Rustige opening ja.quote:Op zondag 15 november 2015 21:03 schreef DeeBee het volgende:
Sick.
Dat kut commentaar van Herbert bij zo'n race.
Op zijn wikipedia staat 1:50:nogwatquote:Op zondag 15 november 2015 21:04 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, bij de mannen start zo Hyung-Joon Joo. Maar dat PR van 2:35.62 zal wel niet kloppen?
Wust was er dichtbij, maar had volgens mij ook wat pech qua planning/kalender van de ISU.quote:Op zondag 15 november 2015 21:03 schreef Remzz het volgende:
Die van Klassen leek toen echt onbreekbaar
Die reed die tijd toch ongeveer in zelfde weekend?quote:Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Wust was er dichtbij, maar had volgens mij ook wat pech qua planning/kalender van de ISU.
Toch wel zuur dat Wúst deze nog nooit heeft weten te pakken (en ik zie het ook niet echt meer gebeuren)quote:Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Wust was er dichtbij, maar had volgens mij ook wat pech qua planning/kalender van de ISU.
Nee, 8 jaar later.quote:Op zondag 15 november 2015 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Die reed die tijd toch ongeveer in zelfde weekend?
Ja, ik weet het nog precies. Toen was het ook niet live op tv.quote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef Remzz het volgende:
Even terug gezocht, check de reacties toen
SPT / [Schaatsen] Worldcup in SLC # 5 Met wereldrecords op afroep.
quote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef Remzz het volgende:
Die legendarische 1.51.60 van Ritsma is iig verbeterd.quote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen beginnen nu in de buurt te komen bij het WR van Koss (1.51.29), de snelste tijd op 'oude' schaatsen.
ik geloof dat ik het niet zo leuk vondquote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef Remzz het volgende:
Mijn god, jullie lopen hier allemaal echt al 10 jaar te posten? Briljant!quote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef Remzz het volgende:
Ook even 3 posts blijdschap met het WR van Friesinger daarvoor.quote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef Remzz het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2015 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook even 3 posts blijdschap met het WR van Friesinger daarvoor.
Ook een mooie opmerking natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rodriguez zeker niet.
Klassen zou kunnen, maar lijkt toch niet in de allerbeste 1500m-vorm.
Die gast had er duidelijk de ballen verstand van.quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Ook een mooie opmerking natuurlijk
deed ie maar iets met cijfertjesquote:Op zondag 15 november 2015 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gast had er duidelijk de ballen verstand van.
Haha, wow. Ik was er snel bij.quote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef Remzz het volgende:
Het wereldrecord van Davis vond je ook al niet leuk.quote:Op zondag 15 november 2015 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het niet zo leuk vond![]()
Wel grappig dat bijna iedereen hier er toen ook al bij was inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2015 21:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, wow. Ik was er snel bij.
En al te lang in de SPT-topics hier.![]()
Ook nog blijdschap voor de 6.08.78 van Kramer op de 5km. Die reed eergisteren sneller.quote:Op zondag 15 november 2015 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook even 3 posts blijdschap met het WR van Friesinger daarvoor.
1.45,67quote:Op zondag 15 november 2015 21:25 schreef Remzz het volgende:
Kramer die zo weer een draak van een 1500 meter aflevert.
Nee, volgens mij reden ze een keer in Calgary in de 1.50, maar dat was vlak voor de klapschaatsquote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen beginnen nu in de buurt te komen bij het WR van Koss (1.51.29), de snelste tijd op 'oude' schaatsen.
nee klopt, wat Davis betreft ben ik wel wat milder geworden inmiddelsquote:Op zondag 15 november 2015 21:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het wereldrecord van Davis vond je ook al niet leuk.![]()
SPT / [Schaatsen] World Cup 2009-2010 #9 - Salt Lake City (2)
Wie dan?quote:Op zondag 15 november 2015 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee klopt, wat Davis betreft ben ik wel wat milder geworden inmiddels![]()
nu heb ik weer andere anti-favorieten. Ik voel ook nog steeds die irritante drang dat te moeten vermeldenstill working on it
Wie zou dat moeten rijden, ik zie niet zo snel iemand die tijd benaderen?quote:
Paar jaar geleden zat je nog op Verweij te haten.quote:Op zondag 15 november 2015 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee klopt, wat Davis betreft ben ik wel wat milder geworden inmiddels![]()
nu heb ik weer andere anti-favorieten. Ik voel ook nog steeds die irritante drang dat te moeten vermeldenstill working on it
Ik ook niet, maar dan is ie maar alvast opgezochtquote:Op zondag 15 november 2015 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten rijden, ik zie niet zo snel iemand die tijd benaderen?
Welkom op FOK!quote:Op zondag 15 november 2015 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
nu heb ik weer andere anti-favorieten. Ik voel ook nog steeds die irritante drang dat te moeten vermelden
nou, dat was vooral vanwege z'n domme rijden.quote:Op zondag 15 november 2015 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zat je nog op Verweij te haten.
Ik vond Verweij helemaal in het begin wel leuk, toen hij zo "aanvallend" aan het knallen was. Tegenwoordig vind ik het maar een sukkeltje met z'n aandachtgeilerijquote:Op zondag 15 november 2015 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zat je nog op Verweij te haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |