Nee die hadden ze al gecontroleerd en was een vals alarmquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:23 schreef Infection het volgende:
Schijnt een verdachte koffer aangetroffen te zijn. Kan alleen de bron niet meer terug vinden...
quote:Een woordvoerster van Duitse politie wilde alleen kwijt dat het om een ongevaarlijk pakketje gaat. Volgens verschillende media heeft een verlaten koffer voor opwinding gezorgd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dacht-pakketje.dhtml
Dat doen ze niet zomaar nee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb jij ff geluk. De wedstrijd is afgelast.
Ik ben benieuwd op welke gronden de politie tot zo'n beslissing is gekomen.²
Zo moeilijk is dat niet volgens mij. Het is moeilijker om mensen te vinden die het gaan uitvoeren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probeer jij zo'n aanslag maar eens op poten te zetten. Ik denk dat daar best wel wat bij kom kijken.²
Terror Jaap bleek op de tribune te zittenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb jij ff geluk. De wedstrijd is afgelast.
Ik ben benieuwd op welke gronden de politie tot zo'n beslissing is gekomen.²
Dat ligt er maar net aan waar je zoekt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet volgens mij. Het is moeilijker om mensen te vinden die het gaan uitvoeren.
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:24:20WEDSTRIJD DUITSLAND NEDERLAND AFGELAST, STADION ONTRUIMD reageer retweet
Je moet wapens vinden. Je moet mensen vinden. Je moet niet gepakt worden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet volgens mij. Het is moeilijker om mensen te vinden die het gaan uitvoeren.
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:25:11Er was een verdachte koffer aangetroffen. Het bleek een valse bommelding. Maar de spanning liep op. Wedstrijd afgelast. reageer retweet
Heel Hannover wordt ontruimdtwitter:MesutsTouch twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:22:14Germany vs Netherlands cancelled !! Hannover being evacuated !! #GERNED reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze maakt het wel héél bont:Heel Hannover wordt ontruimdtwitter:MesutsTouch twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:22:14Germany vs Netherlands cancelled !! Hannover being evacuated !! #GERNED reageer retweet
Ik wil niet in clichés vervallen. Maar dit is EXACT wat ze willen. De angst regeert. Dit belooft wat straks met het EK in Frankrijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:27 schreef empa1010 het volgende:
De Jihadisten komen nu niet meer bij van het lachen. Maar logisch dat ze bij twijfel niet inhalen...
Als je doel toch al de dood is (zelfmoordterrorist) kom je een heel eind denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet wapens vinden. Je moet mensen vinden. Je moet niet gepakt worden.²
Je hoeft maar een deur open te trekken bij een synagoge, vrees ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:27 schreef empa1010 het volgende:
De Jihadisten komen nu niet meer bij van het lachen. Maar logisch dat ze bij twijfel niet inhalen...
Ah, we zijn weer eens in het stadium van volstrekte paranoia aanbeland.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:26 schreef Scrummie het volgende:
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:25:11Er was een verdachte koffer aangetroffen. Het bleek een valse bommelding. Maar de spanning liep op. Wedstrijd afgelast. reageer retweet
Ik heb het in een andere hoedanigheid eens van dichterbij meegemaakt. Toen werd een beveiliger plots onwel. Daardoor waren er enkele mensen binnen zonder dat ze gecontroleerd werden.quote:
Ik verdenk Danny Blindquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef Montagui het volgende:
Welke loser zet er dan ook nu een koffer neer.
De reden voor afgelasting is niet bekend. Dat andere gevalletje was allang klaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer eens in het stadium van volstrekte paranoia aanbeland.
Zo'n zelfde loser als die vuurwerk gaat afsteken bij de herdenkingquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef Montagui het volgende:
Een reizigerquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:29 schreef Montagui het volgende:
Waarom bij een synagoge?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hoeft maar een deur open te trekken bij een synagoge, vrees ik.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:31 schreef empa1010 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/206(...)penstaande-deur.html
Man zou hebben geprobeerd de cockpit binnen te dringen...twitter:Reuters twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:32:43BREAKING: Passenger has been restrained on Boston-bound British Airways flight, Massachusetts State Police say. reageer retweet
quote:Duitse media melden dat zich rond het stadion van Hannover 96 'verdachte personen' zouden ophouden of hebben opgehouden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rland-afgelast.dhtml
Nou, slechter dan de huidige generatie rechtsbacks kan hij onmogelijk zijn, best kans dus dat hij de boosdoener is.quote:
twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:36:53Per @ABC, #BA213 being met by police after passenger tried to open exit door in flight. https://t.co/jCV4JIieaq https://t.co/HOthrvAYHN reageer retweet
Van de andere kant:quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:37 schreef Piethur het volgende:
Wedstrijd afgelast, zonde. Had wel zin in potje voetbal. De beveiliging was flink aanwezig dus er moet echt een duidelijke aanleiding zijn, ben benieuwd.
Idd, lijkt me niet meer dan logisch allemaal. Je gaat nu geen risico's nemen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:37 schreef TLC het volgende:
Ik kan het wel begrijpen dat die wedstrijd niet door gaat, geen onnodig risico nemen aangezien niet alle psychopaten van die aanslag in Parijs zijn opgepakt dan wel gedood.
Zullen we dan maar alles afschaffen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:37 schreef TLC het volgende:
Ik kan het wel begrijpen dat die wedstrijd niet door gaat, geen onnodig risico nemen aangezien niet alle psychopaten van die aanslag in Parijs zijn opgepakt dan wel gedood.
Zoizo eens tijd om al die Syriëgangers op te pakken en af te laten koelen. Dat observeren lijkt zo langzamerhand toch niet echt effectief.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:37 schreef TLC het volgende:
Concreet dus.twitter:NDRnds twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:39:13Laut Polizei: konkrete Gefahrenlage im Stadion. #GERNED Unser Liveticker: https://t.co/phZ670ktJn reageer retweet
Is dat nog gevaarlijker dan substantieel?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Concreet dus.twitter:NDRnds twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:39:13Laut Polizei: konkrete Gefahrenlage im Stadion. #GERNED Unser Liveticker: https://t.co/phZ670ktJn reageer retweet
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is dat nog gevaarlijker dan substantieel?
Netjes aan de kapstok naast de regenjas en de hondenriemquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:39 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Van de andere kant:
Als je als terrorist eenmaal zover bent, je loopt rond het stadion met een bomgordel etc. je niet naar huis gaat en je gordelt netjes aan de kant legt.
Is allang geëvacueerd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:41 schreef kilon het volgende:
Ze nemen nog minder risico omdat het voltallige Duitse kabinet aanwezig is natuurlijk.
Alsof dat de enige terroristen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:37 schreef TLC het volgende:
Toch blijf ik dan bij:quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |