Ik moet nu heel erg huilen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Muy bien, gracias
Straks al een date oeh oeh
Niet iedereen heeft hier een account Tjackaquote:
lekker hoorquote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Muy bien, gracias
Straks al een date oeh oeh
uh okequote:Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe even normaal over bella of ik snijd je nieren in driehoekjes
Extremerides is de enige toffe vlog. De rest zijn allemaal van die kut yolo kinderen.quote:
Mijquote:
Alleen gaan en grndr aanzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is aan het eten en ze hoorde me aanlopen en toen *klik*.![]()
zijn dat die gasten met vuurwerkquote:Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Extremerides is de enige toffe vlog. De rest zijn allemaal van die kut yolo kinderen.
Altstad is gaaf. Grootste kroeg van Europa dit dat.quote:Op zondag 15 november 2015 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Twee dagen maar, maar toch.
[..]
ja?!![]()
Ik ben eigenlijk nog nooit op bezoek geweest in een Duitse stad ofzoiets zeg maar dus weet helemaal niet zo goed hoe het is.
ik ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij![]()
Ik wil dolgraag weer naar Rome maar heb nu even geen tijd alleen.
wowquote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Ah, niet alleen Tjacka zit op Vrijchat dus
“ Internet daten geloofde ik niet zo in maar heb hier toch wel hele leuke contacten op gedaan en zelfs een hele leuke dame! Het kan dus toch... (lees meer) ” — Johannes
Dat is wel heerlijk avontuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil in de zomer denk ik gewoon met mn auto beetje wat landjes af met een tentje. Dat lijkt mij geweldig.
Ik kwam daar via speurders.quote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Ah, niet alleen Tjacka zit op Vrijchat dus
“ Internet daten geloofde ik niet zo in maar heb hier toch wel hele leuke contacten op gedaan en zelfs een hele leuke dame! Het kan dus toch... (lees meer) ” — Johannes
Oh, dat is wel tof.quote:Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Altstad is gaaf. Grootste kroeg van Europa dit dat.
Twee keer geweest, maar ga graag weer heen. En ga met LR naar Fortuna Dusseldorf.
Dan gaat hij nooit meer bij je weg.
Ja dat is hij.quote:
OH SORRYquote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wel tof.
En Fortuna, ja die spelen dan uit.. en verder.. Voetbal vindt ie niet zo boeiend meer volgens mij. Hij kijkt het bij mij eigenlijk sowieso nooit.
Thuis wel volgens mij, IK WEET HET NIET. OMG IK WEET HET NIET!!!
Ja op Marktplaats ookquote:Op zondag 15 november 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kwam daar via speurders.
Daar is een hele erotiekkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |