Nooit gehad. Wel een derde persoon in de kamer en die sliep, gelukkig.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet te doen he.
Een kat op je kamer tijdens seks.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan komt ze nooit meer van die stoel af nee
Alsof je uberhaupt de mogelijkheid hebt om hier naar toe te komenquote:
Klinkt wel goed.quote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Kauai zou daten zou ik elke dag een tosti eten, gewoon om het te vieren.
Hoeveel botjes heb je al gehad?quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit sinds kort op tinder.
Wat is dat triest zeg.
onze kat klimt soms van buiten het raam door.quote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit gehad. Wel een derde persoon in de kamer en die sliep, gelukkig.
Truequote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is dat triest zeg.
Omg nee dankjequote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je stikt geef ik wel mond-op-mond
Ik snap dat ze in korte tijd verliefd zijn gewordenquote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Kauai het volgende:
Mijn vriendinnen willen in de kerstvakantie weer naar Groningen.
Pas op voor Paxconquote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Kauai het volgende:
Ben je nog niet tegengekomen anders.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is dat triest zeg.
Nee ook niet, ik wil ook niet stikkenquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je wil liever dood gaan?
Oké![]()
Single leef beste leef is mijn mottoquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
Ik voorspel binnenkort een date tussen Opso en Johannes.
Hij was wel eng de vorige keer, heb nogsteeds nachtmerries.quote:
Ik pass deze keer denk ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in korte tijd verliefd zijn geworden
Maar ik mag je ook niet reddenquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ook niet, ik wil ook niet stikken
ik ga ook naar groningen in die vakantiequote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Kauai het volgende:
Arme j_v.quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Single leef beste leef is mijn motto
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga ook naar groningen in die vakantie
wow wij hebben echt veel gemeen
Dat zullen we nog wel zien als je Oscar de hond hebt ontmoet.quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Single leef beste leef is mijn motto
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hij was wel eng de vorige keer, heb nogsteeds nachtmerries.
[..]
Ik pass deze keer denk ik
Of Pluisquote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel zien als je Oscar de hond hebt ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |