Dude opent topics met speculairum en iets hatelijks in TT. Die worden verwijderd en die gast opent weer iets nieuws.quote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wat gebeurd er korte samenvatting
Waarom zij wel en ik niet?quote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die wel eens gezien.
Vindt ze blijkbaar eng.
moslims en donkere mensen zijn vaak bang voor honden jaquote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elke moslim dus sowieso
#alleenvoorwaak
Ik zag net eentje voordat hwt werd geslotenquote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dude opent topics met speculairum en iets hatelijks in TT. Die worden verwijderd en die vast opent weer iets nieuws.
Ze is niet helemaal van de pot geruktquote:
4.5/10quote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal van de pot gerukt
Aldus een surinamer. Geen idee waarom, maar het is blijkbaar wel een dingetjequote:
doe even normaalquote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal van de pot gerukt
dan heb je niet genoeg verstand van het onderwerpquote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Kauai het volgende:
Ik ben zo slecht in argumenten verzinnen
Ja oké, dat zit er niet meer in nu ik geen studenten ov meer heb.quote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je hem wel met regelmaat zien.
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Tevens wil ik toch niet iemand want meisje die ik leuk vind/vond kon /wilde niet meer daten want redenen en ik ga naar Azië. #gebrokenhart
Dushi spang die billekjesquote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aldus een surinamer. Geen idee waarom, maar het is blijkbaar wel een dingetje
Dat is ook zoquote:Op zondag 15 november 2015 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan heb je niet genoeg verstand van het onderwerp
Kan je dat onderbouwen?quote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Kauai het volgende:
Ik ben zo slecht in argumenten verzinnen
wat is je stellingquote:Op zondag 15 november 2015 19:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Maar ik moet dinsdag een debat houden en de stelling is irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |