SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]BEDANK HE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manvolk, tell mequote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef moemoe het volgende:
Ik wil graag een open scheermes cadeau doen.
Welke merken raden jullie aan? En welke webshops? Wat heb ik daarnaast nog nodig om het cadeau compleet te maken?
LIF / Open scheermes <=== is die winkel in Breukelen anno 2015 nog steeds the place to be?
Budget is rond de 100 euro.
Ik zou jullie adviezen op prijs stellen heren.
quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maat van mij woonde in Parijs (Fransman was het ook), was helaas bij dat concert aanwezig. Stom.
Jij hebt ook de huidige UI van Harry gemaakt. Nu niet net gaan doen alsof je nergens van weet.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]Gaat ELF al gauw open?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij wel toch.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:06 schreef Specularium het volgende:
Vind het altijd wel opmerkelijk dat wanneer Viro hier een dag niet post, ik hem helemaal niet mis.
Jij wel he.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jou wel, maar jij hangt ook niet de matige aap uit.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:06 schreef Specularium het volgende:
Vind het altijd wel opmerkelijk dat wanneer Viro hier een dag niet post, ik hem helemaal niet mis.
Dit doet mij goed om te horen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jou wel, maar jij hangt ook niet de matige aap uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |