Niet zo veel. Wij waren er toen vijf dagen volgens mij, en dat was net één dag te lang. Of nouja, te lang.. dat je niet zo goed meer weet wat je moet doen maar als je met iemand gaat waarmee je jezelf kan vermaken is het natuurlijk hartstikke fijn dat je nog wat chillie kunt doen. Maar 3 a 4 dagen dusquote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest.zou in de zomer gaan, maar ben toen toch eerder teruggegaan naar Nederland
hoeveel tijd heb je nodig voor Rome?
Nee, hij zet het altijd nog eerder af dan ik.quote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Thuis wel volgens mij, IK WEET HET NIET. OMG IK WEET HET NIET!!!
FOK! is er niets bij?quote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja op Marktplaats ookEcht pijnlijk die berichtjes daar
Ik heb ook geen geld, wat lul ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel heerlijk avontuurlijk.
Vooral in de wat ruimere landen, zoals Duitsland en Frankrijk, lijkt me dat wel leuk.
Maar goed, ik heb nog zoveel plannen. Maar eerst eens geld daarvoor opzij gaan zetten.
Sowieso niet.quote:
Ja, of hij kijkt door en zegt dan tegen mij 'wat een treurige wedstrijd'. OKEquote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, hij zet het altijd nog eerder af dan ik.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja op Marktplaats ookEcht pijnlijk die berichtjes daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
1 keer gedaan, nooit weer.quote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
In een tent slapen, ik zal het nooit begrijpen.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zoals de meeste hoofdsteden.quote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zo veel. Wij waren er toen vijf dagen volgens mij, en dat was net één dag te lang. Of nouja, te lang.. dat je niet zo goed meer weet wat je moet doen maar als je met iemand gaat waarmee je jezelf kan vermaken is het natuurlijk hartstikke fijn dat je nog wat chillie kunt doen. Maar 3 a 4 dagen dus
afgelopen zomer ook gedaan, niet mijn ding maar als t moet, dan is t okequote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2015 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg van in een tent slapen echt de behoefte om me te bezattenquote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
afgelopen zomer ook gedaan, niet mijn ding maar als t moet, dan is t oke
zolang je warme kleding en voorraadje inslaat
Hou je iedere maand een leuk bedragje over nu?quote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, wat lul ik.
MAAR IK WIL OP VAKANTIE, en dat soort vakanties zijn wel goedkoooooooop. Lijkt me zo heerlijk, buiten enzo. Ja, heeerrrlijk.
Kut kinderen om je heen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef Fok-it het volgende:
Tent vind ik opzich niet eens het probleem
Meer campings
Nog nooit op een camping geweest.quote:Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef Fok-it het volgende:
Tent vind ik opzich niet eens het probleem
Meer campings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |