Al veel superlikes gehad?quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je nog niet tegengekomen anders.
Algemeen bekend dat ik bang voor honden benquote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel zien als je Oscar de hond hebt ontmoet.
Ik haat mensen die mijn hond eng vinden.quote:Op zondag 15 november 2015 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat ik bang voor honden ben
Ja wat gebeurd er korte samenvattingquote:Op zondag 15 november 2015 19:50 schreef Flippiee het volgende:
Dat nieuwe topics gebeuren.iemand heeft wel een erg grote hekel aan specularium oid
En terecht.quote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik haat mensen die mijn hond eng vinden.
Oftewel Surinamersquote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
En terecht.
Mensen die een hond eng kunnen vinden
Heb je Opso die foto van Oscar de hond in zijn mandje van vanmiddag gestuurd? Ik denk dat haar hartje dan harder begint te kloppen als ze 't ziet.quote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik haat mensen die mijn hond eng vinden.
gebeurtquote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wat gebeurd er korte samenvatting
Moet je hem wel met regelmaat zien.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Oscar de hond nog.
Natuurlijk niet.quote:
Jaquote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik pluis wel mond op mond geven als hij dreigt te stikken?
Volgens mij heeft ze die wel eens gezien.quote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je Opso die foto van Oscar de hond in zijn mandje van vanmiddag gestuurd? Ik denk dat haar hartje dan harder begint te kloppen als ze 't ziet.
Overal waar een hond niet een onderdeel is van de familiequote:
Huh jij valt op meisjes?quote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je hem wel met regelmaat zien.
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Tevens wil ik toch niet iemand want meisje die ik leuk vind/vond kon /wilde niet meer daten want redenen en ik ga naar Azië. #gebrokenhart
elke moslim dus sowiesoquote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Overal waar een hond niet een onderdeel is van de familie
Say what nowquote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
meisje die ik leuk vind/vond
Helaas, helaas.quote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Tevens wil ik toch niet iemand want meisje die ik leuk vind/vond kon /wilde niet meer daten want redenen en ik ga naar Azië. #gebrokenhart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |