Dit dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Hoe kan Charlie Sheen nu hiv hebben terwijl hij geen homo is.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Hoe kan Charlie Sheen nu hiv hebben terwijl hij geen homo is.
Charlie Sheen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij kan toch prima president van Turkije worden?
Nee nee. Paspoort is slechts een reisdocument. We all (L) Aboubou. Een echte brug tussen mensen.quote:
Dat ie ervoor zorgt dat we geen belastingverlaging krijgen bedoel je?quote:
Merkte ik toch al nauwelijks iets van. Daarnaast gefinancierd op de pof en het bijbehorende bedrag vergieterd over allerhande onzinregelingen. Dan maar gewoon aflossen, prima.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ie ervoor zorgt dat we geen belastingverlaging krijgen bedoel je?
Die Terrorisme Monitor accepteert bitcoin als donatiemiddel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:23 schreef Ryon het volgende:
Terrorisme Monitor waarschuwt voor aanslag in Nederland
FP +1 weer. Verder onthoud ik mij van commentaar.
Zo kunnen terroristen ook doneren. Slim ondernemen vind ik dat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die Terrorisme Monitor accepteert bitcoin als donatiemiddel.
70 is wel erg jong vind ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Charlie Sheen heeft een chronische ziekte waar je 70 mee kan worden.
Nee, om dood te gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ernstige vorm van gerontofilie, dit.
Of 80. Ongeveer dezelfde levensverwachting als gezonde mensen, zeker als je blank bent.quote:
IS komt naar je toe deze zomer!quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mijn dochter met een huilend meisje uit de klas naar hun mentor. Meisje is bang. Een paar Marokkaanse meisjes uit de klas hadden gezegd dat IS ook naar hun school komt. Ze zijn al onderweg....
Kinderen zijn wel echt bang. Terreur werkt dus echt.quote:
Zwarte Piet is er ooit groot mee geworden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kinderen zijn wel echt bang. Terreur werkt dus echt.
Dat had nog een opvoedkundig karakter.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zwarte Piet is er ooit groot mee geworden.
Gezeur weer zeg. Vrouwen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mijn dochter met een huilend meisje uit de klas naar hun mentor. Meisje is bang. Een paar Marokkaanse meisjes uit de klas hadden gezegd dat IS ook naar hun school komt. Ze zijn al onderweg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |