quote:Op zondag 15 november 2015 20:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nielson geeft een reflectie op de situatie.
Daar kijk ik al, maar in de beschrijving vind ik geen voorbeelden over hoe en wat het niveau is. Bovendien moet het toegelegd zijn op economische wiskunde (mag raakvlakken hebben met andere dingen), maar ik moet geen geen meetkunde krijgen natuurlijk.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik had als TT "(Weer) met beide voetjes op de grond", als verwijzing naar zowel de Fukuyama-adepten als de boots-on-the-ground discussie.
Vond die wel slim van mezelf, dus deel hem alsnog graag met jullie.
Kan nooit zoveel met die liedjes. Ja, misschien als ik niet kan poepen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Monolith het volgende:
Kunnen we Nielson niet gewoon naar Syrië sturen?
Dat zei Jean Tod ook al.quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Om het in perspectief te plaatsen.
Het afgelopen decennium zijn er een paar honderd Europeanen overleden door terrorisme. Hoe verschrikkelijk het ook is, het aantal valt in het niet bij verkeersdoden, luchtvervuiling, anders geweld door wapens, etc.
Maar goed, dat dit anders is, klopt natuurlijk wel.
Joh.quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Herhaling van Irak in Irak.quote:Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Pokkelmans het volgende:
En mogelijke herhaling van Irak/Afghanistan.
Vind dat zo'n vermoeiende drogredenering.quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Om het in perspectief te plaatsen.
Het afgelopen decennium zijn er een paar honderd Europeanen overleden door terrorisme. Hoe verschrikkelijk het ook is, het aantal valt in het niet bij verkeersdoden, luchtvervuiling, anders geweld door wapens, etc.
quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan nooit zoveel met die liedjes. Ja, misschien als ik niet kan poepen.
Ik geloof dat de Turken zich niet echt meer als marionet willen opstellen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:00 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Herhaling van Irak in Irak.
Nee serieus, troepen sturen is een episch domme fout. Gerichte operaties oké, invasies enkel als je binnen een maand weer weg kan zijn. Het beste scenario is als we de partijen daar laten vechten en we het op die manier kunnen sturen.
Een Turkse invasie zou overigens wel het proberen waard zijn. Vooral omdat dit Iran boos zal maken.
Singer songwriter is ook wel het meest overschatte genre van de laatste jaren.quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan nooit zoveel met die liedjes. Ja, misschien als ik niet kan poepen.
Slim.quote:Op zondag 15 november 2015 21:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Turken zich niet echt meer als marionet willen opstellen.
Ze willen een safe-zone, geen invasie en zeker niet alleen.
Wat een lafaarden.quote:Op zondag 15 november 2015 21:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Turken zich niet echt meer als marionet willen opstellen.
Ze willen een safe-zone, geen invasie en zeker niet alleen.
Hoe gaat het met het klimaat?quote:Op zondag 15 november 2015 21:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Binnenkort is er een klimaatconferentie in Parijs trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |