Eens, heeft buitengewoon goed jaar gehad, maar voor Sportman van het jaar genomineerd moeten worden terwijl je niet eens een zege heb gehaald..quote:Op maandag 7 december 2015 17:19 schreef wimderon het volgende:
Verder volkomen terecht dat hij niet genomineerd is als sportman, wat mij betreft.
Ik vroeg me al af of dat een criterium was, maar dat verpest die verkiezing dan wel wat mij betreft. Dan is het gewoon een NOS-verkiezing, geen sportmoment van het jaar verkiezing, en hoort het ook niet thuis op zo'n gala.quote:Op maandag 7 december 2015 17:19 schreef wimderon het volgende:
De inhaalactie van Verstappen komt niet in aanmerking voor de Sport in Beeld-prijs, omdat dat gaat over momenten die bij de NOS te zien zijn geweest.
Verder volkomen terecht dat hij niet genomineerd is als sportman, wat mij betreft.
http://nos.nl/artikel/207(...)b-bij-sportgala.htmlquote:Sporters flankeren Douwe Bob bij Sportgala
Nog precies een week. Dan worden in de RAI in Amsterdam de sportman en sportvrouw gekozen en nog veel meer prijzen uitgereikt tijdens het Sportgala. Een show die dit jaar geopend wordt door Douwe Bob.
De zanger, die Nederland komend jaar vertegenwoordigt bij het Eurovisie Songfestival, krijgt daarbij hulp van een aantal bekende gezichten. Sporters die samen een behoorlijke erelijst hebben en nu ineens op een ander vlak van zich laten horen.
Wat turner Yuri van Gelder, atleet Churandy Martina, zeilster Lobke Berkhout, judoka Henk Grol, oud-wielrenner Thomas Dekker en de turnzusjes Wevers precies gaan doen? Dat is te zien op dinsdag 15 december vanaf 20.30 uur op NPO 1.
Gewaagde voorspelling!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:42 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk trouwens dat Schippers sportvrouw van het jaar gaat worden
lijkt me ook niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:42 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk trouwens dat Schippers sportvrouw van het jaar gaat worden
Wat een kut fragmentquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://nos.nl/video/20753(...)e-almelose-toer.html
Tom Egbers ziet Ilse wel zitten
quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:19 schreef xzaz het volgende:
http://www.markbremer.nl/(...)an-het-jaar-2015-is/
Ontiegelijk slecht stuk trouwens, maar zo ziet de toekomstige Nederlandse journalist het.
De echte sportman van het jaar:quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
tenenkrommend slecht
Heb het idee dat dat vanavond nog wel vaker gezegd gaat worden
Ze heeft al een hele brug gewonnen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef franklop het volgende:
Eerste prijs voor Dafne al binnen. Sporter van het jaar volgens Zapp!
wel 3 secondenquote:
maar wat een geniale weken waren dat, echt reclame voor de sportquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die Nummerdor en zijn maatje was ik alweer bijna vergeten. Dat was ook wel extreem sneu zeg.
breakaway Bertquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk wordt er ook op de glorieuze overwinning van Breakaway Bert teruggeblikt.
geen Olympisch jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Geen schaatser(ster) genomineerd, dat is lang geleden denk ik. Wel terecht overigens.
en alle gouden medaillewinnaars zijn direct genomineerdquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoeveel goud zouden we volgend jaar eigenlijk winnen? 10? Dat wordt een stuk interessanter dan dit jaar.
Paardendansen, Hockey, Zeilen en misschien BMX ...voor de rest wordt het lastig vrees ikquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoeveel goud zouden we volgend jaar eigenlijk winnen? 10? Dat wordt een stuk interessanter dan dit jaar.
Ja dat gebeurt altijd inderdaad.quote:
zwembad/open water ook nog wel goede kans.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paardendansen, Hockey, Zeilen en misschien BMX ...voor de rest wordt het lastig vrees ik
EK voetbal zal weinig echte Oranje-liefhebbers boeienquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef Pedroso het volgende:
Kan me nu al verheugen op de OS volgend jaar, EK voetbal boeit me minder.
Zwemmen? Hopen op Henkie Grol bij het Judo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paardendansen, Hockey, Zeilen en misschien BMX ...voor de rest wordt het lastig vrees ik
Zijn altijd wel wat onverwacht medailles maar dat is niet vanzelfsprekend idd.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Coaches. En een zeer belangrijk onderdeel voor de Sport.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Niemand geeft iets om die trainers, laten we deze categorie snel afraffelen.
komt volgend jaar wel.., als hij zijn eerste GP gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef glasshole het volgende:
Beschamend dat Max Verstappen niet eens genomineerd is...
Kromo moet toch nog wel een paar stapjes zetten om echt kans op goud te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef franklop het volgende:
[..]
zwembad/open water ook nog wel goede kans.
Dus een sporter die effectief niks heeft gewonnen moet genomineerd worden?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef glasshole het volgende:
En terecht. Hoop dat dit de laatste keer is dat dit vanavond voorbijkomt, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef glasshole het volgende:
Die gaat de komende 16 jaar nog wel een keer of 16 genomineerd worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef glasshole het volgende:
Dat is wel echt iemand die zich kan opladen voor de spelen. Vergeet je Epke niet trouwens? En Henk Grol?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kromo moet toch nog wel een paar stapjes zetten om echt kans op goud te maken.
Wat heeft die allemaal gewonnen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef glasshole het volgende:
Want je eigen wereldrecord evenaren is geen goud waard natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
doelde eigenlijk meer op de estafettes eigenlijk, 4x100, maar eigenlijk 4x200 vrij nog meerquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk niet dat Henkie goud gaat winnen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zwemmen? Hopen op Henkie Grol bij het Judo?
Korte baan is niet Olympisch.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want je eigen wereldrecord evenaren is geen goud waard natuurlijk.
Eerder Kim Polling al ze een keer de druk aankanquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk niet dat Henkie goud gaat winnen.
Dit gaat over sporters.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef glasshole het volgende:
miste hem, wat zei diequote:
grapje zekerquote:
We hebben echt enorm veel kans uit verschillende hoeken. Ik gok op 30 medailles. De kleuren vallen nooit goed te voorspellen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet zeggen als je hem zo ziet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij doet het niet alleen met Schippers maar ook met andere atleten.
Zou het die jongen zo verschrikkelijk hard gunnen. Weet nu al dat ik ook met tranen in mijn ogen zal staan als het hem lukt. Als je ziet hoeveel die jongen de laatste 8 jaar gevochten heeft en het elke keer net niet gered heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk niet dat Henkie goud gaat winnen.
Henk Fraser had deze prijs trouwens moeten winnen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet zeggen als je hem zo ziet.
Grol bakt er niet heel veel meer van. Af en toe een uitschieter. Hij mag misschien niet eens gaan trouwens. Hij strijd met Korrel om het ticket in de -100 kgquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is wel echt iemand die zich kan opladen voor de spelen. Vergeet je Epke niet trouwens? En Henk Grol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |