Ik absoluut niet.quote:Op zondag 15 november 2015 16:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik voel me ook een stuk veiliger als ik soldaten door mijn straat zie patrouilleren.
Hopen dat het veilig blijftquote:Op zondag 15 november 2015 16:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Er kwamen teveel mensen op af dus de politie zag het door de vingers.
Bron: NRCquote:De VS en Frankrijk gaan de de aanvallen tegen terreurgroep Islamitische Staat (IS) in Syrië en Irak de komende weken intensiveren, zo zei de Amerikaanse plaatsvervangende nationale veiligheidsadviseur Ben Rhodes op de G20. De VS en Frankrijk zullen daarbij meer informatie gaan uitwisselen. Rhodes tijdens een interview met NBC:
“We hebben er vertrouwen in dat we de komende dagen en weken samen met de Fransen onze aanvallen op IS kunnen opvoeren. We willen IS duidelijk maken dat ze nergens veilig zijn.”
Daarnaast meldt Rhodes dat de VS ook meer bijdragen zullen vragen van andere leden van de internationale coalitie tegen IS. Leden van die coalitie zijn volgens Rhodes in het vizier van IS; concrete aanwijzingen voor een aanval op Amerikaans grondgebied zijn er vooralsnog niet.
Volgens Rhodes lijkt de directe levering van wapens aan strijders op de grond tegen IS een werkende strategie. Of dat betekent dat daarmee ook het aantal wapenleveranties aan strijders wordt opgevoerd, is nog niet duidelijk. Rhodes benadrukte nog eens dat de VS vinden dat Assad moet aftreden.
Eerder vandaag voerden de VS zes luchtaanvallen in Syrië uit en twaalf in Irak op stellingen van IS.
Ik denk dat het juist goed is dat mensen inzien dat aanslagen in principe niet te voorkomen zijn door overal maar militairen te stationeren. En zeker niet als dat slechts een maatregel is voor een paar dagen.quote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het vooral menselijk.
Eindeloze cyclusquote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef Infection het volgende:
VS gaan meer luchtaanvallen op IS uitvoeren
[..]
Bron: NRC
Waarvan het grootste deel wel degelijk ratten zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wijk? Molenbeek heeft meer inwoners dan Helmont of Hilversum.
Liever dat dan helemaal niets doen tegen IS.quote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eindeloze cyclusgoed bezig jongens
OMG. Wat word onze wereld toch bestuurd door een stelletje dombo's.quote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als ze willen zingen, laat ze lekker zingen. Hoe walgelijk om rouwend volk te bespotten omdat de manier waarop je niet aanstaat.quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Typisch geitenwollensokken gedoe weer met hun gezang.
Er zijn niet veel alternatieven hè.quote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook al zit er een kern van waarheid in, het is wel erg simplistisch gedacht.quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om IS. En IS wil worden wat Saudi Arabië al jaren is hoor en dat is voor het westen blijkbaar geen probleem dus waarom IS wel.
IS was nooit een probleem, totdat Frankrijk besloot dat Ghaddafi hoe dank ook weg moest, waarom? (Libïe is nu een vrijstaat, een broeinest)
IS was nooit een probleem, totdat Assad blijkbaar weg moest. De westerse bommen hebben het land in een eindeloze burgeroorlog gestuurd. En Rusland wil de belangen ook nog even veiligstellen![]()
IS was nooit een probleem, totdat Irak en Afghanistan door het westen in een burgeroorlog werden gegooid. De taliban zijn in ene keer lieverdjes![]()
IS is een creatie van ons allen, en dat alleen maar voor macht en geld. Gesponsord door ons belastinggeld.
Het steekt me dat wij als burgers maar zonder kritische blik achter de politici aanlopen die alleen de belangen van de wapen en olie-industrie behartigen.
Rutte met zijn: "verklaart oorlog met IS" terwijl we al maanden in Irak aan het bombarderen zijnalsof dat geen oorlogsverklaring op zich is
![]()
Je moet je als geciviliseerde maatschappijen helemaal niet willen bemoeien met de achterlijke culturen in het Midden-Oosten. Maar blijkbaar gaat het snelle geld van onze jongens van de wapen en olie industrie voor het gezonde verstand.
mensen zijn dom jongen
Alsnog beter dan dat er mensen als jij aan het roer komen te staan. Dan had de sharia nu al van kracht geweest.quote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
OMG. Wat word onze wereld toch bestuurd door een stelletje dombo's.
Onbewoond eiland kopen en daarnaartoe vluchtenquote:Op zondag 15 november 2015 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nu ook. Alle opties zijn kut.
Ja dat is dan de enige optiequote:Op zondag 15 november 2015 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onbewoond eiland kopen en daarnaartoe vluchten
Raqqa plat graag.quote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef Infection het volgende:
VS en Frankrijk gaan meer luchtaanvallen op IS uitvoeren
[..]
quote:Op zondag 15 november 2015 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onbewoond eiland kopen en daarnaartoe vluchten
Ja, vooral gaan buigen voor de terroristen. Ons wegjagen is precies wat ze willen.quote:
Dat werktquote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Mooie cowboy mentaliteit. Helpt ook echt...quote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef Infection het volgende:
[..]
We gaan dan ook samen. Gezelliger dan hier.quote:Op zondag 15 november 2015 16:26 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Ja, vooral gaan buigen voor de terroristen. Ons wegjagen is precies wat ze willen.
Mijn strijd is het niet hoorquote:Op zondag 15 november 2015 16:26 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Ja, vooral gaan buigen voor de terroristen. Ons wegjagen is precies wat ze willen.
Dan gewoon met alle middelen erin, en afzetten zodat niemand erin of eruit kan.quote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wijk? Molenbeek heeft meer inwoners dan Helmont of Hilversum.
Lijkt me goed.quote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef Infection het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |