tv meer voor mannenquote:Op maandag 16 november 2015 21:59 schreef Ties02 het volgende:
Derde helft of meer voor mannen... lastig
quote:Op maandag 16 november 2015 22:00 schreef Coco98 het volgende:
TV / [RTL7] Nog meer voor mannen #7 Karpervissen
Jij hebt er dan ook weinig verstand van.quote:Op maandag 16 november 2015 22:01 schreef Brammess het volgende:
ik vind sunri5e een erg onder gemiddelde user
7.5/10quote:Op maandag 16 november 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
Alles gemist. Visite![]()
Was het een topshow?
testbeeldgenotquote:Op maandag 16 november 2015 22:02 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
http://www.voetbalinside.nl/#!/derdehelft
mp4quote:Op maandag 16 november 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
Alles gemist. Visite![]()
Was het een topshow?
Voetbal komt in de B-versie op de OS, is dat nu een B-sport?quote:Op maandag 16 november 2015 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie het niet voorbij komen op de Olumpische Spelen. Derhalve geen sport.
Het is een Olumpisch onderdeel. A, B of C interesseert me helemaal niets.quote:Op maandag 16 november 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetbal komt in de B-versie op de OS, is dat nu een B-sport?
Sterkte.quote:Op maandag 16 november 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze woont bij mij in de buurt.
kunstmatquote:Op maandag 16 november 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaat niets boven een echte Haagse mat
Die zit op het gezicht van dat enge vriendje.quote:Op maandag 16 november 2015 22:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Waar is Sensi? Ik zit reeds met mijn fallus in de hand.
Ik vond het ook niet veel die Vincent Janssen, maar dit verandert mijn mening compleet. Twee keer scoren tegen Jong Slowakije, dat is alleen voor absolute toptalenten weggelegd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:29 schreef Evertjan het volgende:
Vincent Janssen kan er niks van aldus Derksen hij maakt nu net weer 2 goals bij Jong Oranje
Cruijff, van Basten, Kluivert, van Nistelrooij, Janssenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet veel die Vincent Janssen, maar dit verandert mijn mening compleet. Twee keer scoren tegen Jong Slowakije, dat is alleen voor absolute toptalenten weggelegd.
explosieve bamihappiesquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik neem aan dat Boskamp ook gefouilleerd gaat worden voortaan, gezien z'n verleden in Molenbeek.
Kan behoorlijk wat kwijt onder dat Jako truitje.
[ afbeelding ]
Ik zit niet te wachten op weer een aflevering van Ajax Inside. Leuk dat het daar een teringzooi is maar het is iedere keer hetzelfde gezeur.quote:Op maandag 16 november 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Valentijn is een baas. Die gaat Ajax helemaal tegen de grond lullen.
Nu Cruijff er niet meer zit, kunnen we onafhankelijk Ajax tegen de grond geluld zien horen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op weer een aflevering van Ajax Inside. Leuk dat het daar een teringzooi is maar het is iedere keer hetzelfde gezeur.
In de Worp lachen ze om een Mark van Bommeldingquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bert 10-0 gewonnen, niks aan de hand daar, wie zit er nu in oorlogsgebied wij of Bert?
Aan het eind was het wel even leuk. Maar NMVM was wel beter.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:48 schreef Makamba_ het volgende:
Nu de aflevering van maandag aan het terugkijken en het is allemaal niet zo bijzonder. Wordt het laatste deel beter?
Vanzelfsprekend, dat heb ik dan gisteren dan ook al teruggekeken.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Aan het eind was het wel even leuk. Maar NMVM was wel beter.
Gaan we schijtlollig lopen doen?quote:
Wij willen niks met VI te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:42 schreef satecl het volgende:
Stef de Bont opgepakt op verwachting van terroristische aanslagen in Engeland. Het komt nu wel erg dichtbij!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:42 schreef satecl het volgende:
Stef de Bont opgepakt op verwachting van terroristische aanslagen in Engeland. Het komt nu wel erg dichtbij!
Nope.quote:
maniquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Voortaan bij elke interland Barazite selecteren, dan doen ze ons niks meer.
Ik vermoed dat Barazite dit weekend tijdens de minuut stilte keihard Allahu Akhbar gaat roepen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Voortaan bij elke interland Barazite selecteren, dan doen ze ons niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De media zou exploderen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Barazite dit weekend tijdens de minuut stilte keihard Allahu Akhbar gaat roepen.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:37 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW nu op SBS 6Niet VI kijken, hoe ziek ben je dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Explodeert er nog iets.quote:
Onbegrijpelijk idd. Goedenavond herenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet VI kijken, hoe ziek ben je dan.
Avond, ouwe reus.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd. Goedenavond heren
Halloquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd. Goedenavond heren
Is dat niet de dikke fototoestelman van PSV?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:39 schreef Evertjan het volgende:
Zit een dikke grote vent met een rode plofkop aan de bar
Niet goed ik ben al een week niet buiten geweest en ik heb overal knoflook opgehangen om moslims weg te houden van mijn huis.quote:
Ik heb een varkenskop aan mijn voordeur gehangen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet goed ik ben al een week niet buiten geweest en ik heb overal knoflook opgehangen om moslims weg te houden van mijn huis.
Nee die heeft altijd een camera bij zichquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat niet de dikke fototoestelman van PSV?
niet bang zijn maniquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet goed ik ben al een week niet buiten geweest en ik heb overal knoflook opgehangen om moslims weg te houden van mijn huis.
langzaam begin stijnquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het een leuke uitzending jongens?
Nee. Geen reet aan!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het een leuke uitzending jongens?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:47 schreef Zorro het volgende:
Dat zijn juist vaak de leukste wedstrijden die eerste weken
Ivoorkust - Griekenland.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:47 schreef Zorro het volgende:
Dat zijn juist vaak de leukste wedstrijden die eerste weken
Wanneer gaan we jou eens in het echt zien?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
He ouwe reus, lang niet gezien.
Wanneer ben ik uitgenodigd?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we jou eens in het echt zien?
Misschien hoor je zijn stemgeluid binnenkort op Rijnmond.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we jou eens in het echt zien?
Jij bent altijd welkom, we hebben lekker over je geroddeld terwijl we Corona's aan het klappen waren.quote:
Fylax is zelf een allochtoon.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Fylax dit een leuk filmpje vinden?
Wanneer? Wat is er gezegd? Waarom val ik constant ter tafel?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom, we hebben lekker over je geroddeld terwijl we Corona's aan het klappen waren.
Je bent gewoon een fascinerende persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wanneer? Wat is er gezegd? Waarom val ik constant ter tafel?
1. Duitslandquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Engeland gaat meedoen om de Europese titel.
Dat kan ik niet ontkennen, maar ik vind het niet leuk dat ik ter tafel kom waar ik niet bij ben.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een fascinerende persoonlijkheid.
Vorige week.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wanneer? Wat is er gezegd? Waarom val ik constant ter tafel?
Ik wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh ik vergeet België, doe maar op 4.
Ik juich voor Polen en Rusland op het EK.quote:
Italiaans vind ik het allermooiste en dan België.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen.
Vorige week. Waarom hoor ik daar dan niets van?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige week.
Waar jouw voorliefde voor Helene Hendricks toch vandaan komt.
Omdat Mani en ik je een bijzondere jongen vinden.
Ik juich voor Duitslandquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich voor Polen en Rusland op het EK.
Leuke film he, dokter?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Dat dan iemand door de zaal roept: "IS ER OOK EEN DOKTER IN DE ZAAL?"
ik ben vrouwenartsquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Dat dan iemand door de zaal roept: "IS ER OOK EEN DOKTER IN DE ZAAL?"
Ik vind op zijn Grieks wel lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Italiaans vind ik het allermooiste en dan België.
Geen idee!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vorige week. Waarom hoor ik daar dan niets van?
Wat origineel zeg!quote:
vrachtschipje volladen niks mis meequote:Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
helaas mag je niet meer deporteren
Die plannen zijn in Belgie en Frankrijk al in een vergevorderd stadium. Haat imams willen ze daar het land uit gaan pleuren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
helaas mag je niet meer deporteren
Ik was de enige die zag dat Chili extreem goed kon voetballen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat origineel zeg!
Ik was samen met KingRoland de enige die zag dat Duitsland het WK ging winnen.
Lekker naar Madagascarquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef luckass het volgende:
[..]
vrachtschipje volladen niks mis mee
Wanneer wordt Tata ontslagen bij Argentinië?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik was de enige die zag dat Chili extreem goed kon voetballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijnt dat ze die ideeën eerder thuis krijgen achter het internet dan in die kutgebouwenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die plannen zijn in Belgie en Frankrijk al in een vergevorderd stadium. Haat imams willen ze daar het land uit gaan pleuren.
Wel mooi ja, Schotland vind ik mooierquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit lijkt me een goede vervanger van Sensiik weet haar naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Hij wint wel lekker in Barranquilla. Ik zit te wachten op het vertrek van Pekerman. Bielsa IN.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer wordt Tata ontslagen bij Argentinië?
Nee, nee, er is in het Frans parlement ook over gesprokenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt dat ze die ideeën eerder thuis krijgen achter het internet dan in die kutgebouwen
Bert van Oranjequote:Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef luckass het volgende:
Bert, Bert, voetbalcoach zonder franje
Dat zijn hele slappe mensen , neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, nee, er is in het Frans parlement ook over gesproken
Misschien hebben we geen "geheim wapen" meer nodig als Cavaliers ook meedoet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Amstel.
Oh ja, we hadden ook meegedaan aan een pubquiz
Ik had het wel geweten ja als ik het daar voor het zeggen had.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zijn hele slappe mensen , neem ik niet serieus.
Soort Pvda volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |