Iedereen, Bansheequote:Op maandag 16 november 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog 2 van zulke aanslagen en de Moslims hebben bescherming nodig. Ik houd mijn hart vast.
Niemand weet wat de toekomt on brengt. Wel houd ik mijn hart vast.²
waarom word er als je gaat daten , gezegd dat je nooit de mensen in huis moet halen maar op omgeving afspreken waar veel mensen zijn ....quote:Op maandag 16 november 2015 22:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Het is de taak van de staat om haar burgers te beschermen. Eens.
Maar je kunt niet volhouden dat iedere vluchteling een potentieel terroristisch gevaar is.
Maar helaas wordt het sentiment van compassie en hulp jegens de ander wel om zeep geholpen door een paar extremistische individuen.
Oprechte vluchtelingen.. Daarvoor moeten we de deur potdicht houden? Voor iedere vluchteling?quote:Op maandag 16 november 2015 22:56 schreef RAVW het volgende:
[..]
dus jij laat je voordeur ook open staan als je snachts gaat slapen , want je vind het niet erg dat iedereen binnen komt ??
waarom denk je dat mensen sloten op de deur hebben , om ongewenst mensen buiten te houden , maar als het om je land gaat is het in eens keer te vergezocht om alles potdicht te gooien .....
tot dat je er zelf last van onder vind dan piep je wel anders ..
Kan met een abo, geloof ik.quote:Op maandag 16 november 2015 23:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
Hoe blokkeer je members hier op Fok? Ik word echt strontziek van dat gejank van BansheeBoy.
Ja. Vooral niet voor jezelf denken... Stel je voor..quote:Op maandag 16 november 2015 22:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die anderen zullen daar wel een reden voor hebben dat ze dat zo doen. Of denk jij dat die pakweg 5 miljoen Linkse Nederlanders het beter weten dan miljoenen Chinezen/Amerikanen/Japanners etc.?
Ik verbaas me altijd enorm over het superioriteitsgevoel van de gemiddelde linkse columnist, maar dit slaat alles.
Tot 10 tellen en negerenquote:
Mij lijkt het wel okee trouwens een andere soort volk, wat wel vertrouwen in de economie heeft en geld uitgeeft?quote:Op maandag 16 november 2015 23:00 schreef agter het volgende:
[..]
Oprechte vluchtelingen.. Daarvoor moeten we de deur potdicht houden? Voor iedere vluchteling?
Ik zie persoonlijk de 1 op 1 correlatie tussen vluchtelingen en deze extremisten niet.
Juist wel voor jezelf denken. De conflicten in het Midden Oosten oplossen, de overbevolking van Arabische landen oplossen, alle vluchtelingen van de wereld opvangen en voorkomen dat er sociale spanningen ontstaan is gewoon een brug te ver voor iedere staat.quote:Op maandag 16 november 2015 23:01 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Vooral niet voor jezelf denken... Stel je voor..
Is je niet verteld via de media, vluchtelingen zijn het!quote:Op maandag 16 november 2015 22:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom word er als je gaat daten , gezegd dat je nooit de mensen in huis moet halen maar op omgeving afspreken waar veel mensen zijn ....
maar we halen hier mensen binnen waar we van niets weten
quote:
Mij dunkt dat een Moslim vluchteling dezelfde rechten heeft als, pak hem beet, de vluchtelingen toen der tijd uit voormalig Joegoslavië. Of christenen uit Syrië nu.quote:Op maandag 16 november 2015 23:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Juist wel voor jezelf denken. De conflicten in het Midden Oosten oplossen, de overbevolking van Arabische landen oplossen, alle vluchtelingen van de wereld opvangen en voorkomen dat er sociale spanningen ontstaan is gewoon een brug te ver voor iedere staat.
Zeker omdat het ons zelfs in vredestijd niet gelukt is om een grote groep moslims succesvol te laten integreren in onze samenleving. Wil je meer Molenbeken en Schilderswijken?
Wanneer je opgroeit in een situatie waar familie, staat of religieuze eer van een groter belang is dan jijzelf, snap je waarom iemand tot bepaalde daden kan worden gemanipuleerd.quote:Op maandag 16 november 2015 22:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
omdat je zo opgegroeid ben vind je het hier de beste samenleving , maar wat nu als je midden in de woestijn was opgegroeid en het westen kwam heel jou familie uitmoorden .. zo als zo vele het daar zien , hoe zal je er dan tegen over staan ?
het verhaal heeft twee kanten en ik snap ook diep in mijn hart niet waarom mannetjes van 25 jaar zo iets kunnen doen , je moet toch al hersendood zijn wil je tot deze daden komen
Ik zou wel iets zien in het afstaan van iemands dubbele nationaliteit, welke ze van mij terug zouden kunnen krijgen als ze besluiten het bevalt me toch niet zo als dat ik gedacht had.quote:Op maandag 16 november 2015 23:08 schreef agter het volgende:
[..]
Mij dunkt dat een Moslim vluchteling dezelfde rechten heeft als, pak hem beet, de vluchtelingen toen der tijd uit voormalig Joegoslavië. Of christenen uit Syrië nu.
Of wil je onderscheid maken op basis van religie?
Nee, ik maak geen onderscheid. Al waren het een miljoen Chinezen. We moeten gewoon geen grote hoeveelheden vluchtelingen opnemen als we niet 3 a 5 jaar vooruit geplanned hebben. Op dit moment moet er dagelijks nog ergens een sporthal ontruimd worden om mensen in te huisvesten. Het is nu al een chaos.quote:Op maandag 16 november 2015 23:08 schreef agter het volgende:
[..]
Mij dunkt dat een Moslim vluchteling dezelfde rechten heeft als, pak hem beet, de vluchtelingen toen der tijd uit voormalig Joegoslavië. Of christenen uit Syrië nu.
Of wil je onderscheid maken op basis van religie?
een van die terrorist was ook vluchteling ?quote:Op maandag 16 november 2015 23:00 schreef agter het volgende:
[..]
Oprechte vluchtelingen.. Daarvoor moeten we de deur potdicht houden? Voor iedere vluchteling?
Ik zie persoonlijk de 1 op 1 correlatie tussen vluchtelingen en deze extremisten niet.
Of ze zijn hun oude beroep zat misschien?quote:Op maandag 16 november 2015 23:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
een van die terrorist was ook vluchteling ?
als er van de 10.000 vluchtelingen er 50 terroristen mee binnen komen, vind ik het wel dat je alles moet controleren en zich niet gelijk als "onschuldig" moet bestempelen
Met uitzondering van Jaïnisme.quote:Op maandag 16 november 2015 20:51 schreef erodome het volgende:
Al het geloof, alle ideologieën, alle wereldbeelden en denkwijzen kunnen misbruikt worden en gewelddadig uitgelegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |