Dan denk ik dat ik hem ga ruilen want mijn kind valt best kleinquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:37 schreef -Spring het volgende:
Maxomorra valt best groot idd. R past nu nog prima in maat 62/68 van Maxomorra terwijl ze van andere merken echt al 68 nodig heeft.
Nee omdat er ijsberen op staanquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:41 schreef -Spring het volgende:
Je kind ruilen omdat je een te klein pakje hebt gekocht vind ik best rigoureus.
Geeft niet, heb hem al terug gestuurd maar niet voordat oma hem even na heeft geknipt om na te makenquote:Op woensdag 2 december 2015 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dan heb ik je verkeerd geadviseerd Estrys, sorry
Mauwtje was vrij snel uit de 50/56 van Maxomorra dacht ik, maar die heeft de eerste 3 maanden ook de +2,5 lijn gevolgd, dus niet helemaal representatief wellicht
Hier op alle fronten niet van toepassing, hoewel kuiken roze vast rockt, maar anders zou ik 'm willen!quote:
De mijne zou een hele boom met eten willenquote:Op woensdag 2 december 2015 15:27 schreef Limone het volgende:
Croissantje. Dat zou de mijne leuk vinden..
Ja maar die van jou krijgt gewoon een klein zusje.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:28 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne zou een hele boom met eten willenOf een auto...
Ja, maar ik betwijfel of dat op zijn lijstje staatquote:Op woensdag 2 december 2015 15:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja maar die van jou krijgt gewoon een klein zusje.
Prenatalquote:Op woensdag 2 december 2015 16:58 schreef JantinaGr het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop uni baby maillots kan kopen naast de Hema?
De Zeeman hier heeft weinig keus in uni-kleur en geen neutrale kleuren zoals wit, licht roze en grijs.
Primark als je echt voor die kleuren gaat. Anders www.sokkenkraam.nlquote:Op woensdag 2 december 2015 16:58 schreef JantinaGr het volgende:
De Zeeman hier heeft weinig keus in uni-kleur en geen neutrale kleuren zoals wit, licht roze en grijs.
Mijn ervaring is dat je met die drie kleuren juist doodgegooid wordt overalquote:Op woensdag 2 december 2015 16:58 schreef JantinaGr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |