Was dat als vluchtelingquote:Op zondag 15 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Met zijn 250'en op een kamp waar maar 10 wc's / douches waren waarvan 4 niet werkten
Terechtquote:Op zondag 15 november 2015 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geef op een festival liever mijn geld uit aan drank dan aan accommodatie
quote:Op zondag 15 november 2015 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met school in Rome in een verpauperd hotel zittenAls je later dan 23:00 terug was moest je je eigen slaapplek vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
llanfairgiggittygochhgocghocghc?quote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
1 keer op schoolkamp geweest.
In fucking Wales
Was wel leuk, elke ochtend om 11 uur beginnen met bier drinken.
Belande er nog een klasgenoot in het ziekenhuis.
ECht leuk.
Sochtends bier drinkenquote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
1 keer op schoolkamp geweest.
In fucking Wales
Was wel leuk, elke ochtend om 11 uur beginnen met bier drinken.
Belande er nog een klasgenoot in het ziekenhuis.
ECht leuk.
En als je de bar ingaat dan ga je.....quote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neejoh elke dag als 16 jarige sneaky de bars ingaan![]()
En meestal ben ik tegen de tijd dat ik ga slapen te dronken om het verschil te merkenquote:
Niet bier drinken.quote:Op zondag 15 november 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als je de bar ingaat dan ga je.....
lekker man, echt leuke week was dat.quote:Op zondag 15 november 2015 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sochtends bier drinken
Gegarandeerd kotsen
Maar de brave gymnasiumkindjes zaten natuurlijk al om 21:00 in hun pyjamaatjequote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Als je later dan 23:00 terug was moest je je eigen slaapplek vinden
Ik ook, goed uitgegaan daarquote:Op zondag 15 november 2015 19:37 schreef Tjacka het volgende:
Ik had een trip naar Berlijn met school.
Dat was echt vet.
Ik doe het zo vaak als ik naar Ajax ga.quote:Op zondag 15 november 2015 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sochtends bier drinken
Gegarandeerd kotsen
quote:Op zondag 15 november 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar de brave gymnasiumkindjes zaten natuurlijk al om 21:00 in hun pyjamaatje
behalve de stoners, die sliepen nooit
Want dan ben jij in een fulltime relatie met f....?quote:Op zondag 15 november 2015 19:38 schreef Kauai het volgende:
Dit jaar gaan ze naar Parijs in maart maar ik kan dan niet
Wel jammer
Dat sowieso, ben er wel pas geweest toen ik van de middelbare afwasquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Want dan ben jij in een fulltime relatie met f....?
Denk ik ook wel. Al schijnt Praag ook niet slecht te zijnquote:Op zondag 15 november 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beste uitgaan van europa sowieso
Baas héquote:
ja dat was ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er is iemand genaamd etsoe in tc
Wat voor vakanties houdt zij wel van?quote:Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou je iedere maand een leuk bedragje over nu?
Ik denk niet dat zo''n soort vakantie een goed plan is voor Loka. Die heeft dat al door laten schemeren
Wat voor toelating?quote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef Kauai het volgende:
[..]Nee ik heb dat weekend een toets voor m'n toelating
WAT WEET IK NIETquote:Op zondag 15 november 2015 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Want dan ben jij in een fulltime relatie met f....?
quote:Op zondag 15 november 2015 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baas hé
Ik was toen net 17 ofzo.
Iedereen moest 11 uur thuis zijn en van ons mevrouwtje moest het later als twee uur. Vanwege werk ofzo.
Werden we om drie uur weer het huisje uitgetrapt.
Genot
Dat is ook baas.quote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wij waren verdwaald. Hele nacht door Berlijn gelopen
Kwamen we om 4 uur bij gastgezin aan, lag dat mens te krikken met een of andere vent op de bank
genot
Volgens mij verstaan echte Groningers elkaar ook niet, maar schreeuwen ze maar wat terug.quote:
Misschien wil Tjacka jou zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heet toch Etsu?
als je t uitspreekt, kom je op Etsoe
waarom zou Tjacka mij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |