quote:Op donderdag 3 december 2015 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel erg verdwaald, maar toch zullen we 'm vinden!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:46 schreef ToT het volgende:
Hehehe thx!
Was een aardig karweitje weer!
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Held!quote:
Ja hij scheen enorm snel geradicaliseerd te zijn, en zulke mensen kunnen schijnbaar ook heel snel de andere kant weer opslaan!quote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 7 december 2015 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
Pareltjes hoor
Wel jammer dat het topic snel aan actualiteit verloren heeft.
Is het geen idee om hier een centraal IS/terreur-painttopic van te maken? Er zijn genoeg van die mongolen en daarnaast zullen er nog wel eens wat aanslagen gepleegd worden.
Zomaar een ideetje om dit topic nieuw leven op in te blazen
Die paint van een "grote" aanslag in Madurodam had ik wel willen zien...quote:Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Ik zat idd ook al te denken aan een terrorismetopic: meer van dit soort "helden" of originele ideeën voor aanslagen; zo zat ik er gisteren aan te denken om deze klootzak een "grote" aanslag te laten plegen in Madurodam!
Maar een islamitische terrorist bij Mc Donalds laten werken en hem op een hamburger laten spugen in de naam van de IS, leek me ook wel wat!
Of iets met de Egyptische godin Isis.
Ik heb al zitten zoeken naar andere moslimterroristen, maar heb niet echt iets bruikbaars kunnen vinden.quote:Op maandag 7 december 2015 17:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die paint van een "grote" aanslag in Madurodam had ik wel willen zien...![]()
Maar dit topic heeft inderdaad snel aan actualiteit verloren dus misschien maar weer eens tijd voor een nieuwe...
Kan alleen zelf zo snel niets leuks verzinnen...Iemand nog een leuk idee?
quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 17:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die paint van een "grote" aanslag in Madurodam had ik wel willen zien...![]()
Maar dit topic heeft inderdaad snel aan actualiteit verloren dus misschien maar weer eens tijd voor een nieuwe...
Kan alleen zelf zo snel niets leuks verzinnen...Iemand nog een leuk idee?
quote:Op maandag 7 december 2015 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was het blijkbaar niet eens met reclame voor alcohol, en heeft meteen ff hun nieuwe vlag uitgehangen!
Die brug opblazen met een astronautje wilde niet echt lukken, dus ligt er al een sof voor klaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |