Had jij dat geld niet beter kunnen stoppen in het terugdringen van je studieschuld?quote:Op zondag 15 november 2015 14:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerste twee gesprekken wel, heb dat boek van die Amos (Judas) ff besteld.
Ik spaar voor het fruitmandje die ik je ga toesturen wanneer je overspannen thuis zit van die vmbo'ertjes die niet naar je luisteren.quote:Op zondag 15 november 2015 14:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Had jij dat geld niet beter kunnen stoppen in het terugdringen van je studieschuld?
Je klinkt nu als php.quote:Op zondag 15 november 2015 14:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Had jij dat geld niet beter kunnen stoppen in het terugdringen van je studieschuld?
Als ze geschokt zijn over Parijs komt er direct een tirade over Libanon over ze heen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:02 schreef Gerolsteiner het volgende:
Denk niet dat Friek_ veel geeft om de gemoedstoestand van zijn pupillen.
Zal ze leren, die hypocriete leerlingen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Als ze geschokt zijn over Parijs komt er direct een tirade over Libanon over ze heen.
Oke meid.quote:Op zondag 15 november 2015 15:06 schreef Kowloon het volgende:
Om 17:00 Formule 1 kijken, daarna even wat darts meepakken en dan vanavond aansluitend daarop schaatsen (mogelijk wereldrecord bij de 500 meter mannen).
Dartsquote:Op zondag 15 november 2015 15:06 schreef Kowloon het volgende:
Om 17:00 Formule 1 kijken, daarna even wat darts meepakken en dan vanavond aansluitend daarop schaatsen (mogelijk wereldrecord bij de 500 meter mannen).
Neuh, ik vind het nogal een suffe lijst. Met name darts.quote:Op zondag 15 november 2015 15:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Chagrijnig dat het tennisseizoen er op zit?
Hoi Webship.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |