Die kunnen altijd nog die koddige huis tuin en keuken bloopers uit de kast trekken, gepresenteerd door Hans Kraay.quote:
Wellicht een tip dat in de tassen/bagage een bom zit, en nu willen ze de bom achterhalen ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:45 schreef jpjedi het volgende:
net op radio 1 dat het koffertje de reden niet is maar dat zelfs goed ingelichte media kanalen lokaal geen informatie kunnen bemachtigen. Net voor de wedstrijd moest iedereen het stadion verlaten, zonder tassen of enige bagage.
Zie hier, de reden dat we vanavond geen voetbal kijken. En bedankt, lul.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:48 schreef Bensel het volgende:
toen ik zei dat ik het niet erg zou vinden als oranje opgeblazen zou worden, bedoelde ik de figuurlijke zin
Hun ego's zijn al zo grootquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:48 schreef Bensel het volgende:
toen ik zei dat ik het niet erg zou vinden als oranje opgeblazen zou worden, bedoelde ik de figuurlijke zin
Zo denken wij gelukkig.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:46 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Als je snugger bent ga je niet jezelf opblazen.
meh, het is die tristan ook gelukt om met een wapen een winkelcentrum binnen te lopen en mensen neer te schieten. Van hem weten we dat hij niet snugger was.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:20:15Interland #Oranje in Hannover gaat op last van politie niet door #duined https://t.co/sLv5KwawPL reageer retweet
Gezond verstand en snuggerheid is bij deze mensen ver te zoekenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zo denken wij gelukkig.
Maar snugger is in deze niet het goede woord denk ik.
twitter:tomlinsondena twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:49:01oh my gosh, just heard what happened in Hannover.. #GERNED reageer retweet
Omdat Merkel er ook is misschien ? geen idee, ben geen terroristquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:42 schreef byah het volgende:
[..]
Alsof dat de enige terroristen zijnen waarom zouden ze het ineens op Hannover gemunt hebben.
meh, het is die tristan ook gelukt om met een wapen een winkelcentrum binnen te lopen en mensen neer te schieten. Van hem weten we dat hij niet snugger was.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probeer jij zo'n aanslag maar eens op poten te zetten. Ik denk dat daar best wel wat bij kom kijken.²
twitter:CNN twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:45:59BREAKING: Passenger restrained on Boston-bound British Airways flight: https://t.co/aBuhylq7iK reageer retweet
Merkel plus een stel Duitse ministers en een stel Nederlandse ministers waren er. Zijn inmiddels geėvacueerd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:52 schreef TLC het volgende:
Omdat Merkel er ook is misschien ? geen idee, ben geen terrorist
Dat belooft ....quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:52 schreef sonnyspek het volgende:
PERSALARM: Concreet gevaar voor heel Hannover.
twitter:TerreurMonitor twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:53:13ALERT: CONCREET #TERREUR-GEVAAR VOOR HEEL #HANNOVER. MEERDERE GEBOUWEN ONTRUIMD. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |