Ik heb sowieso hee lweinig met Frankrijkquote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook echt níks met Parijs en ga er vast ooit nog wel eens heen maar het hoeft van mij eigenlijk niet.
ik ben nog sterker, steviger en gespierder dan jij hoor. wat jij nu hebt, is echt lachwekkend.quote:
idemito.quote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook echt níks met Parijs en ga er vast ooit nog wel eens heen maar het hoeft van mij eigenlijk niet.
oke dan is het goedquote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik haat je niet hoor
maar uitdelen en incasseren he
quote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben nog sterker, steviger en gespierder dan jij hoor. wat jij nu hebt, is echt lachwekkend.
Ja, snap ik nietquote:
Same, komt ook omdat ik daar atlijd heen geen met mn ouders op vakantie.. Terwijl ik echt een hekel had aan die vakanties, dusjaquote:Op zondag 15 november 2015 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso hee lweinig met Frankrijk
IK GA NAAR DUSSELDORFJE MET LRRIETJE, leuk hequote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
idemito.
vind andere hoofdsteden leuker
uhuquote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
in een paar maanden kan er veel veranderen, jatoch
dusseldorf is een bazenstadquote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, snap ik niet![]()
[..]
Same, komt ook omdat ik daar atlijd heen geen met mn ouders op vakantie.. Terwijl ik echt een hekel had aan die vakanties, dusja. Kut Frankrijk
.
[..]
IK GA NAAR DUSSELDORFJE MET LRRIETJE, leuk he
Als je het dan over stad van de liefde hebt is het 10x meer Romequote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, snap ik niet![]()
[..]
Same, komt ook omdat ik daar atlijd heen geen met mn ouders op vakantie.. Terwijl ik echt een hekel had aan die vakanties, dusja. Kut Frankrijk
.
[..]
heel leukquote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit geweest, ben benieuwdquote:
Jaa, Rome is mooi!!! En liefde inderdaad!quote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het dan over stad van de liefde hebt is het 10x meer Rome
quote:Op zondag 15 november 2015 18:55 schreef Oriente het volgende:
en terecht dat cachet je gedumpt heeft
Leuk centrum ook.quote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit geweest, ben benieuwd
[..]
Jaa, Rome is mooi!!! En liefde inderdaad!
begin een vlog kanaalquote:Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
Live-update: Bella gaat van d'r stoel af!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |