quote:Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef Frutsel het volgende:
Gelukkig zijn er dus nu ook nog wat niet-brakke mods
Jij ook bedanktquote:Op maandag 16 november 2015 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het was een 'fijn' tijdverdrijf toen ik niet kon slapen vannacht![]()
Hahaha. Zit op de laptop van dochter. Die scrolt wat sneller. Dus niet veel van gezienquote:
quote:Op maandag 16 november 2015 13:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Hahaha. Zit op de laptop van dochter. Die scrolt wat sneller. Dus niet veel van gezien
Vraag me wel af of we een paar users niet tekort hebben gedaan omdat we best snel waren. Hadden misschien net hun broek op de knieën en zorgden wij voor de domper het trekvoer weer weg te halen
Meestal zie ik ze gewoon als link voorbij komen in de reactie van iemand.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:44 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Geen feedback, maar een vraagje. Hoe plaats je een mp4-plaatje? niet boos worden omdat het in het verkeerde forum is aub..
Ah thanks!quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meestal zie ik ze gewoon als link voorbij komen in de reactie van iemand.
Omzetten naar een .gif bestand maakt hem denk ik pas op Fok zichtbaar.
Mp4 volgens mij niet. En anders in DIG vragen of het mogelijk is.
Ik lees elders 129... en zag op het nieuws vanochtend 132... dus wat dat betreft klopt circa nog welquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Kan de TT van het Parijs topic niet eens een update? 'Circa' is al even achterhaald, en '127' ook... Zijn al een paar dagen gewoon officiële tellingen.
Aldus de NOS 129: http://nos.nl/op3/artikel(...)toon-op-twitter.htmlquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik lees elders 129... en zag op het nieuws vanochtend 132... dus wat dat betreft klopt circa nog wel
The attacks left at least 129 deadquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:24 schreef Specularium het volgende:
En hoeveel liggen er nog kritiek in het ziekenhuis?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:07 schreef sp3c het volgende:
het hoeft ook niet allemaal serieus natuurlijk en eigenlijk was er niets aan de hand dus ik kijk het even aan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |