Dapper man inderdaad. Dit soort geluiden geven hoop.quote:Op maandag 16 november 2015 17:25 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dit is nog het meest positieve bericht dat ik uit de moslim hoek heb gehoord. Dit geeft me veel meer hoop dan al die damage control acties. Helaas zal hij verketterd worden binnen de moslimgemeenschap.
Het gaat wel iets verder dan dat. Sowieso zijn de twee partijen die ik noemde wel iets extremer dan FN onder Marine.quote:Op maandag 16 november 2015 17:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze komen niet eens in de buurt, wat lullige opmerkingen maken over moslims is niet wat ik bedoel he.......
Och die droeftoeter. Kan ook maar beter in Syrië gaan wonen, als ie het zo slecht vindt hier allemaal. Tyf dan ook gewoon op, als het je niet zint. Uitwijkmogelijkheden genoeg. Erger je niet aan het Westen, keer het je rug toe gastquote:Op maandag 16 november 2015 17:32 schreef Odaiba het volgende:
Vanavond Dennis Abdelkarim Honing bij Pauw. Dat kan dus wel weer leuk worden.
PVV is geen rechtse partij, op zijn best links populistischquote:Op maandag 16 november 2015 17:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn punt was dat die landen wel grote rechts-populistische partijen kennen, vergelijkbaar met PVV, FN.
Niet gelijk afgeven. Hij is weer gedraaid en hoe hij tegenwoordig spreekt over zijn vroegere vriendjes en islam is wel vermakelijk. Beter dan weer het zoveelste nutteloze gesprek van gasten die elkaar alleen maar napraten.quote:Op maandag 16 november 2015 17:33 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Och die droeftoeter. Kan ook maar beter in Syrië gaan wonen, als ie het zo slecht vindt hier allemaal. Tyf dan ook gewoon op, als het je niet zint. Uitwijkmogelijkheden genoeg. Erger je niet aan het Westen, keer het je rug toe gastprobleem opgelost.
Te weinig kennelijk.quote:Op maandag 16 november 2015 17:06 schreef beeer het volgende:
[..]
Hoeveel slachtoffers hebben de Franse bombardementen in ISIS gemaakt?
Concreet bedoel je wat precies?quote:Op maandag 16 november 2015 17:23 schreef truthortruth het volgende:
Niet alleen opgevat, het is het resultaat.
Veel moslims kunnen daar juist prima mee omgaan. Dat extremisten dat niet kunnen betekent niet dat de rest van de mensheid dat niet kan.quote:Niet verder doorvoeren, juist minder. Maar dat betekent dus dat we een ideologie die niet met die vrijheid om kan gaan moeten beperken. Het is niet zo ingewikkeld.
Nee, ik laat je een grootschalig onderzoek van de geheime dienst zien waaruit blijkt dat hoe religieuzer iemand is hoe kleiner de bereidheid wordt om geweld te gebruiken.quote:Really, gaan we een linkjes discussie houden.
Daarin worden alleen statistische gegevens verzameld en geeft geen enkele verklaring voor de claim die je doet.quote:Moet ik nu een linkje opzoeken waarin daadwerkelijk wel de relatie tussen religie en terrorisme wordt aangetoond? Ook uit de Guardian ( http://www.theguardian.co(...)-according-to-report )
Je bedoelt natuurlijk wraak nemen door een aangifte te doen volgens de regels van de Nederlandse rechtsstaat. Moslims, echte moslims, gebruiken natuurlijk geen geweld.quote:Op maandag 16 november 2015 17:00 schreef icloud het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat we de vrijheid van mening moeten beperken.
Bijvoorbeeld wilders die op kosten van de belastingbetaler de meest idiote, nazi uitspraken mag doen maar vervolgens zich achter vadertje staat verschuilt als hij bedreigd word, wij betalen nu met zijn allen zijn beveiliging terwijl hij zijn ook een beetje kan matigen.
Het is een kwestie van tijd voordat wilders te ver gaat en een moslimorganisatie wraak neemt, en dan is niet wilders maar het volk het kind van de rekening.
Of het alleen van de Fransen is weet ik niet maar ik las van het weekend een getal van 10.000 dus heel kil gezegd zitten we wat dat betreft goed met 1 tegen 100. In een oorlog is dat niet vol te houden zulke verliezen. En aangezien de VS, GB, Frankrijk en Rusland na deze 2 aanslagen een tandje bijzetten zal dat getal wel snel oplopenquote:Op maandag 16 november 2015 17:06 schreef beeer het volgende:
[..]
Hoeveel slachtoffers hebben de Franse bombardementen in ISIS gemaakt?
Net nog op Utrecht CS geweestquote:Op maandag 16 november 2015 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom jij ook nog wel eens buiten of haal je al je informatie van facebooksites en likes?
Dat moskeeën bouwen, eigen islamtische opleidingen, eigen klederdracht etc etc leid tot polarisatie.quote:
Vandaar dat elke keer als een dictator wordt verwijderd men prima met die vrijheid kan omgaan? Het is niet voor niets dat vele (en daar ben ik er dan niet 1 van), zeggen dat het beter is een dictator te laten zitten in islamitische landen. Veel moslims kunnen niet met de vrijheid omgaan.quote:Veel moslims kunnen daar juist prima mee omgaan. Dat extremisten dat niet kunnen betekent niet dat de rest van de mensheid dat niet kan.
Nou ja, als die "Belg" al generaties lang in Marokko woonde...quote:Op maandag 16 november 2015 17:50 schreef Odaiba het volgende:
Ik snap trouwens niet dat mensen een persoon van een andere nationaliteit net zo goed Fransman noemen. Dat zijn ze niet, dus stel ze dan ook niet gelijk aan een Fransman of een andere nationaliteit als dat niet zo is. Een Belg zal in Marokko ook nooit een Marokkaan genoemd worden. Maarja het is moeilijk tegenwoordig met al die samengesmolten gezinnen.
Dat is toch artikel 5?quote:Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef Infection het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:29:02.@FHollande: asks EU to invoke article 47.2 of European Union=attack on one member is attack on all members reageer retweet
Dat is NAVO.quote:
Huh? Hoe dan?quote:Op maandag 16 november 2015 17:53 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat moskeeën bouwen, eigen islamtische opleidingen, eigen klederdracht etc etc leid tot polarisatie.
Ik heb het over de situatie hier. De meeste moslims hier kunnen prima met die vrijheid omgaan.quote:Vandaar dat elke keer als een dictator wordt verwijderd men prima met die vrijheid kan omgaan? Het is niet voor niets dat vele (en daar ben ik er dan niet 1 van), zeggen dat het beter is een dictator te laten zitten in islamitische landen. Veel moslims kunnen niet met de vrijheid omgaan.
Navo-artikel 5 heeft een soortgelijke strekkingquote:
Was gewoon in het nieuws hoor.quote:Op maandag 16 november 2015 17:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb vandaag een journalist gesproken van de Volkskrant en volgens hem is de gezochte verdachte opgepakt in Brussel, alleen wordt het nog geheim gehouden.
Ah oké. Lijken dan wel veel op elkaar qua strekking.quote:Op maandag 16 november 2015 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is NAVO.
Hij heeft het over de EU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |