hoezo niet?quote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een jongen neuken lijkt mij helemaal niks,
Ja, dat boeide mij niet toen ik 16 wasquote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet meer dan begrijpelijk toch.Ze hebben toch soort van verantwoordelijkheid
Ja sry sry sryquote:
Als ik die leeftijd zoiets moest doen was ik er sowieso uitgekicktquote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat boeide mij niet toen ik 16 was
Ze durft vast wel als Johannes en Paxgoden met haar meereizen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we in Utrecht weer een tostimoment hebben.
Opso komt ook
Als ik naar Utrecht wil dan bevind ik mij ergens in Duitsland. Ifimjamesdean momenten.quote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij durft niet naar Utrecht te reizen
Matig hoor
Ik wil nu iets zeggen maar Tjacka heeft aangegeven dat hij gekwetst wordt als ik weer over die volleybal begin.quote:
En daarom zijn er regels. Voor snotneuzen van 16 jaarquote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat boeide mij niet toen ik 16 was
quote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik naar Utrecht wil dan bevind ik mij ergens in Duitsland. Ifimjamesdean momenten.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ze durft vast wel als Johannes en Paxgoden met haar meereizen.
Maak hem alsjeblieft.quote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar Tjacka heeft aangegeven dat hij gekwetst wordt als ik weer over die volleybal begin.
Moet je klappenquote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarom zijn er regels. Voor snotneuzen van 16 jaar
Als ik Kauai zou daten zou ik elke dag een tosti eten, gewoon om het te vieren.quote:Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sry sry sryik voel allemaal fijne adrenaline alsof ik aan de x zit maar dan zonder de x.
ik moest het delen
Bij jou?quote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leek mij eerst ook, maar het is heerlijk.
Probeer het eens.
Dat is niet te doen he.quote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Wel graag boven, ik wil niet dat Bella kan meekijken
Dan komt ze nooit meer van die stoel af neequote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Wel graag boven, ik wil niet dat Bella kan meekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |