Terreur Monitor is sowieso nep...quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/terreurmonitor/status/666390217591496704
Dit klinkt als weer iets wat totaal uit de lucht is gegrepen maar vorige keer was er ook zo'n waarschuwing van Parijs.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:43 schreef agter het volgende:
[..]
Mooie discussie idd.
Wil ik vaker zien.
Inderdaad! De goedwillende bevolking, gelovigen en niet gelovigen, moeten elkaar juist steunen en niet verdeeld raken. Daar speel je IS alleen maar mee in de kaart, dat is precies wat ze willen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
De beste reactie, denk ik. Veel met elkaar praten, het liefst met open visier.
Niet dat ik weet, je bedoelt Hindoeïsme denk ik.quote:Op maandag 16 november 2015 23:24 schreef john2406 het volgende:
Leven die niet volgens een kassen systeem?
Aanslagen op sluizenquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/terreurmonitor/status/666390217591496704
Dit klinkt als weer iets wat totaal uit de lucht is gegrepen maar vorige keer was er ook zo'n waarschuwing van Parijs.
Bovendien koren op de molen van ISIS.quote:
Waarom dan niet, gebeurt het niet met open visier om dezelfde uitspraak te gebruiken?quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:12 schreef MMXMMX het volgende:
Zie op het journaal moslims die de aanslagen veroordelen.
Waarom geloof ik ze niet ?
Weten wij toch niet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:12 schreef MMXMMX het volgende:
Ja, zo wordt het wel een moeilijk discussie hè.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:12 schreef MMXMMX het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:12 schreef MMXMMX het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:16 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het wel een moeilijk discussie hè.
Moslims doen niks
Waarom spreken ze zich niet uit!!! Staan ze er allemaal achter ofzo
Moslim spreken zich uit
Ik geloof ze niet.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:12 schreef MMXMMX het volgende:
de staat niet, maar het dood en verderf zaaien kan jaren doorgaan..quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:07 schreef MMXMMX het volgende:
Ik heb het idee dat het nu snel afgelopen is met de opmars van IS
Hoeveel te langer dit duurt hoeveel te meer ze manschappen tekort komen om alle
leeg gevluchte steden te bezetten .
Het is nu nog puur dood en verderf zaaien en dat is het dan wel .
Die staat komt er niet
Die waren duidelijk nog zwaar in shock, ongelofelijk dat ze nog steeds geen professionele hulp aangeboden hebben gekregen. Daar waren ze zelf ook erg duidelijk over, alleen RTL late bood ze hulp aan of ze nu wel of niet naar de show kwamen, Nederland op zijn best....quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk RTL Latenight FF terug als je de tijd hebt. 4 Nederlandse gasten die in het theater waren en alles van dichtbij hebben meegemaakt. Indrukwekkend!
De kans is groot dat er ook moslims willekeurig neergeschoten zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:12 schreef MMXMMX het volgende:
Wel eens gehoord van een wolf in schaaps kleren ??quote:
Heb ik ook gezien ja.quote:
Vertel het eens?quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:32 schreef john2406 het volgende:
Ik vind deze wel goed, maar een oplossing zou ik ook niet weten, denk vele met mij niet.
http://programma.vpro.nl/(...)ffer-ineke-roex.html
ik geloof daar niet zoveel van, ik heb van een ander groepje nederlanders gehoord dat er vrijwel direct slachtofferhulp aangeboden is door de nederlandse ambassadequote:Op dinsdag 17 november 2015 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die waren duidelijk nog zwaar in shock, ongelofelijk dat ze nog steeds geen professionele hulp aangeboden hebben gekregen. Daar waren ze zelf ook erg duidelijk over, alleen RTL late bood ze hulp aan of ze nu wel of niet naar de show kwamen, Nederland op zijn best....
quote:Interland Rode Duivels tegen Spanje afgelast wegens terreurdreiging
De oefeninterland van de Rode Duivels tegen Spanje van dinsdagavond gaat niet door. Dat is bevestigd aan onze redactie. Reden is een verhoogde terreurdreiging.
Het Coördinatieorgaan voor de Dreigingsanalyse (OCAD) maakte vanavond bekend dat de regering beslist heeft het dreigingsniveau in het hele land van 2 (gemiddeld) naar 3 (ernstig) te brengen. Dat gebeurt naar aanleiding van de terreuraanslagen in Parijs. Dreigingsniveau 3 betekent dat er "sprake is van een mogelijke en waarschijnlijke dreiging tegen de persoon, de groepering of de gebeurtenis die het voorwerp uitmaakt van de analyse."
Als voorzorgsmaatregel werd de oefenwedstrijd van de Rode Duivels tegen Spanje, die dinsdagavond om 20u45 had moeten doorgaan in het Koning Boudewijnstadion, afgelast. Reden daarvoor is de voortvluchtige status van Abeslam Salah, één van de vermoedelijke terroristen achter de aanslagen in Parijs, en van wie vermoed wordt dat hij een aanslag in ons land zou plannen.
Waar zie je mij dat zeggen?quote:Op maandag 16 november 2015 22:37 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, de daders waren Syrische vluchtelingen?
Euhhh, zij waren daar en zij zeggen het.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geloof daar niet zoveel van, ik heb van een ander groepje nederlanders gehoord dat er vrijwel direct slachtofferhulp aangeboden is door de nederlandse ambassade
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geloof daar niet zoveel van, ik heb van een ander groepje nederlanders gehoord dat er vrijwel direct slachtofferhulp aangeboden is door de nederlandse ambassade
Ja dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De kans is groot dat er ook moslims willekeurig neergeschoten zijn.
Vorige aanslag in Parijs was nog met doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |