abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157570557
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:39 schreef Infection het volgende:

[..]

Want 3000 mensen vertegenwoordigen een land van 17 miljoen inwoners. _O-
[_] Infection begrijpt hoe statistische betrouwbaarheid werkt
  zondag 15 november 2015 @ 16:41:28 #182
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_157570604
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ook al zit er een kern van waarheid in, het is wel erg simplistisch gedacht.
Niet alles is terug te leiden op olie en macht. Bij extreem geweld en uitmoorden van bevolkingsgroepen kun je niet de andere kant op blijven kijken.
Maar wat mij betreft hadden ze er jaren geleden ook een hek om heen mogen bouwen en het sleuteltje laten verdwijnen.
Overigens het enige land dat beter uit de Arabische Lente is gekomen, is Tunesië. Direct ook het enige land waar het westen zich niet mee bemoeit heeft.

We hebben ons mooi gegaloppeerd, we dachten onze belangen tijdens de Arabische Lente even snel veilig te stellen, de dictatortjes waren immers verzwakt. Het midden-oosten is te complex, hou je hander ervan af totdat ze je meer trekken in hun achterlijke cultuur, wat nu dus gebeurd.

Heerlijk ^O^
  zondag 15 november 2015 @ 16:43:44 #183
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_157570678
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:36 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja, dat risico is er nou eenmaal. Alsnog liever dat dan dat IS blijft groeien en ze hier binnenkort op de stoep staan om de sharia in te voeren. Dan is er nog een veel groter probleem.
Wat denk je nou dat IS met een leger optrekt naar het Westen als ze hun eigen land straks verworven hebben? :')
pi_157570702
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:36 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja, dat risico is er nou eenmaal.
Je verwijt anderen dat ze geen oplossing willen en zelf sta je een oplossing voor waarbij meer terroristen ontstaan? Mkay.
pi_157570704
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Wat denk je nou dat IS straks met een leger optrekt naar het Westen als ze hun eigen land straks verworven hebben? :')
Ik hoop vooral dat IS nooit de kennis zal krijgen drones te ontwikkelen zoals Amerika die heeft. Maar dat zal een kwestie van tijd zijn.
pi_157570723
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Overigens het enige land dat beter uit de Arabische Lente is gekomen, is Tunesië. Direct ook het enige land waar het westen zich niet mee bemoeit heeft.

We hebben ons mooi gegaloppeerd, we dachten onze belangen tijdens de Arabische Lente even snel veilig te stellen, de dictatortjes waren immers verzwakt. Het midden-oosten is te complex, hou je hander ervan af totdat ze je meer trekken in hun achterlijke cultuur, wat nu dus gebeurd.

Heerlijk ^O^
We zullen zien wat er met Tunesie gaat gebeuren nu IS en cs die ook op de korrel hebben.
Toeristenindustrie gaat dramatisch inzakken na de aanslagen eerder dit jaar, onvrede zal daar alleen maar toenemen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_157570728
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Wat denk je nou dat IS met een leger optrekt naar het Westen als ze hun eigen land straks verworven hebben? :')

Geef het tijd. Kijk naar hoe snel IS de afgelopen jaren gegroeid is. Is wel degelijk mogelijk. Overigens is dat 'leger' voor een groot gedeelte al in Europa.
pi_157570775
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet op geklikt, ik kan niet naar die gek luisteren.
Merkel en andere Europese leiders kunnen ook niet naar dit soort 'gekken' luisteren, de gevolgen daarvan zijn te zien in Parijs. Gewoon blijven negeren dus, blijf maar 'gastvrij', zodat we als gevolg daarvan nog meer Europeanen in hun eigen steden mogen zien doodgaan, live en in HD.
  zondag 15 november 2015 @ 16:47:35 #189
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157570801
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is gewoon duidelijk dat daar iets goed mis is, zo'n beetje al die lui van Sharia4Belgium kwamen daar ook vandaan dacht ik, zoek maar eens tot op de bodem uit waarom men daar zo snel radicaliseert.
Het probleem is veelledig:

1.) . Brussel kent een ingewikkeld bestuur, waarbij de bevoegdheden zijn verdeeld over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest-, Brussel-Hoofdstad, de gemeente Molenbeek, de Vlaamse gemeenschap en de Waalse gemeenschap.
2.) Molenbeek heeft jarenlang een PS-bestuur gekend, onder Philippe Moureaux. Niet alleen een Vlamingenhater, maar deed ook niets aan radicalen in de gemeente. Niet omdat ie het wel oké vond, maar puur om de Vlaamse partijen dwars te zitten.
3.) Molenbeek kent een grote meerderheid aan allochtonen, waarvan circa 65 procent zeker moslim is. Bij 'Belgen' worden ook 2de generatie allochtonen geteld waardoor je eropuit komt dat er eigenlijk quasi geen Belgen meer wonen. Er zijn meer Brusselse wijken met slechte reputatie, maar Molenbeek spant de kroon: zelfs de geitenwollensokken willen daar niet (meer) wonen.
4.) Niemand geeft nog om Molenbeek, het heeft een slechte reputatie waardoor het hele leven daar ook wat stilvalt, er is niks meer te doen en dat zorgt voor verveling en meer vatbaarheid voor radicalisering.

Wat redenen opgenoemd voor jou :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157570807
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Merkel en andere Europese leiders kunnen ook niet naar dit soort 'gekken' luisteren, de gevolgen daarvan zijn te zien in Parijs.
Dat Frankrijk dat soort problemen niet goed aanpakt betekent niet dat Wilders gelijk heeft. Het betekent alleen dat Frankrijk... dat soort problemen niet goed aanpakt.
pi_157570820
Het oefeninterland tussen Duitsland en Nederland gaat dinsdag gewoon door. Ook zal Angela Merkel erbij aanwezig zijn. Leuk doelwit voor aanslagen dus...

Als je het niet door laat gaan buig je natuurlijk voor ze. Maar om nu gelijk Merkel te sturen naar zo'n wedstrijd is ook niet even handig volgensmij...
  zondag 15 november 2015 @ 16:49:01 #192
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_157570858
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Pedroso het volgende:

[..]

We zullen zien wat er met Tunesie gaat gebeuren nu IS en cs die ook op de korrel hebben.
Toeristenindustrie gaat dramatisch inzakken na de aanslagen eerder dit jaar, onvrede zal daar alleen maar toenemen.
We gaan het meemaken, fingers crossed, Islam heeft een flinke vinger in de pap. Hopelijk kunnen ze gelijk de scheiding tussen geloof en staat vorm gaan geven en een progressieve samenleving worden. De kans op verval is natuurlijk veel groter omdat extremen bepalen.
pi_157570865
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Infection het volgende:
Het oefeninterland tussen Duitsland en Nederland gaat dinsdag gewoon door. Ook zal Angela Merkel erbij aanwezig zijn. Leuk doelwit voor aanslagen dus...

Als je het niet door laat gaan buig je natuurlijk voor ze. Maar om nu gelijk Merkel te sturen naar zo'n wedstrijd is ook niet even handig volgensmij...
Nee, je kunt beter allemaal bang thuis gaan zitten.
pi_157570904
quote:
10s.gif Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat Frankrijk dat soort problemen niet goed aanpakt betekent niet dat Wilders gelijk heeft. Het betekent alleen dat Frankrijk... dat soort problemen niet goed aanpakt.
Het heeft inderdaad niks te maken met dat we in Europa iedereen maar binnenlaten, gewoon doorgaan tot dit ook in Nederland en Duitsland plaats gaat vinden. Eens kijken hoe verantwoordelijk Rutte en Merkel zich dan voelen.... waarschijnlijk nog steeds niet, het eigen (moreel) gelijk staat boven een paar honderd lijken :)
pi_157570914
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kan nu niet ineens terugtrekken en denken dat het probleem is opgelost toch?
Ik heb dit topic en ook enkele van de vorige met verbazing doorgelezen.
"Het probleem" is niet duidelijk en te complex voor onze kleine hersentjes denk ik.
Het zou ook kunnen dat ik de enige ben die "het probleem" niet helemaal in kaart heeft.
Het is wel gezellig zo een beetje posten door iedereen maar waar het precies over gaat is mij onduidelijk.

Een duidelijke omschrijving van "het probleem" is welkom. Vaak is de oplossing dan simpel.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_157570937
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

We gaan het meemaken, fingers crossed, Islam heeft een flinke vinger in de pap. Hopelijk kunnen ze gelijk de scheiding tussen geloof en staat vorm gaan geven en een progressieve samenleving worden. De kans op verval is natuurlijk veel groter omdat extremen bepalen.
Yep, ik help het hopen. Je hebt natuurlijk Islam en Islam, ik heb de indruk dat er in Tunesie de gematigdheid regeert...maar hoe lang nog ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 15 november 2015 @ 16:52:33 #197
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_157570970
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Infection het volgende:

[..]

Geef het tijd. Kijk naar hoe snel IS de afgelopen jaren gegroeid is. Is wel degelijk mogelijk. Overigens is dat 'leger' voor een groot gedeelte al in Europa.
Klopt en hoe ironisch dat het leger zelfmoordterroristen alleen maar groter wordt doordat wij het MO in vlam en vuur hebben gezet. Dit jaar al bijna 1.000.000 van die mensen die uit een achterlijke cultuur komen met een achterlijk geloof.

Echt bedankt jongens die zichzelf wereldleiders noemen ^O^ :')
pi_157570987
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

"Het probleem" is niet duidelijk en te complex voor onze kleine hersentjes denk ik.
Het zou ook kunnen dat ik de enige ben die "het probleem" niet helemaal in kaart heeft.
Het is wel gezellig zo een beetje posten door iedereen maar waar het precies over gaat is mij onduidelijk.

Een duidelijke omschrijving van "het probleem" is welkom. Vaak is de oplossing dan simpel.
Ja dat zullen wij hier niet zo makkelijk kunnen neerzetten denk ik. Blijkbaar zijn er belangen bij wat er gaande is.
  zondag 15 november 2015 @ 16:53:14 #199
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157570992
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:51 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Yep, ik help het hopen. Je hebt natuurlijk Islam en Islam, ik heb de indruk dat er in Tunesie de gematigdheid regeert...maar hoe lang nog ?
Daar heb je ook een wankel evenwicht, hoor. Balanceert daar ongeveer 50/50 tussen gematigden en extremen (Ennahda).
- Charlton Heston
pi_157571012
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Merkel en andere Europese leiders kunnen ook niet naar dit soort 'gekken' luisteren, de gevolgen daarvan zijn te zien in Parijs. Gewoon blijven negeren dus, blijf maar 'gastvrij', zodat we als gevolg daarvan nog meer Europeanen in hun eigen steden mogen zien doodgaan, live en in HD.
:')

Het is net andersom. Frankrijk is van de harde aanpak. Niks 'thee drinken' enzo, maar wachten tot het fout gaat en dan het leger erop af sturen. Precies wat types zoals jij graag willen. Je ziet nou wat er van komt. Dit is al de derde terreuraanslag in korte tijd in Frankrijk. Ondertussen is in Duitsland tot nu toe nog nooit een grote jihadistische aanslag geweest. En in Nederland ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 16:54:17 ]
pi_157571045
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:52 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Klopt en hoe ironisch dat het leger zelfmoordterroristen alleen maar groter wordt doordat wij het MO in vlam en vuur hebben gezet. Dit jaar al bijna 1.000.000 van die mensen die uit een achterlijke cultuur komen met een achterlijk geloof.

Echt bedankt jongens die zichzelf wereldleiders noemen ^O^ :')
Ja want die vluchtelingen komen allemaal hierheen door het westen. Droom lekker verder. :')
Ze zijn vooralsnog gewoon gevlucht vanwege dictator Assad en rebbelengroepen zoals IS.
pi_157571053
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het probleem is dat er mensen zijn die Kalasjnikovs en granaten gebruiken om onschuldige burgers te doden en angst te zaaien.
  zondag 15 november 2015 @ 16:55:41 #203
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_157571063
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:54 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is net andersom. Frankrijk is van de harde aanpak. Niks 'thee drinken' enzo, maar wachten tot het fout gaat en dan het leger erop af sturen. Precies wat types zoals jij graag willen. Je ziet nou wat er van komt. Dit is al de derde terreuraanslag in korte tijd in Frankrijk. Ondertussen is in Duitsland tot nu toe nog nooit een grote jihadistische aanslag geweest. En in Nederland ook niet.
In Duitsland zijn veel minder moslims dan in Frankrijk. En bovendien vooral afkomstig uit Turkije, en niet de Arabische regio. Nederland is een irrelevant land.
The End Times are wild
pi_157571107
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Duitsland zijn veel minder moslims dan in Frankrijk. En bovendien vooral afkomstig uit Turkije, en niet de Arabische regio. Nederland is een irrelevant land.
Ja en? Heeft een Algerijn meer geweld in z'n DNA dan een Turk ofzo? :?
pi_157571114
quote:

[..]

Dit is niet de aanpak die ik wil. Ik wil dat deze mensen (en al die 'vluchtelingen' van de afgelopen jaren) helemaal niet Europa binnenkomen en dat de mensen die nu al binnen zijn gelaten zo snel mogelijk terug gaan.

Maar blijf vooral doorgaan met mensen met een achterlijke religie hier naar toe te halen, blijf ze maar met open armen ontvangen, de volgende aanslag van onze nieuwe bewoners is gewoon weer een kwestie van tijd en zal ook nog wel eens in Nederland en Duitsland plaatsvinden. Rutte en Merkel hebben dan iig geen reden om te huilen, dit is een risico wat ze zelf aan het opzoeken zijn.
  zondag 15 november 2015 @ 16:58:28 #206
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_157571151
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Ja want die vluchtelingen komen allemaal hierheen door het westen. Droom lekker verder. :')
Ze zijn vooralsnog gewoon gevlucht vanwege dictator Assad en rebbelengroepen zoals IS.
Ze zijn op de vlucht voor een burgeroorlog, Assad had alles onder "controle" totdat wij het zetje gaven tot deze burgeroorlog. Toen Assad aan de macht was waren Syrïers welvarend en zaten ze niet in bootjes op weg naar ons.

Maar goed, ik hou het voor gezien, verspilde energie allemaal dit. Wij kunnen het toch niet veranderen ;)
pi_157571172
I´m back.
  zondag 15 november 2015 @ 16:59:42 #208
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157571184
quote:

[..]

Harde aanpak?!

De Parijse banlieus worden amper nog betreden door de Franse ordediensten. Daar heeft de Franse overheid geen macht meer hoor. Harde aanpak lol :')
- Charlton Heston
pi_157571189
quote:

[..]

Wat een onzin .
pi_157571217
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nederland is geen irrelevant land, Nederland is binnenkort ook gewoon aan de beurt. Ze plegen terreur in landen die het het kalifaat lastig proberen te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')