Wat de grootste moest worden, mislukte door beveiliging.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:39 schreef Childofthe90s het volgende:
Het lijkt me sowieso heel dom van de meest gezochte terrorist van Europa om even een kijkje te gaan nemen bij het voetbalstadion. Ik vraag me dan ook af hoeveel waarde je aan dat verhaal moet hechten. Aan de andere kant, als hij slim was, waren er niet 'maar' 130 doden.
Op zich, een high-profile voortvluchtige terrorist die zich hoogstwaarschijnlijk in België/Brussel bevindt en liever doodgaat dan opgepakt wordt. Ik denk dat Brussel nog wel wat te wachten staat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die bedreigingen waren helemaal niet zo concreet dus dit klinkt aannemelijker.
Dit dus en hier staat hun safehouse.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Op zich, een high-profile voortvluchtige terrorist die zich hoogstwaarschijnlijk in België/Brussel bevindt en liever doodgaat dan opgepakt wordt. Ik denk dat Brussel nog wel wat te wachten staat.
Die Belgen hebben de boel niet op orde, Duitsland gaat er met hele regering zitten om signaal te geven, kom maar dan ga je naar de maagden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die bedreigingen waren helemaal niet zo concreet dus dit klinkt aannemelijker.
Als we er in België met alle regeringen gaan zitten kun je het stadion volledig vullen ... We hebben op dit moment 40 ministers in dit land ... (hetzij minister bij de federale regering, hetzij minister bij een van de gewestregeringen (Vlaanderen, Wallonië, Brussel en Duitstalig gewest) En dan heb je nog x aantal staatssecretarissen ...quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die Belgen hebben de boel niet op orde, Duitsland gaat er met hele regering zitten om signaal te geven, kom maar dan ga je naar de maagden.
Plein afsluiten met toegangspoorten en iedereen fouillerenquote:Op dinsdag 17 november 2015 01:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de veiligheid komende carnaval willen garanderen. Daar val je met een bomgordel om al helemaal niet op.
[ afbeelding ]
Ok dan duurt het wat langer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als we er in België met alle regeringen gaan zitten kun je het stadion volledig vullen ... We hebben op dit moment 40 ministers in dit land ... (hetzij minister bij de federale regering, hetzij minister bij een van de gewestregeringen (Vlaanderen, Wallonië, Brussel en Duitstalig gewest) En dan heb je nog x aantal staatssecretarissen ...
Op de zolderkamer blijven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de veiligheid komende carnaval willen garanderen. Daar val je met een bomgordel om al helemaal niet op.
[ afbeelding ]
Dat is net het probleem. Zoiets kun je feitelijk niet. Dan blaast een beetje terrorist zich in de "file" bij een van die toegangspoorten op ...quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Plein afsluiten met toegangspoorten en iedereen fouilleren
Zo blijft het aantal mensen op zo'n plein ook beheersbaar.
Iedereen waakzaam, hee daar loopt er 1 met rugzak.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Plein afsluiten met toegangspoorten en iedereen fouilleren
Zo blijft het aantal mensen op zo'n plein ook beheersbaar.
Denk dat hij in zijn eentje vrij weinig kans maakt op dit moment.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Op zich, een high-profile voortvluchtige terrorist die zich hoogstwaarschijnlijk in België/Brussel bevindt en liever doodgaat dan opgepakt wordt. Ik denk dat Brussel nog wel wat te wachten staat.
We kunnen het er ook eens over hebben om daar gewoon helemaal mee te stoppen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het niet zomaar kunnen dat ze hem bewust n beetje laten lopen en volgen om te zien of hij ze nog naar anderen brengt ?quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat hij in zijn eentje vrij weinig kans maakt op dit moment.
Dacht ik ook over degene die ontdekte dat die eerste terrorist een bomgordel droeg bij het stadion. Toch blijken die nog te leven...quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is net het probleem. Zoiets kun je feitelijk niet. Dan blaast een beetje terrorist zich in de "file" bij een van die toegangspoorten op ...
Dat zou niet slecht zijn, ik woon helaas in carnavalland.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
We kunnen het er ook eens over hebben om daar gewoon helemaal mee te stoppen.
Maar dat is voor later.
Die zit in het nauw maar heeft vast wel maatjes ergens buiten beeld.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat hij in zijn eentje vrij weinig kans maakt op dit moment.
Klinkt ook logisch.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zou het niet zomaar kunnen dat ze hem bewust n beetje laten lopen en volgen om te zien of hij ze nog naar anderen brengt ?
Die ontdekte niet dat die terrorist een bomgordel droeg, maar dat hij geen geldig ticket had blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dacht ik ook over degene die ontdekte dat die eerste terrorist een bomgordel droeg bij het stadion. Toch blijken die nog te leven...
Dat zou kunnen inderdaad, wat je hoort via de media is een groot spel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zou het niet zomaar kunnen dat ze hem bewust n beetje laten lopen en volgen om te zien of hij ze nog naar anderen brengt ?
De bomaanslag op stadion was grote mislukking.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die ontdekte niet dat die terrorist een bomgordel droeg, maar dat hij geen geldig ticket had blijkbaar.
't grote probleem van die terrorist (een idioot blijkbaar) is dat hij daar pas kwam opdagen toen de match al bezig was. Een halfuurtje eerder liep er wellicht nog 20.000 man op de 'promenade' richting 't Stade De France.
Ik begreep dat hij juist wel een geldig ticket had maar later arriveerde om zo de fouillering te ontlopen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die ontdekte niet dat die terrorist een bomgordel droeg, maar dat hij geen geldig ticket had blijkbaar.
't grote probleem van die terrorist (een idioot blijkbaar) is dat hij daar pas kwam opdagen toen de match al bezig was. Een halfuurtje eerder liep er wellicht nog 20.000 man op de 'promenade' richting 't Stade De France.
Als echte Belg kwartier te laat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij juist wel een geldig ticket had maar later arriveerde om zo de fouillering te ontlopen.
Geeft wel aan hoe dom die was.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik begreep dat hij juist wel een geldig ticket had maar later arriveerde om zo de fouillering te ontlopen.
Tot op heden slim genoeg om uit handen van de politie te blijven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:01 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe dom die was.
1 Iemand had maar pech daar, bij de Mac toen het hopeloos werdquote:Op dinsdag 17 november 2015 02:01 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe dom die was.
Je kunt je makkelijk overal verstoppen, je kunt moeilijk overal zoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tot op heden slim genoeg om uit handen van de politie te blijven.
Dat is niet eens zeker of die nog leeft en niet zonder sporen is opgeblazen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tot op heden slim genoeg om uit handen van de politie te blijven.
Als hij is opgeblazen, kan hij zich moeilijk even later bij de Belgische grens melden, niet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is niet eens zeker of die nog leeft en niet zonder sporen is opgeblazen.
Genoeg buurten overal in Europa om onder te duiken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je kunt je makkelijk overal verstoppen, je kunt moeilijk overal zoeken.
Was het niet alleen de chauffeur van huurwagen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:07 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als hij is opgeblazen, kan hij zich moeilijk even later bij de Belgische grens melden, niet?
Ik zou over dit onderwerp wel eens een fundamentele discussie willen in dit land. Over de vraag waarom zo veel moslims in onze samenleving alleen maar bezig zijn met de moslim uithangen. Altijd en overal, bij alles we doen, zeggen en nastreven, steeds komt die akelige religie weer om de hoek kijken.quote:
Ik woon in de bible belt en stel me dezelfde vraag.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou over dit onderwerp wel eens een fundamentele discussie willen in dit land. Over de vraag waarom zo veel moslims in onze samenleving alleen maar bezig zijn met de moslim uithangen. Altijd en overal, bij alles we doen, zeggen en nastreven, steeds komt die akelige religie weer om de hoek kijken.
Waarom kun je je religie niet gewoon privé houden? Waarom kun je - naast je moslim-zijn - ook niet gewoon een burger zijn die dingen los van zijn religie kan zien?
Zitten ze ook op tinder ofzo?quote:
Dat zijn vaker mensen van het platteland... de boeren dus die hier naar toe verhuizen!quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou over dit onderwerp wel eens een fundamentele discussie willen in dit land. Over de vraag waarom zo veel moslims in onze samenleving alleen maar bezig zijn met de moslim uithangen. Altijd en overal, bij alles we doen, zeggen en nastreven, steeds komt die akelige religie weer om de hoek kijken.
Waarom kun je je religie niet gewoon privé houden? Waarom kun je - naast je moslim-zijn - ook niet gewoon een burger zijn die dingen los van zijn religie kan zien?
Geen last van die Chinezen! Wat een ontwikkelde nette mensen zijn dat wel niet zeg!quote:
Als je werkelijk een samenleving pretendeert te zijn, dan moet er iets van een common ground zijn tussen een bepaalde groep mensen, waar religie dus automatisch geen deel van uitmaakt, omdat daarmee anderen worden buitengesloten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik woon in de bible belt en stel me dezelfde vraag.
Dat krijg je alleen weg met humor en nieuwsgierigheid naar kennis.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je werkelijk een samenleving pretendeert te zijn, dan moet er iets van een common ground zijn tussen een bepaalde groep mensen, waar religie dus automatisch geen deel van uitmaakt, omdat daarmee anderen worden buitengesloten.
Ik zie heel vaak moslims (maar ook fanatieke christenen) bij het geloof niet volledig hun leven beheert, maar ook hun identiteit - wie ze zijn, wat ze doen - bepaalt. Veel Nederlandse Marokkanen zijn eerst moslim, daarna Marokkaan en daarna pas Nederlander.
En eigenlijk zie je dit overal in Europa, wat dat dominante moslim-zijn betreft.
enige wat ze willen is money & bitchesquote:Op dinsdag 17 november 2015 02:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen weg met humor en nieuwsgierigheid naar kennis.
Humor waarderen ze niet. Kennis... ach... wat zullen we daar eens van zeggen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen weg met humor en nieuwsgierigheid naar kennis.
Als je het allemaal plat slaat, is dat inderdaad wel waar terreurgroepen als IS op neerkomen...quote:Op dinsdag 17 november 2015 03:31 schreef topdeck het volgende:
[..]
enige wat ze willen is money & bitches
maar integreren doen ze alleen nog maar in patatzaken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 02:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Geen last van die Chinezen! Wat een ontwikkelde nette mensen zijn dat wel niet zeg!
Kijk zo mogen ze allemaal zijn als vluchteling!
Friet bakken kunnen ze niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 07:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar integreren doen ze alleen nog maar in patatzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |