En als het andersom was, was Sainz natuurlijk weer eens veel slechter dan Max.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
1 positie lager noem ik niet verslagen lol, eerder pech
Daarmee zou dan wel verklaard zijn waarom Mercedes op Monza met een illegaal lage bandenspanning reed en eveneens waarom zij niet werden gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee sinds de bandenspanning aangepast is na de lekke band van Vettel in Spa.
Werkt idd beter bij de Mercedes en blijkbaar extra goed met afstelling van Hamilton, maar die werkt nu niet meer. Zaken als bandenspanning zouden ze veel vrijer moeten laten. De banden zijn sinds 2007 al dramatisch.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarmee zou dan wel verklaard zijn waarom Mercedes op Monza met een illegaal lage bandenspanning reed en eveneens waarom zij niet werden gediskwalificeerd.
Alcoholeclame maken in de VAA mag niet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:46 schreef Geralt het volgende:
Even wat anders. Waarom heeft Williams geen rode streep op de auto staan?
Dat is vast niet omdat het met alleen blauwe strepen mooi past bij die blauwe lijnen naast de baan is het wel?
Heet dat team dit weekend Williams Racing in plaats van Williams Martini Racing?
Dat snap ik, maar waarom mag een beeldmerk niet en een naam wel? Die naam roept meer op qua alcohol dan een beeldmerk lijkt me zo.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:48 schreef Beach het volgende:
[..]
vanwege Allahu Akbar in die zandbak
Oooooo de hele week al niet gehadquote:
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oooooo de hele week al niet gehad
In mijn hoofdquote:
Dan krijg je weer het geklaag op Pirelli dat de banden stuk gaan vanwege debris op de baan. Precies de reden dat de bandenspanning is verhoogd.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Werkt idd beter bij de Mercedes en blijkbaar extra goed met afstelling van Hamilton, maar die werkt nu niet meer. Zaken als bandenspanning zouden ze veel vrijer moeten laten. De banden zijn sinds 2007 al dramatisch.
Kijk hier bijv eens naar het stuurgedrag van Alonso. Met de huidige banden gaat dat totaal niet meer.
Omdat de banden dus vanaf 2007 gewoon slecht zijn. Gewoon met low budget een paar flutbanden gemaakt, Bridgestone ging ook voor ultra safe.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan krijg je weer het geklaag op Pirelli dat de banden stuk gaan vanwege debris op de baan. Precies de reden dat de bandenspanning is verhoogd.
En dat wordt de komende jaren alleen maar erger als Pirelli terug gaat naar de banden van 2012.
Het lijkt me best belangrijk dat er niet teveel klapbanden zjin. Ik zit er niet zo mee, het is aan de coureurs om binnen de gegeven beperkingen er zo veel mogelijk snelheid uit te peuren.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Werkt idd beter bij de Mercedes en blijkbaar extra goed met afstelling van Hamilton, maar die werkt nu niet meer. Zaken als bandenspanning zouden ze veel vrijer moeten laten. De banden zijn sinds 2007 al dramatisch.
De banden in 2010 waren niet ultra safe. Die sleten ook behoorlijk in de race en dat leverde leuke races op.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat de banden dus vanaf 2007 gewoon slecht zijn. Gewoon met low budget een paar flutbanden gemaakt, Bridgestone ging ook voor ultra safe.
Abu Dhabi vergeten? Petrov kwam in ronde 1 binnen en reed de hele race op deze set uit. Had geen enkel probleem in de slotfase.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De banden in 2010 waren niet ultra safe. Die sleten ook behoorlijk in de race en dat leverde leuke races op.
Dat zei Alonso over de banden.quote:"I experienced tyre competition for some years with Michelin and Bridgestone, and after that we had a single tyre with Bridgestone, and the change was quite big.
Een groot deel van de snelheidswinst in 2017 komt dan ook uit de bandenquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Abu Dhabi vergeten? Petrov kwam in ronde 1 binnen en reed de hele race op deze set uit. Had geen enkel probleem in de slotfase.
[..]
Dat zei Alonso over de banden.
Bridgestone waren veel te hard en stijf.Pirelli heeft gewoon met low budget flutbanden afgeleverd. Vanaf 2007 is het gewoon f1 onwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |