Dat fikt lekkerquote:
Nou dat denk ik niet.quote:
Ja die is beter dan een kleuter die die zogenaamd wereld vrede uitkraamt.quote:
Ik zie geen kleuter in de OPquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is beter dan een kleuter die die zogenaamd wereld vrede uitkraamt.
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen kleuter in de OP
Heb je het filmpje gezien dan?
Ik vond het liefquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
JaKinderen moeten opzouten in dit soort dingen
Wat is er zo lief aan dan? Had jij al de narigheid meegekregen op die leeftijdquote:
Bij ons in de buurt werden in mijn jeugd geen mensen afgeschoten met kalasjnikovs en bomgordels.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er zo lief aan dan? Had jij al de narigheid meegekregen op die leeftijd
En dan nog?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt werden in mijn jeugd geen mensen afgeschoten met kalasjnikovs en bomgordels.
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.quote:
Dat lijkt me best lastig met jouw kapselquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer... Ik draag nu een extension
Ach kom op het is het kind ingegotenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, hou kinderen weg bij die ellende en zoiets heb ik ook wel, maar ik denk dat kinderen toch wel mee krijgen wat er in Parijs is gebeurd en dan kan je daar als ouders zijnde beter maar op een manier mee omgaan waardoor het makkelijker te begrijpen is voor kinderen, dan dat ze het zelf in gaan lopen vullen.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kom op het is het kind ingegoten
Die kleuter weet echt van niks.quote:
Ja Ik zou mijn 4 jarig kind vertellen dat het geen vuurwerk wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |