Na een uur lolwutquote:Op zondag 15 november 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij was jij diegene die eens naar Groningen kwam voor een meet met heel veel vertraging en na een uurtje weer terugging.
aan die vertraging kon ik niks doen, nijlpaardquote:Op zondag 15 november 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij was jij diegene die eens naar Groningen kwam voor een meet met heel veel vertraging en na een uurtje weer terugging.
Alleen al voor het Louvre interessant omeens heen te gaanquote:
In ieder geval heel erg kort. Maar we vonden allemaal wel heel erg tof dat hij z'n gezicht even liet zien hoor.quote:
Als je daar alle kunst wil bekijken ben je wel een paar dagen bezig.quote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al voor het Louvre interessant omeens heen te gaan
Klopt. Maar verder vind ik het voor zo'n grote stad een erg beperkte stad.quote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al voor het Louvre interessant omeens heen te gaan
Echt groot ja. En drukquote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je daar alle kunst wil bekijken ben je wel een paar dagen bezig.
nijlpaard ja? kom vechten dan.quote:Op zondag 15 november 2015 19:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
aan die vertraging kon ik niks doen, nijlpaard
quote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef Etsu het volgende:
Al zal ik mijn eerste ontmoeting met Toto in mijn keuken nooit vergeten.
Vond het wel tof opzich. Maar met oud en nieuw moet je er niet heen gaan. Dan merk je wel dat het ook erg weinig sfeer kan hebbenquote:Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar verder vind ik het voor zo'n grote stad een erg beperkte stad.
Vond het de 1e keer wel aardige stadquote:Op zondag 15 november 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
Vond het wel tof opzich. Maar met oud en nieuw moet je er niet heen gaan. Dan merk je wel dat het ook erg weinig sfeer kan hebben
oh zoquote:Op zondag 15 november 2015 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik wist dat jij eraan kwam en ik snapte waarom Pax de voordeur opendeed.
Zou er niet snel meer heen gaan nee. Ook al 3 keer geweest nu geloof ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond het de 1e keer wel aardige stad
En de 2e keer vond ik het wat saai worden
stad van de liefdeuhh tochquote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook echt níks met Parijs en ga er vast ooit nog wel eens heen maar het hoeft van mij eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |