Oh toen heb ik ook in een tent geslapen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thats true tough, maar ik zie het nog altijd een beetje als noodzakelijk kwaad bij festivals
Festivalkamperen is ook meer overleven dan wat andersquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thats true tough, maar ik zie het nog altijd een beetje als noodzakelijk kwaad bij festivals
Ik zou bij meerdaagse festivals dan liever een huisje huren ofzo. Maar dat kan ook steeds vaker geloof ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zwaar overpriced. Beter niet gaan of 1 dag danquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou bij meerdaagse festivals dan liever een huisje huren ofzo. Maar dat kan ook steeds vaker geloof ik
Ja ik ga sowieso nietquote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zwaar overpriced. Beter niet gaan of 1 dag dan
Ik ga deze zomer 1 dagjequote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ga sowieso nietVind het te duur, en dan liever vakantie
Dat zijn ze over het algemeen sowiesoquote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Festivalkamperen is ook meer overleven dan wat anders
Nog nooit geprobeerd, was me meestal iets te duur.quote:Op zondag 15 november 2015 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou bij meerdaagse festivals dan liever een huisje huren ofzo. Maar dat kan ook steeds vaker geloof ik
6 weken zou gek wordenquote:Op zondag 15 november 2015 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
6 weken met zijn 70en kamperen was wel erg erg leuk
Pauper gespotquote:Op zondag 15 november 2015 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn ze over het algemeen sowieso
[..]
Nog nooit geprobeerd, was me meestal iets te duur.
(inb4: DerRabbit is schooier)
Wat voor kamp was dat.quote:Op zondag 15 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Met zijn 250'en op een kamp waar maar 10 wc's / douches waren waarvan 4 niet werkten
Ik geef op een festival liever mijn geld uit aan drank dan aan accommodatiequote:
elke avond bier drinkenquote:Op zondag 15 november 2015 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Met z'n vieren in een hostel @ berlijn, waar we amper waren
Verplichte introductiekamp in Epe. Een maand later viel een student af van de balkon daar en ging dood.quote:
Met school in Rome in een verpauperd hotel zittenquote:Op zondag 15 november 2015 19:35 schreef Kauai het volgende:
Met school in Rome in een klooster zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de balkonquote:Op zondag 15 november 2015 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verplichte introductiekamp in Epe. Een maand later viel een student af van de balkon daar en ging dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |