abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157700554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:00 schreef betyar het volgende:
Omdat ik van mening ben dat ze net iets teveel over de vloer komt hier.
Er is een makkelijkere manier om dat duidelijk te maken :)
pi_157700622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:54 schreef Queller het volgende:

[..]

Het is niet persoonlijk, maar ik krijg er een beetje de kriebels van. Waarom vraag je dat aan de vrouw die net verteld heeft dat ze een ander liever heeft? Ik snap dat niet.
Ik krijg er ook jeuk van ;) Er zijn zoveel tegenstrijdige dingen in dit verhaal. Ten eerste, de titel van dit topic doet vermoeden dat TS zijn vrouw uit huis heeft gezet. Dat is niet zo, ze heeft hem verlaten voor een nieuwe liefde.

Dan vraagt TS haar trouwring "terug" (het is een trouwring, geen verlovingsring) en meldt hier dat hij daar iets van wil laten maken voor zijn kinderen? Meteen daarna wordt dat verhaal alweer anders, en wil hij iets voor zichzelf laten maken van zijn eigen trouwring en een ander sieraad wat hij zijn vrouw ooit cadeau heeft gedaan. En hij laat haar trouwring polijsten (waarom?) en geeft hem haar weer terug. Erg apart allemaal.

Dan weet hij nog te melden dat ze "gisteren" om 23.00 uur stond te strijken. Hoe weet hij dat? Ik krijg bijna een idee van stalking? Ik ben zelf jarenlang gestalked geweest, die vent wist ook precies te vertellen wat ik allemaal in mijn eigen huis deed op welk tijdstip van de dag.

Maar dan nu weer dit. Vragen aan de vrouw die je óf net zelf de deur hebt gewezen, óf die je heeft ingeruild voor een nieuwe liefde, of ze je mist?!

Hoezo?!

Waarom zou ze hem missen? Ze heeft een nieuwe liefde die al haar aandacht krijgt, en een ex die haar geen seconde met rust laat.

Ik denk, dat TS zijn ex wél heel erg msit. Dat blijkt uit het hele relaas. Maar wees dan ook zo dapper om dat gewoon te zeggen. Ik mis je!

Dat zou tenminste eerlijk zijn.

Dit is allemaal gedraai en gemanipuleer waar niemand blij van wordt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:09:51 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157700699
Ze stond in zijn huis het strijkwerk te doen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:10:22 #104
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_157700719
quote:

[..]

Dan zeg je toch tegen haar wat jij daarvan vindt. Maw we hebben geen relatie meer, ik heb liever niet dat je nog iedere dag hier bent, want ik heb tijd nodig om het te verwerken en wil door met mijn leven.

Door haar de vraag te stellen leg je de bal bij haar. Zij heeft al genoeg beslissingen gemaakt naar haar voorkeur.
pi_157700733
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:09 schreef Lienekien het volgende:
Ze stond in zijn huis het strijkwerk te doen.
Dat stond toch niet in het bericht? Alleen dat ze om 23.00 uur nog stond te strijken?

quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 06:12 schreef betyar het volgende:

[..]

Dan hoeft ze maar hier voorbij te rijden. Ze stond gisteren om 23.00 nog te strijken. Ook fijn.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:13:04 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157700793
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:10 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat stond toch niet in het bericht? Alleen dat ze om 23.00 uur nog stond te strijken?
Dat is logischer dan dat hij haar aan het stalken is en klopt ook meer met het verhaal dat hij vindt dat ze er te vaak is.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:13:11 #107
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157700797
quote:

[..]

Nee, je vroeg het omdat je een ander antwoord hoopte te krijgen.
Dat ze nog regelmatig over de vloer kwam was toch handig voor de kinderen?
Dat je moeite hebt los te laten is heel begrijpelijk na zo'n tijd, maar blijf eerlijk naar jezelf.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:13:32 #108
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157700809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:07 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ik krijg er ook jeuk van ;) Er zijn zoveel tegenstrijdige dingen in dit verhaal. Ten eerste, de titel van dit topic doet vermoeden dat TS zijn vrouw uit huis heeft gezet. Dat is niet zo, ze heeft hem verlaten voor een nieuwe liefde.

Dan vraagt TS haar trouwring "terug" (het is een trouwring, geen verlovingsring) en meldt hier dat hij daar iets van wil laten maken voor zijn kinderen? Meteen daarna wordt dat verhaal alweer anders, en wil hij iets voor zichzelf laten maken van zijn eigen trouwring en een ander sieraad wat hij zijn vrouw ooit cadeau heeft gedaan. En hij laat haar trouwring polijsten (waarom?) en geeft hem haar weer terug. Erg apart allemaal.

Dan weet hij nog te melden dat ze "gisteren" om 23.00 uur stond te strijken. Hoe weet hij dat? Ik krijg bijna een idee van stalking? Ik ben zelf jarenlang gestalked geweest, die vent wist ook precies te vertellen wat ik allemaal in mijn eigen huis deed op welk tijdstip van de dag.

Maar dan nu weer dit. Vragen aan de vrouw die je óf net zelf de deur hebt gewezen, óf die je heeft ingeruild voor een nieuwe liefde, of ze je mist?!

Hoezo?!

Waarom zou ze hem missen? Ze heeft een nieuwe liefde die al haar aandacht krijgt, en een ex die haar geen seconde met rust laat.

Ik denk, dat TS zijn ex wél heel erg msit. Dat blijkt uit het hele relaas. Maar wees dan ook zo dapper om dat gewoon te zeggen. Ik mis je!

Dat zou tenminste eerlijk zijn.

Dit is allemaal gedraai en gemanipuleer waar niemand blij van wordt.
Mijn vrouw en ik hebben gewoon contact, ze appt mij regelmatig hoe het is. Zeg ik dat ik een beetje luier op de bank en dan stuurt zij een foto van een berg strijk.

Natuurlijk mis ik haar, ze kwam net de kinderen ophalen omdat ik ga stappen. Heb ook gewoon gezegd dat ik haar mis alleen indeze twee weken ben ik erachter gekomen dat ik haar mis als een maatje die er iedere dag gewoon was, ook niet meer als geliefde. Daar heb ik twee weken over moeten denken en ben blij dat we zo verder gaan. Maar toch zal ik aan haar blijven denken en hopen dat ze geen fout heeft gemaakt en daar gelukkig wordt, is niet aan mij dat weet ik. Maar tja, om je vrouw ongelukkig zien worden is niet prettig, ze zag er ook enorm moe uit vond ik, heb ik ook gezegd en gevraagd of ze wel voldoende slaapt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:14:02 #109
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157700821
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:10 schreef pahlawan het volgende:

[..]

Dan zeg je toch tegen haar wat jij daarvan vindt. Maw we hebben geen relatie meer, ik heb liever niet dat je nog iedere dag hier bent, want ik heb tijd nodig om het te verwerken en wil door met mijn leven.

Door haar de vraag te stellen leg je de bal bij haar. Zij heeft al genoeg beslissingen gemaakt naar haar voorkeur.
Dat klopt. Is ook mijn fout.
pi_157700838
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is logischer dan dat hij haar aan het stalken is en klopt ook meer met het verhaal dat hij vindt dat ze er te vaak is.
Als je samenwoont in het huis van je nieuwe partner, dan doe je daar toch ook de was en het strijkwerk?

En dat blijkt ook zo te zijn.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:15:31 #111
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157700858
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Stalken? :D
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:15:58 #112
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157700865
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef betyar het volgende:
Maar tja, om je vrouw ongelukkig zien worden is niet prettig
Je ex bedoel je.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:16:35 #113
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157700883
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:15 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Je ex bedoel je.
Officieel nog niet.Gaan van de week om tafel zitten om de convenance op te stellen en het co-ouderschapsplan.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:18:34 #114
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157700941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef betyar het volgende:

[..]

Officieel nog niet.
Slechts papierwerk. De relatie is voorbij.
Zie haar als je ex. Nu blijf je als een strohalm er aan vasthouden.
pi_157700948
quote:

[..]

Mijn vrouw en ik hebben gewoon contact, ze appt mij regelmatig hoe het is. Zeg ik dat ik een beetje luier op de bank en dan stuurt zij een foto van een berg strijk.

Natuurlijk mis ik haar, ze kwam net de kinderen ophalen omdat ik ga stappen. Heb ook gewoon gezegd dat ik haar mis alleen indeze twee weken ben ik erachter gekomen dat ik haar mis als een maatje die er iedere dag gewoon was, ook niet meer als geliefde. Daar heb ik twee weken over moeten denken en ben blij dat we zo verder gaan. Maar toch zal ik aan haar blijven denken en hopen dat ze geen fout heeft gemaakt en daar gelukkig wordt, is niet aan mij dat weet ik. Maar tja, om je vrouw ongelukkig zien worden is niet prettig, ze zag er ook enorm moe uit vond ik, heb ik ook gezegd en gevraagd of ze wel voldoende slaapt.
Als je haar mist als maatje maar niet als geliefde, dan weet je ook meteen de reden waarom jullie huwelijk is gestrand.

Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Maar als dat werkelijk zo is, waarom maak je je er dan zo ontzettend druk om, en waarom maak je het zo emotioneel? Niet alleen voor jezelf, maar ook voor haar.

Veel plezier met stappen straks, maak er een leuke avond van! :)
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:19:04 #116
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157700960
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:18 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Slechts papierwerk. De relatie is voorbij.
Zie haar als je ex. Nu blijf je als een strohalm er aan vasthouden.
Daar heb je gelijk in. Ik zal haar ex noemen.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:19:15 #117
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_157700966
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:14 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat klopt. Is ook mijn fout.
Ik bedoelde het niet om jou op een fout oid te wijzen.

Ik maak een diepe buiging naar je hoe je ermee om gaat, ik zou zo niet constructief boos worden, wat ook nergens toe leidt.

Ik wil meer zeggen pas op jezelf en waak ervoor dat je speelbal wordt of blijft. Ga je eigen weg, hoe spannend en eng het ook is. Jij komt er dan wel weer, en dan kan die stilte in huis weer voorgoed en door een oprecht iemand gevuld worden
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:20:58 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157701019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:14 schreef Tayu het volgende:

[..]

Als je samenwoont in het huis van je nieuwe partner, dan doe je daar toch ook de was en het strijkwerk?

En dat blijkt ook zo te zijn.
Ja, dat blijkt. Maar je aanname over het stalken klopt niet.
pi_157701042
quote:
ze zag er ook enorm moe uit vond ik, heb ik ook gezegd en gevraagd of ze wel voldoende slaapt.
Ow my :D :'( :D
pi_157701056
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt. Maar je aanname over het stalken klopt niet.
Gelukkig niet! En het was geen aanname, het was een optie.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:22:29 #121
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157701063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:18 schreef Tayu het volgende:

[..]

Als je haar mist als maatje maar niet als geliefde, dan weet je ook meteen de reden waarom jullie huwelijk is gestrand.

Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Maar als dat werkelijk zo is, waarom maak je je er dan zo ontzettend druk om, en waarom maak je het zo emotioneel? Niet alleen voor jezelf, maar ook voor haar.

Veel plezier met stappen straks, maak er een leuke avond van! :)
Tja, 18 jaar lief en leed gedeeld, twee kinderen, veel leuke dingen gedaan en ook minder leuke ik heb o.a. heel haar vaders kant laten zakken in de grond. Dat is niet binnen twee weken bij beide zomaar verdwenen. Ik ben dan ook blij dat zoonlief blij was toen ik vroeg of hij bij mama wilde logeren. Bij het eten zei hij nog dat ie mama niet meer wilde zien, dan praat je met zo'n mannetje en leg je uit dat papa en mama niet meer verliefd op elkaar zijn maar -om in kindertaal te blijven- BFF's . Toen moest ie lachen. Gaat ook weer wat vrolijke naar school gelukkig. Zo komt alles gewoon goed.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:23:07 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157701086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef Tayu het volgende:

[..]

Gelukkig niet! En het was geen aanname, het was een optie.
En hoe is een optie hier iets anders dan een aanname?
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:23:38 #123
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157701100
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:19 schreef pahlawan het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet om jou op een fout oid te wijzen.

Ik maak een diepe buiging naar je hoe je ermee om gaat, ik zou zo niet constructief boos worden, wat ook nergens toe leidt.

Ik wil meer zeggen pas op jezelf en waak ervoor dat je speelbal wordt of blijft. Ga je eigen weg, hoe spannend en eng het ook is. Jij komt er dan wel weer, en dan kan die stilte in huis weer voorgoed en door een oprecht iemand gevuld worden
Dat klopt. Maar ja, in het aard van het beestje zit toch dat ik mezelf wegcijfer voor een ander. Heel klote en daar zal ik aan moeten werken.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:25:18 #124
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157701139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:21 schreef Queller het volgende:

[..]

Ow my :D :'( :D
Mag me geen zorgen om haar maken? Ze zei ook dat ik bete rmoest eten en ik mager ben geworden. Mochten nog wel pondjes af dus wat dat betreft is da thet lichtpuntje, mijn riemen moet ik strakker aantrekken. :D
pi_157701182
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef betyar het volgende:

[..]

Tja, 18 jaar lief en leed gedeeld, twee kinderen, veel leuke dingen gedaan en ook minder leuke ik heb o.a. heel haar vaders kant laten zakken in de grond. Dat is niet binnen twee weken bij beide zomaar verdwenen. Ik ben dan ook blij dat zoonlief blij was toen ik vroeg of hij bij mama wilde logeren. Bij het eten zei hij nog dat ie mama niet meer wilde zien, dan praat je met zo'n mannetje en leg je uit dat papa en mama niet meer verliefd op elkaar zijn maar -om in kindertaal te blijven- BFF's . Toen moest ie lachen. Gaat ook weer wat vrolijke naar school gelukkig. Zo komt alles gewoon goed.
Dat is iets waar je voor moet blijven waken, dat de kinderen nooit het gevoel krijgen dat ze partij zouden moeten kiezen. Nu is je ex "enkel" nog maar weg, en heb je het daar moeilijk mee. Maar als straks de boel echt geregeld moet gaan worden, dan kan het zo zijn dat je toch in een onderlinge strijd terecht gaat komen. Dan wordt het allemaal wel heel echt en menens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')