeft het schoongemaakt en heeft hem een tetanusinjectie gegeven.

Verder doe ik alleen even een sleepdeprivedboks met Skittles/Away/Chanty, want er wil er hier iemand drinken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157765866
Oh sorry burd, dat was niet mijn bedoeling. De sfeer is hier idd wat jolig over strepen, maar ik had zelf ook helemaal niet stilgestaan bij de keerzijde daarvan. :*
  maandag 23 november 2015 @ 17:49:04 #221
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157766310
Burdie :* sorry snap dat het voor jou totaal niet grappig is. Ik zal er wat meer op letten, je moet lekker blijven hier.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157767760
Het Sinterklaasvirus is echt een beetje aangeslagen inmiddels. I ontdekt het oude liedjesboek dat ik als kind al had. O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157768107
DaD, hoe is het gegaan vandaag na zo'n slechte nacht?
Mooie curve Soes!
Aaaah lief Franny!
Leuke foto SQ, lezen en al in chillstand.

B is enorm baldadig de afgelopen dagen en was gisteren om een uur of 22:00 echt paniekerig en zielig in bed. Zijn we niet echt gewend van hem. Sprong? Nu al peuterpubertijd? Fase? Geen idee.

Sorry moet toch even over zwanger zijn inhaken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 november 2015 @ 19:16:48 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157768582
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2015 18:52 schreef Franny_G het volgende:
Het Sinterklaasvirus is echt een beetje aangeslagen inmiddels. I ontdekt het oude liedjesboek dat ik als kind al had. O+ .

SPOILER
O+ volgens mij hadden wij die vroeger ook. Lief Pietje heb je!

Exode, spannend ;). Ga jij dit keer, of je vrouw weer?
Het onderwerp hoeft van mij helemaal niet vermeden of in spoilers, maar iets minder jolig mag wel ;).
KuikenGuppy
pi_157768956
Jaaa dat boek hadden wij ook Franny!
Kwak
  maandag 23 november 2015 @ 19:30:05 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157769045
Waar heb je trouwens die pietenmuts gekocht, Franny?
KuikenGuppy
pi_157769159
Pietje I O+
En oei Baard! Voorzichtig!
Burd :*

Hier weer stappen vooruit, maar pfff... Lucas is weer thuis, dat is fijn en ook pittig, met een nog lang niet af huis :) J gaat nu naar het oude huis om ook de pousses op te halen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 23 november 2015 @ 19:38:44 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157769322
Hoe is het met zijn oortje, Juf?
KuikenGuppy
pi_157769445
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:30 schreef Burdie het volgende:
Waar heb je trouwens die pietenmuts gekocht, Franny?
Hema, 1.50 :) .
pi_157769680
Wat een lief Pietje. O+.
Exode, wat leuk en spannend!

I heeft vijf minuten geslapen vanavond en begon toen weer te krijsen. Baard kan hem niet optillen omdat zijn pols heel pijnlijk is na zijn val, dus dit wordt een pittig nachtje, gok ik. Ik sta nu mijn tanden te poetsen, dan ga ik zo maar met I in ons bed.
pi_157769793
Samen slapen is dan misschien wel de beste oplossing, DAD. Hopelijk levert dat een wat rustigere nacht op. Wat rot dat hij zo gaat krijsen. :* .
pi_157769994
Duimduim DaD!
Hij is weer helemaal de oude Burd, geen pijntje meer te ontdekken!
pi_157770105
Burdie, mijn vrouw :) Ik zet het bewust in spoilers want nog ff geheim allemaal.
pi_157770590
SPOILER
En franny O+ wat lief.

Fijn dat L geen pijn meer heeft JM! In verhuispuin duurt altijd alles ook langer he }:| en kun je net dat ene ding niet vinden enz enz. Komt goed!
pi_157771485
Sorry Burd :*

Lief pietje I O+

Ik hoop op een betere nacht voor jullie Dad! En arme Baard -O-

SPOILER
Ik heb S en mij net opgegeven voor dit Ben benieuwd, denk wel dat ze het geweldig gaat vinden O+
pi_157778386
Bij ons in bed wilde hij natuurlijk weer niet, dan gaat hij om zich heen slaan en nog harder huilen (helaas...), maar hij viel wel tegen kwart voor 9 in mijn armen in slaap. In zijn eigen bedje gelegd en daar heeft hij de rest van de nacht heerlijk geslapen, met twee drinkbeurten om kwart voor 12 en kwart voor 4. _O_ . Zodra I sliep ben ik ook als een blok in slaap gemieterd, dus ik ben me een partij uitgerust, joh.
pi_157778401
Dat zijn de betere tijden! Hup I, volhouden! *O*
pi_157778785
Wat een leuk idee butter! Dat wordt vast hysterisch feest daar O+.

Slaap voor DaD! *O*
pi_157778973
Slaaps *O*

Lucas was klaarwakker om 23 en 4.. 23u maar een flesje gegeven, 4u bij ons in bed genomen. Even volhouden dat we gingen slapen ipv keten (en dadadaaaababadaa zeggen }:| ) en toen nog tegen mij aan geplakt geslapen tot 7.30 :z
pi_157779092
Slaap O+
Fijn meiden!
pi_157780037
Ha fijn DAD, die nacht pik je weer mee!

Klinkt heel leuk BF! Ben meteen gaan zoeken of ze hier in de stad ook zoiets aanbieden, maar toen bedacht ik me dat 14 maanden misschien wel erg jong is... Wat denken jullie?

Hier een heel verdrietig meisje vannacht rond 3u, ik denk een enge droom. Ze was echt even ergens anders en ik kon haar niet goed troosten tot ik haar nachtlamp-beer aandeed en een boekje met haar ging lezen. Daarna is ze weer op mij in slaap gevallen en hebben we samen in haar stoel geslapen tot 5:30 :') . Nu doet alles pijn. Maar het was wel knus O+ .
pi_157780101
Ze hebben daar ook muziek op schoot, dat is van 10 tot 17 maanden.
Misschien is dat wat?
pi_157782403
Fijn van de goede nacht DaD!

Ik wil ook nog steeds muziek op schoot gaat doen en zwemmen enzo, maar tegelijkertijd wil ik ook helemaal geen verplichtingen aangaan voor die paar vrije dagen die ik heb :')
pi_157782435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:08 schreef Amsel het volgende:
Fijn van de goede nacht DaD!

Ik wil ook nog steeds muziek op schoot gaat doen en zwemmen enzo, maar tegelijkertijd wil ik ook helemaal geen verplichtingen aangaan voor die paar vrije dagen die ik heb :')
Vooral verplichtingen die om 9 uur 's ochtends beginnen :O :@

Jammer dat ze niet gewoon inlooplessen hebben, maar je meteen voor 10 lessen inschrijft. Anders zou ik denk ik wel regelmatig gaan, maar gewoon het idee dat ik op mn vrije dag om 9 uur ergens moet zijn met hem levert al stress op :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:14:42 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_157782525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Dot. het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet gewoon inlooplessen hebben, maar je meteen voor 10 lessen inschrijft. Anders zou ik denk ik wel regelmatig gaan, maar gewoon het idee dat ik op mn vrije dag om 9 uur ergens moet zijn met hem levert al stress op :')
ja, dat heb ik dus ook. Vind het bewonderenswaardig dat zoveel mensen op hun vrije dag naar zwemles, muziekles en gymles gaan, maar die ene vrije dag in de week wil ik vooral gewoon vrij met mijn kind kunnen besteden en niet ramvol verplichtingen stoppen :@

Spannende tijden voor exode! O+

En het pietje van Franny O+ dat boek had ik vroeger óók :D
disclaimer
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:19:20 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157782633
Maar er is ook zoveel leuks! Mijn man gaat met kuiken naar zwemles en ik wil heel graag met hem op muziek- of dansles. En straks gaat hij twee ochtenden naar de psz, ik vind het dan al zo'n vol programma worden. Kun je na gaan als je ook nog eens een aantal dagen in de week werkt...!
KuikenGuppy
pi_157782709
Ik bedacht me precies hetzelfde. Nu ga ik op woensdag regelmatig zwemmen, maar muziekles lijkt me ook super leuk. Het zwemmen is geen verplichting en nu hij naar een latere groep is (09:30) lukt het ook vaker om op tijd te komen O-)

we gaan morgen trouwens voor Jip 1, F's eerste zwemdiploma O+
pi_157782725
Op ons KDV komt nu eens per maand een mevrouw muziek maken en zingen en dansen met de kindjes en hij krijgt muziekles van oma om de week. Kortom hij is nu met 21 maanden al muzikaler dan zijn moeders (is niet zo lastig dat geef ik toe).

Nu het weer kouder wordt, willen we het zwemmen weer oppakken. Geen zwemles, maar gewoon lekker naar het zwembad. Kan je inderdaad gaan wanneer je wilt.
pi_157782764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:19 schreef Burdie het volgende:
Maar er is ook zoveel leuks! Mijn man gaat met kuiken naar zwemles en ik wil heel graag met hem op muziek- of dansles. En straks gaat hij twee ochtenden naar de psz, ik vind het dan al zo'n vol programma worden. Kun je na gaan als je ook nog eens een aantal dagen in de week werkt...!
Mijn schoonmoeder zwemt met hem en dat vind ik echt zo fijn van dr. Geeft mijn vriend even een paar uurtjes 'vrij' en Stip vindt het helemaal geweldig. Ik zie het mezelf namelijk echt niet wekelijks doen :X
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:25:20 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_157782773
en het kdv heeft mij ook sip gekregen :')
Ik hoor al wekenlang elke dag bij het ophalen steeds maar dat Mauw zo boos wordt als ze niet haar eten snel genoeg krijgt en dat ze zo luidruchtig is etc. En in het boekje staat dat ook altijd. En toen ze gisteren zeiden dat ze haar dan even apart zetten omdat ze te luidruchtig is brak ik dus een beetje en nu heb ik sindsdien echt de p in :(
Waarschijnlijk stel ik me gewoon hartstikke aan en moet ik gewoon nog leren om met kritiek om te gaan ofzo (en nee, het is niet bedoeld als kritiek, dat weet ik) maar het voelt toch alsof mijn kind niet leuk is. Ik wil toch wel even verder vragen wat ze bedoelen met dat apart zetten want ze is ook pas 13 maanden en natuurlijk moet je haar nu niet al aanleren dat ze haar zin krijgt als ze krijst, maar muh.

Ik weet ook wel dat ze niet zo aimabel is als die blozende jongetjes die altijd braaf rustig lachend in een hoekje zitten te spelen, maar ja, zo is ze gewoon. En als ze thuis zo doet dan negeer ik dat altijd een paar minuten maar uiteindelijk zal ik haar dan vast wel te snel haar zin geven ofzo.

En ik vind het heel stom van mezelf dat ik daar nu zo mee zit, want ik ben altijd zo zeker van mezelf en van haar, maar ik merk toch ook dat ik het erg belangrijk vind dat andere mensen haar ook leuk vinden (en ja, ik weet dat dat een illusie is.)
Nou ja, ik weet even niet zo goed wat ik met deze gevoelens moet. Gewoon even laten bekoelen denk ik en me niet zo aanstellen :')
disclaimer
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:31:42 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157782900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:24 schreef Dot. het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder zwemt met hem en dat vind ik echt zo fijn van dr. Geeft mijn vriend even een paar uurtjes 'vrij' en Stip vindt het helemaal geweldig. Ik zie het mezelf namelijk echt niet wekelijks doen :X
Ik heb het heel lang gedaan, maar heb zelf echt een bloedhekel aan zwemmen... Ja, in het warme water rondhangen, spelen, dobberen, frietje eten, van de glijbaan, even in het bubbelbad, dat soort zwemmen vind ik heerlijk, maar baantjes zwemmen of zwemles... verschrikkelijk :X. Dus ben erg blij dat mijn man het nu overneemt :Y.
KuikenGuppy
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:34:44 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157782971
SQ dat lijkt me ook niet leuk... Ik ben ook wel benieuwd wat dat "apart zetten" dan inhoudt? Ik krijg daar een heel naar beeld bij, van een hongerige Mauw die in haar eentje boos op de deur staat te bonken terwijl alle andere kindertjes vrolijk en gezellig aan tafel gaan.
Kan ze niet direct bij het in de stoel zetten iets heel snel/simpels zoals een crackertje of een beker drinken oid krijgen, zodat ze niet zo gefrustreerd raakt? Wachten is ook erg lastig, zeker op deze leeftijd. Maar ik geloof niet dat ergens anders gefrustreerd moeten doen veel gaat oplossen...
KuikenGuppy
pi_157783101
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb het heel lang gedaan, maar heb zelf echt een bloedhekel aan zwemmen... Ja, in het warme water rondhangen, spelen, dobberen, frietje eten, van de glijbaan, even in het bubbelbad, dat soort zwemmen vind ik heerlijk, maar baantjes zwemmen of zwemles... verschrikkelijk :X. Dus ben erg blij dat mijn man het nu overneemt :Y.
Ik vind de activiteit erg leuk, maar ik heb een hekel aan nat haar en zwembaddouches :')

SQ, dat is ook gewoon niet tof :{ Ik vraag me ook af wat ze ermee willen door jou er zo mee op te zadelen. Ik krijg ook nog elke week 'commentaar' op zijn gedrag, maar het is gewoon een heel enthousiast jongetje dat idd soms wat lomp kan doen. Eigenlijk vind ik dat wel bij zijn leeftijd en karakter passen, maar het komt altijd over alsof ik een abnormaal kind heb en dat gevoel blijft gewoon als iemand zo over je kind praat. Ik vind dus ook niet dat je je aanstelt (sowieso stellen volwassenen zich vrijwel nooit aan en vind ik 'ik/je stel(t) me/je aan' echt de meest erge opmerking na 'ontaarde moeder') en dat het gewoon kut is dat mensen zo denken over je kind, maar dat het lekker jouw ontzettend toffe en gave kind is *; En dan bedenk ik me stiekem ook dat ik liever een kereltje heb dat van zich af bijt dan zo'n ziemel die gaat piepen en janken bij alles wat er gebeurt :@
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:45:46 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157783199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:41 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik vind de activiteit erg leuk, maar ik heb een hekel aan nat haar en zwembaddouches :')
Afdrogen in een koud, vies hokje, waarbij je nooit echt goed droog wordt en je kleren plakkerig aan je lijf blijven hangen. Brrrrr.
KuikenGuppy
pi_157783246
Ik kom hier even binnenvallen met een vraag :@
Mijn zoontje heeft rode bultjes en blaasjes met vocht op zijn handen. Ook in t luier gebied en op zijn voetjes zijn al een paar rode bultjes zichtbaar. Hij lijkt er geen jeuk of pijn van te hebben.
Wat zou dat kunnen zijn? En hebben jullie tips om het sneller/beter te laten genezen?
Ik zat zelf aan waterpokken of hand/mond/voet ziekte te denken. Maar waterpokken begint vaak op de romp toch?
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:48:31 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157783257
En dan met nat haar door de miezerregen naar de auto en bij thuiskomst alle doorweekte zwemkleding en handdoeken uit je tas vissen :r.
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan zwemmen? :').
KuikenGuppy
pi_157783324
En de hele dag die chloorlucht :r

Sq misschien een tip voor het KDV dat ze Mauw als laatste aan tafel zetten? Als ik F aan tafel zet en schort aan doe en vervolgens nog 5 minuten wat aanpiel met het eten moppert hij ook (ik noem het mopperen maar je snapt vast wel hoe hij dan is)
Je stelt je niet aan hoor! :*
pi_157783335
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

Afdrogen in een koud, vies hokje, waarbij je nooit echt goed droog wordt en je kleren plakkerig aan je lijf blijven hangen. Brrrrr.
Terwijl je kind bedenkt dat de deur open moet net op het moment dat jij je natte troep hebt uitgetrokken en er vervolgens vandoor gaat. Ik snap ook niet hoe mn schoonmoeder het doet, want de aankleedkussens liggen in de zwemruimte en dan moet je vervolgens jezelf nog gaan afdrogen en aankleden :?

Ikke, dat klinkt vervelend :{ Thuisarts.nl zegt dit over handvoetmond: https://www.thuisarts.nl/(...)d-voet-en-mondziekte (dit is de website van de NLse huisartsen, dus die vertrouw ik alleen bij dit soort dingen :)). Daar hoort dus officieel koorts en last bij.
pi_157783419
Ikke klinkt idd als HMVziekte.
Hier hadde we alleen geen uitslag in het luiergebied erbij.
Wel hoge koorts en zeer verdrietig ongemakkelijk jongetje met zijn mondje ook vol blaasjes.
Hoop voor je dat het de waterpokken zijn om eerlijk te zijn :@
Hoer was de HMV namelijk veel naarder en ook veel vervelendere blazen die kapot gingen.
pi_157783421
SQ, dat vind ik ook naar hoor wat je schrijft. Apart zetten klinkt niet fijn. Goed inderdaad om door te vragen.

Wij krijgen amper wat terug van het KDV over B, maar dat stoort ons juist. Geen idee wat hij uitvoert op zo'n dag. Nog een paar maanden en dan gaat ie als het goed is naar een ander KDV.
pi_157783656
Bedankt voor de snelle reactie.
Koorts heeft hij niet en ook in zijn mond niks gezien aan bultjes.
Misschien toch maar even de ha bellen voor advies want we zijn afgelopen vrijdag op kraamvisite geweest dus maak me daar wel zorgen om nou.

Nog adviezen voor als het wel waterpokken zijn? Wat helpt het beste mocht het gaan jeuken?
pi_157783831
Havermoutbadjes! En een of andere schuim waar ik de naam kwijt van ben :@
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:17:25 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157783857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:52 schreef Dot. het volgende:

[..]

Terwijl je kind bedenkt dat de deur open moet net op het moment dat jij je natte troep hebt uitgetrokken en er vervolgens vandoor gaat. Ik snap ook niet hoe mn schoonmoeder het doet, want de aankleedkussens liggen in de zwemruimte en dan moet je vervolgens jezelf nog gaan afdrogen en aankleden :?

Ikke, dat klinkt vervelend :{ Thuisarts.nl zegt dit over handvoetmond: https://www.thuisarts.nl/(...)d-voet-en-mondziekte (dit is de website van de NLse huisartsen, dus die vertrouw ik alleen bij dit soort dingen :)). Daar hoort dus officieel koorts en last bij.
Op het bankje gaan zitten zodat de deur niet open kan, kuiken een mandarijn, drinken of een koekje geven, en zo snel mogelijk doorwerken om aan te kleden. Ik gebruik al heel lang geen aankleedkussen meer, we gaan samen in een hokje. Eerder gingen we in zo'n grote gemeenschappelijke kleedkamer, maar dan ging kuiken steeds met zijn sokken in het natte putje staan, of heel trots "kijk eens wat ik kan" op de grond plassen :').
Je krijgt er wel handigheid in hoor. Overigens ga ik wel altijd met heel veel plezier 'vrij zwemmen' met z'n drietjes, dan nemen we daarna de 'gezinskleedruimte', een achterlijk groot kleedhok met privé douche, toilet, bankjes, aankleedtafels en een box. Dat zijn de enige keren dat ik blij thuis kom uit het zwembad.
KuikenGuppy
pi_157783896
Mijn dreumes heeft ook net de hand-voet-mondziekte gehad met blaasjes op de handen en rond de mond en wat uitslag op haar armen en benen. Ze had er verder geen last van. Nu hangen de vellen op haar tenen erbij, dat schijnt erbij te horen. En ik hoorde vorige week van een vriendin dat ook de nagels spontaan kunnen loskomen :o

Waterpokken vond ik vervelender. Ze was er niet echt ziek van, maar die jeuk ;( Havermout in huis halen. Stop een handje in een washand, doe een elastiek erom en gooi het pakketje in het bad erbij. Als je dan in de washand knijpt, komt dat slijm eruit en dat helpt enorm tegen de jeuk. Erna niet afspoelen.
pi_157783932
Ik gebruik in het zwembad ook de gemeenschappelijke kleedruimtes, gaat eigenlijk altijd goed. :) Maar dit is dan ook een klein dorps zwembad. Afgezien van wat oude dames die baantjes zwemmen zijn er weinig anderen op het tijdstip dat wij ons daar omkleden.

Ikke, beterschap! Geen herkenning hier, mijn kind heeft beide nog niet onder de leden gehad...
pi_157783977
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:20 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik gebruik in het zwembad ook de gemeenschappelijke kleedruimtes, gaat eigenlijk altijd goed. :) Maar dit is dan ook een klein dorps zwembad. Afgezien van wat oude dames die baantjes zwemmen zijn er weinig anderen op het tijdstip dat wij ons daar omkleden.

Ikke, beterschap! Geen herkenning hier, mijn kind heeft beide nog niet onder de leden gehad...
Ja, die hebben wij ook, maar daar kan hij bij de klink :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:26:46 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_157784050
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:19 schreef WupWup het volgende:
Mijn dreumes heeft ook net de hand-voet-mondziekte gehad met blaasjes op de handen en rond de mond en wat uitslag op haar armen en benen. Ze had er verder geen last van. Nu hangen de vellen op haar tenen erbij, dat schijnt erbij te horen. En ik hoorde vorige week van een vriendin dat ook de nagels spontaan kunnen loskomen :o

Waterpokken vond ik vervelender. Ze was er niet echt ziek van, maar die jeuk ;( Havermout in huis halen. Stop een handje in een washand, doe een elastiek erom en gooi het pakketje in het bad erbij. Als je dan in de washand knijpt, komt dat slijm eruit en dat helpt enorm tegen de jeuk. Erna niet afspoelen.
het duurde even voordat ik doorhad dat je "een handje havermout" bedoelde, en niet "een handje". Ik had dus hele gekke visuals :')

En bedankt voor de reacties en Dot, fijn dat er herkenning is en ik dus niet de enige ben :@ Je laatste zin klopt wel, ik vind het ook wel prettig dat ze zichzelf gewoon laat horen. En ze is zo klein, we hebben nog tijd genoeg om dat een beetje te gaan doseren. Niemand kan het in 1 keer goed, tenslotte ;)

Beterschap voor je wurm, ikke :*
disclaimer
pi_157784234
Denk toch hmvz. Heb net t kdv gebeld of hij donderdag wel of niet mag komen en toen zei ze dat er meer kindjes zijn met hmvz.

Maar voor de zekerheid ga ik toch maar havermout in huis halen ^O^
Bedankt voor de tips
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:38:12 #269
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_157784307
Haha SQ wat een toffe lounge-hoek! Ze ligt er ook zeer chill bij O+
(en ik denk dat het kdv zich niet zo aan moet stellen.. elk kind is weer anders.. wat voor het ene kindje werkt hoeft niet voor het andere kindje te werken toch.. Wel begrijpelijk hoor dat je je 'meh' voelt door zo'n opmerking.. maar jij kan er met haar prima mee omgaan.. dan moeten ze daar dat ook maar leren toch en liefst zonder 'apart zetten' :{ En inderdaad.. het zijn maar kleine kindjes hoor.. die gaan niet met hun armen over elkaar netjes op het eten wachten toch? :P :*
Franny hoe schattig met die muts op! Het is zo leuk om die oude boekjes van vroeger weer eens terug te zien en te lezen. Gisteren zat V ook oud boekje van ons vroeger te bekijken bij mijn moeder :)
Exode wat tofffff en spannenndddd *O*
BF wat leuk van klap eens in je handjes! Echt zo gezellig om zoiets samen te doen (heb ik ook met babyzwemmen).
DaD wat fijn om te lezen van die goede nacht! *O*
Haha Burdie zo herkenbaar van het vies-hokje-natte-plak-kleding-natte-haren-bleugh-na-zwemmen-gebeuren! Dat vind ik ook he-le-maal niks! Maar het zwemmen zelf en de blijheid van V (en de leuke andere mama's en kindjes) maken het allemaal waard ;) Goed dat je man nu gaat.. hopelijk vindt hij die natheid minder erg :P
Oei Ikke veel beterschap voor hem.. en anders even langs de HA hé :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:48:37 #270
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_157784610
V zit nu ook weer in zijn ik-kan-keihard-schel-en-hoog-gillen-modus -O-
Hij doet het gewoon zonder reden.. uit het niets eigenlijk.
Ik gok dat het een ik-wil-aandacht-nu-dingetje is of een hoor-eens-hoe-hard-en-hoog-ik-kan-gillen-gil is.. want hij zit er altijd bij te lachen :P

We proberen het gegil nu te negeren of rustig en zachtjes tegen hem te zeggen dat hij niet hoeft te gillen, dat we hem ook wel verstaand als hij zachtjes 'praat'.

Maar elke keer voel ik weer wat geluid-receptoren dood gaan in mijn oren ;(

een tijdje terug deed hij het ook.. maar dat was binnen een week weer klaar.. hopelijk is dat nu ook het geval ;)
pi_157784907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het duurde even voordat ik doorhad dat je "een handje havermout" bedoelde, en niet "een handje". Ik had dus hele gekke visuals :')

:D Goed strak aantrekken dat elastiek :')
pi_157785135
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef WupWup het volgende:

[..]

:D Goed strak aantrekken dat elastiek :')
En dan uitknijpen :D
pi_157785216
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor al wekenlang elke dag bij het ophalen steeds maar dat Mauw zo boos wordt als ze niet haar eten snel genoeg krijgt en dat ze zo luidruchtig is etc. En in het boekje staat dat ook altijd. En toen ze gisteren zeiden dat ze haar dan even apart zetten omdat ze te luidruchtig is brak ik dus een beetje en nu heb ik sindsdien echt de p in :(
Waarschijnlijk stel ik me gewoon hartstikke aan en moet ik gewoon nog leren om met kritiek om te gaan ofzo (en nee, het is niet bedoeld als kritiek, dat weet ik) maar het voelt toch alsof mijn kind niet leuk is. Ik wil toch wel even verder vragen wat ze bedoelen met dat apart zetten want ze is ook pas 13 maanden en natuurlijk moet je haar nu niet al aanleren dat ze haar zin krijgt als ze krijst, maar muh.

Ik weet ook wel dat ze niet zo aimabel is als die blozende jongetjes die altijd braaf rustig lachend in een hoekje zitten te spelen, maar ja, zo is ze gewoon. En als ze thuis zo doet dan negeer ik dat altijd een paar minuten maar uiteindelijk zal ik haar dan vast wel te snel haar zin geven ofzo.

En ik vind het heel stom van mezelf dat ik daar nu zo mee zit, want ik ben altijd zo zeker van mezelf en van haar, maar ik merk toch ook dat ik het erg belangrijk vind dat andere mensen haar ook leuk vinden (en ja, ik weet dat dat een illusie is.)
Nou ja, ik weet even niet zo goed wat ik met deze gevoelens moet. Gewoon even laten bekoelen denk ik en me niet zo aanstellen :')
Nou, SQ, ik kan me je gevoel héél goed voorstellen. Ik ik vind het persoonlijk niet kunnen dat ze een kind van freaking 13 maanden in een strafhoekje zetten (want zo komt het op mij over) omdat ze geluid maakt omdat de leidsters geen pedagogischinzicht hebben. De pedagoog in mij gaat hier van steigeren hoor. Je kunt geen kdv runnen en verwachten dat alle kinderen binnen de routines passen. Bepaald gedrag kun je ze aanleren, maar een hongerig kind laten wachten op eten, dat kun je gewoon niet verwachten. Ze hebben toch niet maar 1 leidster? Kan er niet een alvast gaan eten met de hongerige kindjes? Of kunnen ze haar een extra tussendoortje geven?

Wat bedoelen ze met luidruchtig? Gillen tijdens het spelen, of als ze iets wil, of juist niet wil?

O is altijd erg hongerig, meer dan de rest. En als ze dan buiten gaan spelen en O heeft honger, dan heeft ze het zacht gezegd Niet leuk. Dus als de rest fruit eet, krijgt O fruit én een boterham, omdat ze die dus nodig heeft. Het is heus niet moeilijk om kleine aanpassingen te doen per kind.
En ik heb ook een kind op de groep dat veel gilt, doorgaans van blijdschap. Doet ze thuis ook. In overleg met thuis hebben we samen een methode afgesproken om het kind alternatief gedrag aan te leren. 't Arme kind gilt nu en doet daarna haar handje op haar mond en zegt "sst!".

Anyhoe, ik vind het onprofessioneel om het balletje naar jullie te gooien, terwijl de oplossing bij hun ligt.

:*
pi_157785559
Helemaal mee eens, Roomsnoes.

Kinderen komen in alle soorten en maten (goh, net mensen), en zij zijn als professionals degenen die daarmee om moeten kunnen gaan. Een kind apart zetten, lijkt me niet de beste methode, en als zij daar dus niet uitkomen dan zouden ze eventueel kunnen vragen of je met ze mee kunt denken, over wat thuis bijvoorbeeld voor jullie werkt. Maar een waardeoordeel als 'luidruchtig'(want ja, dat heeft toch echt een negatieve betekenis als je het zo brengt) als een soort feit brengen, is niet netjes.

Daarnaast: in die overdrachtgesprekjes zou het toch vooral moeten gaan over hoe het met je kind gaat, niet over hoe de leidsters eea ervaren. Zij staan niet centraal, maar jouw kind.

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een heel naar gevoel geeft. Dat zou ik ook hebben. Positieve feedback hoor je te krijgen, niet zulke opmerkingen waar jij als ouder niets mee kunt.
pi_157785820
Op ons kdv doen ze dat wel goed, vind ik. Ze zeggen dan bijvoorbeeld "I is best een beetje ondeugend de laatste tijd." (Met andere woorden: ze luistert voor geen meter :') .).
"Ze was op bed aan het keten, toen hebben we haar er maar uitgehaald" (met andere woorden: ze brak de tent af en hield andere kindjes uit hun slaap). :+ .

Of vorige week dat ze andere en kleinere dreumesjes nu regelmatig duwt, of iets afpakt. Maar dan zeggen ze er ook meteen bij: 'maar ze ziet dat de oudere kinderen dat ook doen, ook bij haar, dus ze doet het na.' Het is gewoon zo belangrijk hoe ze het brengen, en dat ze dus laten blijken dat ze het gedrag van jouw kind in de context plaatsen en je kind ook niet beoordelen in de zin van lastig, vervelend, moeilijk, etc. En ook benoemen wat goed is en leuk gaat etc. (Bijvoorbeeld: 'ze heeft vandaag zo leuk zitten kleuren' etc)
pi_157786299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:25 schreef Stormqueen het volgende:

Ik vind het ook stom SQ! Wst je zegt over Mauw herken ik heel erg van Melba, het zijn gewoon eenjarigen met temperament.

Ik zou ook not amused zijn als ze zeggen dat ze hem een time out geven ofzo. Ik sta daar namelijk zelf niet achter...

Misschien gewoon het gesprek aangaan, zeggen wat je thuis met haar doet (wij leiden hem af met iets anders) en dat je liever niet wilt dat ze haar in haar boosheid aan haar lot overlaten?

Ik zeg het leuk hoor, maar zou waarschijnlijk zelf jankend en stotterend voor de leidsters staan :')
Kwak
pi_157786452
Was vorige week ook bozig, de toch al niet favoriete leidster zei toen ik Melba kwam halen omdat hij ziek was en niet wilde slapen en alleen maar huilde "ja dat hebben we helaas kunnrn horen".

Dat vond ik zo gemeen! Ik vond haar meteen nog stommer. De andere leidster met wie ik eigenlijk even sprak was zo lief, die zei "och menneke, ja je zit duidelijk niet lekker in je vel vandaag, fijn dat mama kon komen, lekker naar huis"... En toen moest zei dat er nog even overheen zeggen. Bah.

Vandaag de wenafspraken en intake voor t nieuwe kdv besproken. Ik wou dat ik zijn lievelingsleidster mee kon nemen -O-
Kwak
pi_157786588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Dot. het volgende:

[..]

Als het om 9 uur zou beginnen zou ik het ook niet doen hoor. Dan worden we meestal pas wakker :')
Maar 10.15 op een dag dat we allebei thuis zijn moet kunnen.
En ik had gebeld over die 10 lessen, want ik dacht er precies zo over. Als S het niet leuk vindt kunnen we elk moment stoppen en krijgen we onze centen terug zeggen ze nu oO<

Wat stom SQ! Ik zou dat ook niet leuk vinden als ze dat tegen mij zouden zeggen en het gevoel hebben dat ze mijn kind stom vinden ofzo. Ik zou iig willen weten wat ze precies bedoelen met apart zetten. En idd voorstellen om Mauw alvast een cracotte ofzo te geven bij het aan tafel gaan.

Sterkte Ikke! Met beide geen ervaringen.

S heeft eigenlijk nog nooit een kinderziekte gehad, is dat raar?
Of compenseert ze dat gewoon met haar chronische snotneus :')
pi_157786624
Wat slapen jullie allemaal lekker lang uit :o

M is zelden later dan 7 uur wakker... Vaker voor zessen dan erna...
Kwak
pi_157786819
+1 op vroeg-wakker-dreumes!

En sluit me helemaal aan bij de andere dames SQ, wat stom :{
pi_157786904
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:13 schreef kwakz0r het volgende:
Wat slapen jullie allemaal lekker lang uit :o

M is zelden later dan 7 uur wakker... Vaker voor zessen dan erna...
Oh, we zijn dan wel wakker hoor, maar ik ga vaak pas tegen 9 uur richting de badkamer. Lekker uitgebreid ontbijten in pyjama *;
pi_157786941
Muziek op schoot was hier ook om 9 uur. Geen enkel probleem. :+. Moet er wel bij zeggen dat het maar een kort stukje fietsen was.

En beuh SQ, wat een stomme opmerkingen. In zulke gevallen is het ook wel erg de toon die de muziek maakt, maar dat zouden zulke leidsters toch ook moeten weten.
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:33:12 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157787179
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:12 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dan uitknijpen :D
Dan komt er vanzelf slijm uit _O-.
KuikenGuppy
pi_157787321
F heeft vandaag tot half 9 geslapen... ik voel me wel eens rot op onze werkdagen dat we hem al zo vroeg wakker moeten maken :{ Maar daarom mag hij op onze vrije dagen wel altijd extra lang uitslapen :7

SQ, wanneer ben je weer op de opvang? Ik zou eerst meer willen weten over hoe/wat om speculeren te voorkomen. :*
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:45:10 #285
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_157787458
Half 9, 9 uur :o . Iemand ruilen van dreumes en wil daar een peuter bij?

6 uur of eerder present.. ;(

Ik dacht dat dat normaal was :'( .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_157787491
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:38 schreef Fazzoletti het volgende:
F heeft vandaag tot half 9 geslapen... ik voel me wel eens rot op onze werkdagen dat we hem al zo vroeg wakker moeten maken :{ Maar daarom mag hij op onze vrije dagen wel altijd extra lang uitslapen :7

Ik vind dat ook altijd zo zielig op onze werkdagen -O-
Daarom laat ik dat vriendje doen >:)
pi_157787564
Ik dacht dat 6 uur ook wel een beetje gemiddeld was :D
Iemand ruilen? Behalve Away!

Oh, behalve natuurlijk als ik toch al vroeg op moet om te werken. Dan slaapt mevrouw opeens een stuk langer waardoor we moeten haasten :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:52:59 #288
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157787629
Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed dan? :P

De mijnes slaapt gemiddeld tot half acht/kwart voor acht.
En ik wil best ruilen met iemand die z'n kind om 19 uur slapend op bed heeft liggen :+.
KuikenGuppy
pi_157787665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:52 schreef Burdie het volgende:
Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed dan? :P

De mijnes slaapt gemiddeld tot half acht/kwart voor acht.
En ik wil best ruilen met iemand die z'n kind om 19 uur slapend op bed heeft liggen :+.
Half acht idd. :+ soms wel later hoor.
Kwak
pi_157787667
Lucas ongeveer van 19.30 tot 6.30, met half om half ongeveer nog even wakker 's nachts
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:02:18 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157787811
Kijk, dat bedoel ik ;). Dan heb je nog wat aan je avond.
Ik probeer kuiken altijd rond 20.30 uur op bed te krijgen, maar meestal wordt dat een uur later. Sowieso de keren dat hij vóór 21 uur slaapt, zijn schaars.
Maar hij slaapt wel lekker uit ;).
KuikenGuppy
pi_157787858
Hier liggen ze er altijd voor 19 uur al in allebei. En als ik ze uit laat slapen in het weekend dan wordt het vaak 8.30/9 uur en soms later. Dan op het gemakje aankleden enzo. Maar Boaz is overdag niet zon slapertje.. nooit geweest ook. 2 x een slaaphe van 45 minuten vind hij genoeg. Misschien dat het daar aan ligt?

Doordeweeks moet ik ze altijd rond 7.15 uit bed halen zodat ik op tijd in de schoolbanken kan zitten. Vind dat wel sneu als ze dan nog helemaal in coma liggen.

En sq wat hier al gezegd is. :Y. Wat een klotegevoel moet dat voor je zijn. Ik zou het aankaarten als het je blijft steken.

Ikke beterschap!
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:05:05 #293
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_157787878
Ik wil niet ruilen. Heb nu eindelijk een langslapend exemplaar.
Eerste was altijd voor zes uur wakker. Tot een jaar of zeven daarna werd het later (zeven uur) en nu moet ik hem vaak wakker maken om half acht. Nummer twee heeft altijd de klok rond geslapen van 7-7. En Elin slaapt heerlijk uit. Half acht/acht uur erin tot vaak half negen. Kan ik eerst de jongens helpen en de tweede naar de kleuterschool brengen en dan heb ik alle tijd voor haar.

SQ dat schreeuwen rond die leeftijd is een fase. Wegzetten is niet de oplossing. Ze proberen duidelijk te maken dat ze er zijn en dat ze honger hebben. Pure frustratie dat schreeuwen. En nee het is niet leuk maar het is niet moeilijk om een broodkorstje te geven tijdens het wachten.
pi_157787953
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Ik vind dat ook altijd zo zielig op onze werkdagen -O-
Daarom laat ik dat vriendje doen >:)
Ik ben tegen die tijd ook allang al op werk, vriend doet het hier dus ook :+

Slapen is hier voor 8-en, meestal gaan we rond 7/715 naar boven om te douchen, dan -de horror- tanden poetsen en aankleden, even in bed drinken en hup, slapen :)
pi_157788060
I slaapt precies het klokje rond, dus om 20.00 naar bed betekent uitslapen tot 8.00. _O_ .
De laatste tijd was mijn vriend veel thuis aan het werk, dus deden we dat ook wel op kdv dagen. Maar komende tijd zal ze tussen 7.30 en 8.00 naar het kdv moeten gaan, dus we gaan haar nu eerder naar bed brengen. Bijkomend voordeel is inderdaad dat je wat meer aan je avonden hebt, en dat heb ik met mijn werk momenteel ook hard nodig. ;( .
pi_157788650
Door de weeks moet Melba ook zo vroeg op, uiterlijk 6.15 eruit, dus t komt meestal prima uit zo :)
Kwak
pi_157788978
Wij gaan rond half 8 naar boven, omkleden, tandenpoetsen, verhaaltje, zwaaien naar buiten en gordijnen dicht. Rond 8 uur ligt ze op bed :Z
7 uur lukt echt niet, dan moeten we het eten overslaan ofzo :')
pi_157789149
Hier ook rond 8 uur meestal en dan heb ik net nog genoeg energie om 1 aflevering van iets te kijken voor ik instort :')
pi_157789240
Hier gaan we tussen 7 en 8 naar boven.
Om half 9 slapen de jongens meestal wel..
En dat hoe laat ligt eraan hoe vaak Jesse is gekomen 's nachts ;)
  dinsdag 24 november 2015 @ 17:05:29 #300
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_157789257
Gemiddeld tussen 19.00 en 20.00 gaan slapen en tussen 7.00 en 8.00 weer op O+
Met uitschieters van om 18.00 naar bed (als heullll moe) en al om 6 uur (komt gelukkig bijna nooit voor) of pas om 9 uur op (vaak op de dag dat mijn man thuis is.. slaapkoppen :P).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')