ik spreek jouw naam uit als Hatsjoequote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heet toch Etsu?
als je t uitspreekt, kom je op Etsoe
waarom zou Tjacka mij zijn
Is het ook niet, ik vond er geen zak aan.quote:
Tjacka gebruikt graag andere fok!namen op TC.quote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heet toch Etsu?
als je t uitspreekt, kom je op Etsoe
waarom zou Tjacka mij zijn
Iedereen wilt Etsu zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wil Tjacka jou zijn.
Die toets is die van Utrecht. Maar ik twijfel tussen Utrecht en de UvAquote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het de opleiding in Groningen, dat lijkt me erg gezellig
quote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tjacka gebruikt graag andere fok!namen op TC.
Zoals paxcon. En kauai. Enz.
Drama inderdaad. Ging ze beetje regels opstellen hoe laat we thuis moeste zijjnquote:
dat kan ik me heel erg goed voorstellenquote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wil Tjacka jou zijn.
Opzich wel terechtquote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drama inderdaad. Ging ze beetje regels opstellen hoe laat we thuis moeste zijjnSaywhat
Heb eerder het idee dat Tjacka in Etsu wil zijnquote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat kan ik me heel erg goed voorstellen
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb eerder het idee dat Tjacka in Etsu wil zijn
Een jongen neuken lijkt mij helemaal niks,quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mwah. Je weet dat zulke dingen toch wel gebeuren.quote:
Ik wil voorlopig niet meer met jou praten.quote:
Jij durft niet naar Utrecht te reizenquote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom groningen kauai. Onze treinmeet was te kort.
Niet meer dan begrijpelijk toch.quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drama inderdaad. Ging ze beetje regels opstellen hoe laat we thuis moeste zijjnSaywhat
Laten we in Utrecht weer een tostimoment hebben.quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die toets is die van Utrecht. Maar ik twijfel tussen Utrecht en de UvA
Groningen is me te ver al leek het me ook leuk om ons tostimoment vaker te kunnen houden
Je bent gewoon ergens te gast dus heb je je ook aan de regels te houden.quote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Je weet dat zulke dingen toch wel gebeuren.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |