Paar seconde afschuw jegens de aanslag in Parijs, daarna gewoon weer in het slachtofferrolletje.quote:
Althans, ik las dat vanochtend. Maar nu zie ik dit weer:quote:
Ja schijnt dus dat hij is opgepakt en het alleen nog geheim gehouden wordtquote:Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Althans, ik las dat vanochtend. Maar nu zie ik dit weer:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-opgepakt-molenbeek
Nou, dat is nu niet meer geheim dus. Als het klopt tenminste.quote:Op maandag 16 november 2015 18:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja schijnt dus dat hij is opgepakt en het alleen nog geheim gehouden wordt
Aldus die gozer
ik ben een badboyquote:Op maandag 16 november 2015 18:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Nou, dat is nu niet meer geheim dus. Als het klopt tenminste.
Moskeeën slopen zorgt ervoor dat we wat verdraagzamer worden en geen terreuraanslagen meer zienquote:Op maandag 16 november 2015 17:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Weet je wat een echte daad vanuit de moslims zou zijn. Dat ze het gebouw slopen en vervolgens in gewoon een neutraal gebouw gaan bidden. Dat zou een daad zijn richting de slachtoffers.
Het zal alleen in detail verschillen. De NAVO is een militair verbond, terwijl de EU in principe juist géén militair verbond is. In één zin uitgelegd zal het vrijwel hetzelfde zijnquote:Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ah oké. Lijken dan wel veel op elkaar qua strekking.
Waarom dat?quote:Op maandag 16 november 2015 17:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb vandaag een journalist gesproken van de Volkskrant en volgens hem is de gezochte verdachte opgepakt in Brussel, alleen wordt het nog geheim gehouden.
Weet ik ook niet precies. Wel zei ie dat het een beetje een chaos is omdat vele huishoudens doorzocht zijn.quote:
Vervelend wel ja, stofzuigen, wassen draaien, eten koken, strijken, afwassen. Chaos.quote:Op maandag 16 november 2015 18:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet precies. Wel zei ie dat het een beetje een chaos is omdat vele huishoudens doorzocht zijn.
quote:Op maandag 16 november 2015 18:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vervelend wel ja, stofzuigen, wassen draaien, eten koken, strijken, afwassen. Chaos.
Weten ze goed geheim te houden dat hij dat weet dan.quote:Op maandag 16 november 2015 17:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb vandaag een journalist gesproken van de Volkskrant en volgens hem is de gezochte verdachte opgepakt in Brussel, alleen wordt het nog geheim gehouden.
Vond het ook raar jaquote:Op maandag 16 november 2015 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weten ze goed geheim te houden dat hij dat weet dan.
Dat niet alleen maar hij begint natuurlijk ook direct over 'de voedingsbodem' die blijkbaar ook in NL aanwezig is.quote:Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Paar seconde afschuw jegens de aanslag in Parijs, daarna gewoon weer in het slachtofferrolletje.
Ongelooflijk.
Dat komt omdat het relatief veel moslims (in Nederland) ontbreekt aan zelfreflectie.quote:Op maandag 16 november 2015 18:18 schreef WRH het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar hij begint natuurlijk ook direct over 'de voedingsbodem' die blijkbaar ook in NL aanwezig is.
Natuurlijk de oorzaak ligt weer bij de Nederlandse gemeenschap.
Waarom klinken dit soort lui toch altijd weer als de vent die zijn vrouw mishandeld en uitroept dat zij het uitlokt en hem dit laat doen?
Toch stinkt het verhaal. Eerst die bevestigingen, dan beelden dat er mensen zijn aangehouden, deuren worden opgeblazen bij een inval, en dan ineens niemand opgepakt. uhuhquote:Op maandag 16 november 2015 17:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Die voorbeelden die jij aanhaalt zijn overwegend ook meer ingeburgerd, die hebben hun oudere identiteit dus ook niet meer.quote:Op maandag 16 november 2015 17:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, als die "Belg" al generaties lang in Marokko woonde...
Een Amerikaan die ineens aan komt zetten met "Iek ben een Nayderlanduwr" omdat zijn opa ergens uit Nederland kwam, die lach je toch ook vooral uit.
Zoek het woord polariseren even op. En merk dan wel op dat het niet om individuele tegenstellingen gaat.quote:
Maar niet goed genoeg.quote:Ik heb het over de situatie hier. De meeste moslims hier kunnen prima met die vrijheid omgaan.
Omdat ik geen zin heb in een linkjes discussie.quote:Waarom negeer je de rest trouwens?
Misschien zit ie wel in Syriëquote:Op maandag 16 november 2015 18:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Toch stinkt het verhaal. Eerst die bevestigingen, dan beelden dat er mensen zijn aangehouden, deuren worden opgeblazen bij een inval, en dan ineens niemand opgepakt. uhuh
Die zit misschien al wel gewoon in een Parijse kerker....
Ik ben geen alu hoedje maar ik proef iets aan dit verhaal. Maar ze zullen hun redenen wel hebben, als hij maar nooit meer daglicht ziet kan ik er vrede mee hebben.
Dat doen ze allemaal, en dat is ook wel terecht gezien de haat, discriminatie en geweld richting moslims door sommigen in onze samenleving.quote:Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Paar seconde afschuw jegens de aanslag in Parijs, daarna gewoon weer in het slachtofferrolletje.
Ongelooflijk.
Als echt aluhoedje zou je gepost hebben dat die aanslag een hoax of een false flag was.quote:Op maandag 16 november 2015 18:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Toch stinkt het verhaal. Eerst die bevestigingen, dan beelden dat er mensen zijn aangehouden, deuren worden opgeblazen bij een inval, en dan ineens niemand opgepakt. uhuh
Die zit misschien al wel gewoon in een Parijse kerker....
Ik ben geen alu hoedje maar ik proef iets aan dit verhaal. Maar ze zullen hun redenen wel hebben, als hij maar nooit meer daglicht ziet kan ik er vrede mee hebben.
Lavje! Yes!quote:Op maandag 16 november 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als echt aluhoedje zou je gepost hebben dat die aanslag een hoax of een false flag was.
Dat van die kerker klinkt goed.
Ik vroeg om een uitleg. Dus wat bedoel je? Hoe zorgen moslims die naar de moskee gaan voor polarisatie?quote:Op maandag 16 november 2015 18:20 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zoek het woord polariseren even op. En merk dan wel op dat het niet om individuele tegenstellingen gaat.
Concreet bedoel je... wat?quote:Maar niet goed genoeg.
Ik ook niet, ik liet je zien dat hoe religieuzer iemand is hoe kleiner de bereidheid is om geweld te gebruiken.quote:Omdat ik geen zin heb in een linkjes discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |