Dit dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Hoe kan Charlie Sheen nu hiv hebben terwijl hij geen homo is.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Hoe kan Charlie Sheen nu hiv hebben terwijl hij geen homo is.
Charlie Sheen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij kan toch prima president van Turkije worden?
Nee nee. Paspoort is slechts een reisdocument. We all (L) Aboubou. Een echte brug tussen mensen.quote:
Dat ie ervoor zorgt dat we geen belastingverlaging krijgen bedoel je?quote:
Merkte ik toch al nauwelijks iets van. Daarnaast gefinancierd op de pof en het bijbehorende bedrag vergieterd over allerhande onzinregelingen. Dan maar gewoon aflossen, prima.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ie ervoor zorgt dat we geen belastingverlaging krijgen bedoel je?
Die Terrorisme Monitor accepteert bitcoin als donatiemiddel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:23 schreef Ryon het volgende:
Terrorisme Monitor waarschuwt voor aanslag in Nederland
FP +1 weer. Verder onthoud ik mij van commentaar.
Zo kunnen terroristen ook doneren. Slim ondernemen vind ik dat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die Terrorisme Monitor accepteert bitcoin als donatiemiddel.
70 is wel erg jong vind ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Charlie Sheen heeft een chronische ziekte waar je 70 mee kan worden.
Nee, om dood te gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ernstige vorm van gerontofilie, dit.
Of 80. Ongeveer dezelfde levensverwachting als gezonde mensen, zeker als je blank bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |