Wanneer je opgroeit in een situatie waar familie, staat of religieuze eer van een groter belang is dan jijzelf, snap je waarom iemand tot bepaalde daden kan worden gemanipuleerd.quote:Op maandag 16 november 2015 22:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
omdat je zo opgegroeid ben vind je het hier de beste samenleving , maar wat nu als je midden in de woestijn was opgegroeid en het westen kwam heel jou familie uitmoorden .. zo als zo vele het daar zien , hoe zal je er dan tegen over staan ?
het verhaal heeft twee kanten en ik snap ook diep in mijn hart niet waarom mannetjes van 25 jaar zo iets kunnen doen , je moet toch al hersendood zijn wil je tot deze daden komen
Ik zou wel iets zien in het afstaan van iemands dubbele nationaliteit, welke ze van mij terug zouden kunnen krijgen als ze besluiten het bevalt me toch niet zo als dat ik gedacht had.quote:Op maandag 16 november 2015 23:08 schreef agter het volgende:
[..]
Mij dunkt dat een Moslim vluchteling dezelfde rechten heeft als, pak hem beet, de vluchtelingen toen der tijd uit voormalig Joegoslavië. Of christenen uit Syrië nu.
Of wil je onderscheid maken op basis van religie?
Nee, ik maak geen onderscheid. Al waren het een miljoen Chinezen. We moeten gewoon geen grote hoeveelheden vluchtelingen opnemen als we niet 3 a 5 jaar vooruit geplanned hebben. Op dit moment moet er dagelijks nog ergens een sporthal ontruimd worden om mensen in te huisvesten. Het is nu al een chaos.quote:Op maandag 16 november 2015 23:08 schreef agter het volgende:
[..]
Mij dunkt dat een Moslim vluchteling dezelfde rechten heeft als, pak hem beet, de vluchtelingen toen der tijd uit voormalig Joegoslavië. Of christenen uit Syrië nu.
Of wil je onderscheid maken op basis van religie?
een van die terrorist was ook vluchteling ?quote:Op maandag 16 november 2015 23:00 schreef agter het volgende:
[..]
Oprechte vluchtelingen.. Daarvoor moeten we de deur potdicht houden? Voor iedere vluchteling?
Ik zie persoonlijk de 1 op 1 correlatie tussen vluchtelingen en deze extremisten niet.
Of ze zijn hun oude beroep zat misschien?quote:Op maandag 16 november 2015 23:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
een van die terrorist was ook vluchteling ?
als er van de 10.000 vluchtelingen er 50 terroristen mee binnen komen, vind ik het wel dat je alles moet controleren en zich niet gelijk als "onschuldig" moet bestempelen
Met uitzondering van Jaïnisme.quote:Op maandag 16 november 2015 20:51 schreef erodome het volgende:
Al het geloof, alle ideologieën, alle wereldbeelden en denkwijzen kunnen misbruikt worden en gewelddadig uitgelegd worden.
Indrukwekkend. Vreselijk wat ze hebben meegemaakt.quote:Op maandag 16 november 2015 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Dat verhaal van die 4 gasten die bij het concert in Bataclan waren bij RTL Late Night. Damn.....
Er is niets mis met controleren van individuen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
een van die terrorist was ook vluchteling ?
als er van de 10.000 vluchtelingen er 50 terroristen mee binnen komen, vind ik het wel dat je alles moet controleren en zich niet gelijk als "onschuldig" moet bestempelen
Is dat programma ook via een livestream te bekijken?quote:Op maandag 16 november 2015 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Dat verhaal van die 4 gasten die bij het concert in Bataclan waren bij RTL Late Night. Damn.....
gewoon de risico landen waar ze vandaan komen veel strenger in de gaten houden , net zo als bij Schiphol , word vaak ook de vluchten die van uit de Antillen komen 100% gescreend , en daar is een reden voor , dat zou je dan voor landen ook in kunnen voerenquote:Op maandag 16 november 2015 23:30 schreef agter het volgende:
[..]
Er is niets mis met controleren van individuen.
Iedereen is daarvoor. En dat doen we al.
Rigoreuze alle grenzen dicht voor alle moslims of alle vluchtelingen, is een ander verhaal.
En je denkt dat dat niet al gebeurd?quote:Op maandag 16 november 2015 23:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
gewoon de risico landen waar ze vandaan komen veel strenger in de gaten houden , net zo als bij Schiphol , word vaak ook de vluchten die van uit de Antillen komen 100% gescreend , en daar is een reden voor , dat zou je dan voor landen ook in kunnen voeren
Om 1 uur vannacht wordt het herhaald. Zeeeeer indrukwekkendquote:Op maandag 16 november 2015 23:32 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Is dat programma ook via een livestream te bekijken?
Ah dan kijk ik de herhaling welquote:Op maandag 16 november 2015 23:37 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Om 1 uur vannacht wordt het herhaald. Zeeeeer indrukwekkend
De beste reactie, denk ik. Veel met elkaar praten, het liefst met open visier.quote:Op maandag 16 november 2015 23:43 schreef agter het volgende:
[..]
Mooie discussie idd.
Wil ik vaker zien.
twitter:ADnl twitterde op maandag 16-11-2015 om 23:51:21De interland tussen België en Spanje is afgelast in verband met de terreurdreiging na de aanslagen in Parijs https://t.co/IOk7uFQjiM reageer retweet
Nederland vs Duitsland gaat morgen vooralsnog wel gewoon door. Benieuwd waarom Belgie vs Spanje wordt afgelast...quote:Op maandag 16 november 2015 23:53 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADnl twitterde op maandag 16-11-2015 om 23:51:21De interland tussen België en Spanje is afgelast in verband met de terreurdreiging na de aanslagen in Parijs https://t.co/IOk7uFQjiM reageer retweet
Zou in Brussel gespeeld worden, ik begrijp het welquote:Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Nederland vs Duitsland gaat morgen vooralsnog wel gewoon door. Benieuwd waarom Belgie vs Spanje wordt afgelast...
De MSM lijken het een beetje te negeren maar die bescherming is nu evenmin overbodig, zie bijvoorbeeld: http://tempsreel.nouvelob(...)-samedi-cambrai.htmlquote:Op maandag 16 november 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog 2 van zulke aanslagen en de Moslims hebben bescherming nodig. Ik houd mijn hart vast.
Niemand weet wat de toekomt on brengt. Wel houd ik mijn hart vast.²
Wat triest.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:00 schreef druide het volgende:
[..]
De MSM lijken het een beetje te negeren maar het gebeurt nu ook al, zie bijvoorbeeld: http://tempsreel.nouvelob(...)-samedi-cambrai.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |