Nooit gehad. Wel een derde persoon in de kamer en die sliep, gelukkig.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet te doen he.
Een kat op je kamer tijdens seks.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan komt ze nooit meer van die stoel af nee
Alsof je uberhaupt de mogelijkheid hebt om hier naar toe te komenquote:
Klinkt wel goed.quote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Kauai zou daten zou ik elke dag een tosti eten, gewoon om het te vieren.
Hoeveel botjes heb je al gehad?quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit sinds kort op tinder.
Wat is dat triest zeg.
onze kat klimt soms van buiten het raam door.quote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit gehad. Wel een derde persoon in de kamer en die sliep, gelukkig.
Truequote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is dat triest zeg.
Omg nee dankjequote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je stikt geef ik wel mond-op-mond
Ik snap dat ze in korte tijd verliefd zijn gewordenquote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Kauai het volgende:
Mijn vriendinnen willen in de kerstvakantie weer naar Groningen.
Pas op voor Paxconquote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Kauai het volgende:
Ben je nog niet tegengekomen anders.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is dat triest zeg.
Nee ook niet, ik wil ook niet stikkenquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je wil liever dood gaan?
Oké![]()
Single leef beste leef is mijn mottoquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
Ik voorspel binnenkort een date tussen Opso en Johannes.
Hij was wel eng de vorige keer, heb nogsteeds nachtmerries.quote:
Ik pass deze keer denk ikquote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in korte tijd verliefd zijn geworden
Maar ik mag je ook niet reddenquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ook niet, ik wil ook niet stikken
ik ga ook naar groningen in die vakantiequote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Kauai het volgende:
Arme j_v.quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Single leef beste leef is mijn motto
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga ook naar groningen in die vakantie
wow wij hebben echt veel gemeen
Dat zullen we nog wel zien als je Oscar de hond hebt ontmoet.quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Single leef beste leef is mijn motto
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hij was wel eng de vorige keer, heb nogsteeds nachtmerries.
[..]
Ik pass deze keer denk ik
Of Pluisquote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel zien als je Oscar de hond hebt ontmoet.
Al veel superlikes gehad?quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je nog niet tegengekomen anders.
Algemeen bekend dat ik bang voor honden benquote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel zien als je Oscar de hond hebt ontmoet.
Ik haat mensen die mijn hond eng vinden.quote:Op zondag 15 november 2015 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat ik bang voor honden ben
Ja wat gebeurd er korte samenvattingquote:Op zondag 15 november 2015 19:50 schreef Flippiee het volgende:
Dat nieuwe topics gebeuren.iemand heeft wel een erg grote hekel aan specularium oid
En terecht.quote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik haat mensen die mijn hond eng vinden.
Oftewel Surinamersquote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
En terecht.
Mensen die een hond eng kunnen vinden
Heb je Opso die foto van Oscar de hond in zijn mandje van vanmiddag gestuurd? Ik denk dat haar hartje dan harder begint te kloppen als ze 't ziet.quote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik haat mensen die mijn hond eng vinden.
gebeurtquote:Op zondag 15 november 2015 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wat gebeurd er korte samenvatting
Moet je hem wel met regelmaat zien.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Oscar de hond nog.
Natuurlijk niet.quote:
Jaquote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik pluis wel mond op mond geven als hij dreigt te stikken?
Volgens mij heeft ze die wel eens gezien.quote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je Opso die foto van Oscar de hond in zijn mandje van vanmiddag gestuurd? Ik denk dat haar hartje dan harder begint te kloppen als ze 't ziet.
Overal waar een hond niet een onderdeel is van de familiequote:
Huh jij valt op meisjes?quote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je hem wel met regelmaat zien.
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Tevens wil ik toch niet iemand want meisje die ik leuk vind/vond kon /wilde niet meer daten want redenen en ik ga naar Azië. #gebrokenhart
elke moslim dus sowiesoquote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Overal waar een hond niet een onderdeel is van de familie
Say what nowquote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
meisje die ik leuk vind/vond
Helaas, helaas.quote:Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Tevens wil ik toch niet iemand want meisje die ik leuk vind/vond kon /wilde niet meer daten want redenen en ik ga naar Azië. #gebrokenhart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |