SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Groot fan van User Wotte
vaak genoeg ging ik zat mn tentje inquote:Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg van in een tent slapen echt de behoefte om me te bezatten
Ik wil best kamperen, maar dan moet je wel met me wandelen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou je iedere maand een leuk bedragje over nu?
Ik denk niet dat zo''n soort vakantie een goed plan is voor Loka. Die heeft dat al door laten schemeren
hahaquote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ging ik nog FOK!ken haha, leuk was dat.
Naar het dichtstbijzijnde cafe en terugquote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best kamperen, maar dan moet je wel met me wandelen.
Nee toch, nuchterleef.quote:Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar het dichtstbijzijnde cafe en terug
Kamperen is alleen leuk als je zuipt, anders kun je net zo goed thuis blijven of een hotel pakken.quote:
NL elftalquote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel wat voor een GRTD meet met al die kampeerders hier.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten maar een goede tussenvorm vinden voor ons, denk ik.quote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best kamperen, maar dan moet je wel met me wandelen.
Ik vind het meteen buiten zijn wel leuk, en het buiten eten enzo.quote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kamperen is alleen leuk als je zuipt, anders kun je net zo goed thuis blijven of een hotel pakken.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thats true tough, maar ik zie het nog altijd een beetje als noodzakelijk kwaad bij festivalsquote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het meteen buiten zijn wel leuk, en het buiten eten enzo.
Dat heb je niet als je in huis zonder tuin woont.
Ja, en autootje fixen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten maar een goede tussenvorm vinden voor ons, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |