Vanaf 92 ja!quote:Op donderdag 26 november 2015 14:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ooh! Die onderste! Alleen in grotere maatjes zeker?
Jaaaaa en stel je m voor met dat gele vestje erop!! OMG the cuteness overload!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
LB ik zag die egelromper in de winkel hangen, hij is zo mooi en lief! En fijne stretchstof
Ik vind ze over t algemeen vallen als de grootste maat, en idd, er is dus altijd een moment dat 1 maat eigenlijk net te krap is, en de volgende veel te groot nog. Als je baby een lange romp heeft, zou ik sowieso voor de grotere maat gaan trouwens, de pijpen kun je altijd een stukje omslaan, want boordjes.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:48 schreef Estrys het volgende:
vraagje over maxomorra. welke maat kan ik het beste nemen voor de playsuits? : baby is 7 weken, cm of 55 en 4 kilo nog wat. 62/68 lijkt me nog zo groot voor nu?
Als je 50/56 neemt is ie er over twee weken uit. En idd, maxomorra kun je goed de boordjes van omslaan!quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:48 schreef Estrys het volgende:
vraagje over maxomorra. welke maat kan ik het beste nemen voor de playsuits? : baby is 7 weken, cm of 55 en 4 kilo nog wat. 62/68 lijkt me nog zo groot voor nu?
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 50/56 neemt is ie er over twee weken uit. En idd, maxomorra kun je goed de boordjes van omslaan!
Ik word zenuwachtig van dat Black Friday gedoe. Ik krijg er enorme koopdrang van maar ik heb echt geen idee wat ik moet kopen![]()
_
+1quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word zenuwachtig van dat Black Friday gedoe. Ik krijg er enorme koopdrang van maar ik heb echt geen idee wat ik moet kopen![]()
_
Bij Mango ook 30%:quote:Gebruik code: UITVERKOOP bij het afhandelen van je bestelling, de korting wordt automatisch verrekend.
Zara heeft 20% op alles.quote:Voer de code 5BLACK2015 na afloop van je bestelling in
Ooooooquote:
20% is toch maar mwahh. Doe ik het niet voor. De sale begint bij zara dag na kerst (historisch gezien) dus daar wacht ik op. Ook al zijn de kortingen dan ook niet spectaculair.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
kiddiffit.be heeft vanaf 13:00 30% op alles in elk geval.
[..]
Bij Mango ook 30%:
[..]
Zara heeft 20% op alles.
Kijk, goed bezig SQquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
kiddiffit.be heeft vanaf 13:00 30% op alles in elk geval.
[..]
Bij Mango ook 30%:
[..]
Zara heeft 20% op alles.
True, maar toch he. Al die KORTING KOOP NU DIT DAT ALLES banners, mijn hersenen zijn daar heeeeel gevoelig voorquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:16 schreef Cathmar het volgende:
[..]
20% is toch maar mwahh. Doe ik het niet voor. De sale begint bij zara dag na kerst (historisch gezien) dus daar wacht ik op. Ook al zijn de kortingen dan ook niet spectaculair.
Herkenbaar. Maar ik geef nu op. Tis allemaal net niks.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, maar toch he. Al die KORTING KOOP NU DIT DAT ALLES banners, mijn hersenen zijn daar heeeeel gevoelig voor!
Dan laat ik het in UK afleveren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:20 schreef mousemicky het volgende:
Je kunt toch niet bij de uk site bestellen vanuit NL? Als jou dat wel lukt, tell us!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |