Met capje ookquote:Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef MiLalaa het volgende:
iew wat ziet ie er gay uit eigenlijk, zonder capje
Dat gevoel had/heb ik ook.quote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef MiLalaa het volgende:
nou vond ik het al erg dat Wotherspoons WR er ooit aan moet gaan, maar doe het dan alsjeblieft door de grens te doorbreken![]()
nouja, wellicht dan toch een Nederlander volgende week
Maar 2 jaar dopingschorsen hebben en dan terugkomen en in je allereerste jaar gelijk alles domineren en een jaar later het WR pakken is wel een beetje matigquote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof de Nederlanders dopingvrij schaatsen...
Smeekens straks nog in de B-groep.quote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef MiLalaa het volgende:
nou vond ik het al erg dat Wotherspoons WR er ooit aan moet gaan, maar doe het dan alsjeblieft door de grens te doorbreken![]()
nouja, wellicht dan toch een Nederlander volgende week
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof de Nederlanders dopingvrij schaatsen...
Janne Hänninen zal het er niet echt mee eens zijn dan xx.00 mooi is.quote:
15:07 Mass Start Ladies Division A Draw WorldCupquote:
Dit, ik gun het eigenlijk elke andere schaatser meerquote:Op zondag 15 november 2015 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar 2 jaar dopingschorsen hebben en dan terugkomen en in je allereerste jaar gelijk alles domineren en een jaar later het WR pakken is wel een beetje matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |