Wat kan mij die Jeruzalem post nou schelen? Kun je in het oud testament laten zien dat er een Joodse volk bestaat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Volgens de Jerusalem Post zien de Joden zichzelf dus wel als een ras
Dit is geen antwoord op mijn vraag.quote:Vandaar dat Israël dus ook het striktste immigratiebeleid ter wereld hanteert (op Noord-Korea na dan..), omdat de Zionisten een puur Joodse staat willen creëeren. In tegenstelling tot het feit dat wij overstroom worden door miljoenen mensen van allerlei culturen om ons uit te schakelen.
Zoals ik al vele malen heb gezegd: nieuwkomers vind ik prima, echter met mate, en dus niet zoals het nu gaat door de sluizen naar onze gebieden wagenwijd open te zetten.
Waarom komt die Aleister Crowley toch zo vaak op de proppen in occulte topics? De term Master of Occultisme heb ik overigens nog nooit bij hem gehoord. Ik heb eens een docu over hem gezien, en dan blijkt dat die man niet helemaal spoorde. Zie je ook wel in de blik in zijn ogen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt me niet geheel toevallig dat de Master of Occultisme en Satanisme Aleister Crowley dezelfde symboliek gebruikt als de "illuminati" / Elite of whatever you want to call them.
Zie ook de gelijkenis met de Egyptische Sfinx
Dat geldt voor de meeste lieden die met het occulte bezig zijn. Kijk maar naar Hitler die was ook fan van Crowley.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Waarom komt die Aleister Crowley toch zo vaak op de proppen in occulte topics? De term Master of Occultisme heb ik overigens nog nooit bij hem gehoord. Ik heb eens een docu over hem gezien, en dan blijkt dat die man niet helemaal spoorde. Zie je ook wel in de blik in zijn ogen.
In het vorige deel was er iemand, ik weet niet meer wie, die ons wees op dat PENTAgram en PENTAgon qua naam veel op elkaar leken en dat dat dus geen toeval kon zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:51 schreef GhpH het volgende:
Natuurlijk kan je een pentagram in een vijfhoek tekenen. Dat is de EIGENSCHAP van een vijfhoek. Mensen hier moeten echt wiskunde gaan leren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ems. op 15-11-2015 13:25:26 ]Conscience do cost.
quote:Op zondag 15 november 2015 13:02 schreef ems. het volgende:
[..]
In het vorige deel was er iemand, ik weet niet meer wie, die ons wees op dat PENTAgram en PENTAgon qua naam veel op elkaar leken en dat dat dus geen toeval kon zijnYup, en denkt de TS ook nog eens dat een pentagon 6 hoeken heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jajaja, het niveau is erg hoog weer...I feel kinda Locrian today
Jouw onderschrift hahahaquote:
wouldn't that be great?!quote:Op zondag 15 november 2015 14:03 schreef Aguia het volgende:
het zal niet lang duren voordat men zal roepen tot het uitbannen van elke religie
quote:Op zondag 15 november 2015 13:02 schreef ems. het volgende:
[..]
In het vorige deel was er iemand, ik weet niet meer wie, die ons wees op dat PENTAgram en PENTAgon qua naam veel op elkaar leken en dat dat dus geen toeval kon zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want jouw reactie is van hoogstaand niveau? een ander uitlachen maar zelf geen constructieve bijdrage kunnen leveren en enkel maar bewijs afkeuren.quote:Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef starla het volgende:
[..]
Yup, en denkt de TS ook nog eens dat een pentagon 6 hoeken heeft![]()
Jajaja, het niveau is erg hoog weer...![]()
je ziet toch hopelijk wel dat die pentagram het stratenplan niet helemaal volgt en er dus helemaal geen sprake is van een pentagram?quote:Op zondag 15 november 2015 14:08 schreef Aguia het volgende:
[..]
[..]
want jouw reactie is van hoogstaand niveau? een ander uitlachen maar zelf geen constructieve bijdrage kunnen leveren en enkel maar bewijs afkeuren.
[ afbeelding ]
Ik begrijp überhaupt niet wat het uitmaakt of er ergens een figuurtje in verwerkt is. Dat bewijst noch ontkracht helemaal niets.quote:Op zondag 15 november 2015 14:08 schreef Aguia het volgende:
[..]
[..]
want jouw reactie is van hoogstaand niveau? een ander uitlachen maar zelf geen constructieve bijdrage kunnen leveren en enkel maar bewijs afkeuren.
[ afbeelding ]
Dat vind jij serieus bewijs? Wat lijntjes over een stratenplan leggen en dan vooral niet de straten, maar enkel je vooringenomenheid volgen?quote:Op zondag 15 november 2015 14:08 schreef Aguia het volgende:
[ afbeelding ]
nou waarom?quote:Op zondag 15 november 2015 14:47 schreef Izzy73 het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een Obelisk op het plein van het Vaticaan?
[ afbeelding ]
En waarom loopt de Pope rond met een kruis waarop een illuminati symbool staat?
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs een Pentagram op zijn mijter staan.
[ afbeelding ]
Omdat ze niet God/Jezus vereren maar de Egyptische Goden.quote:
En daar is de paus zelf ook van op de hoogte?quote:Op zondag 15 november 2015 14:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Omdat ze niet God/Jezus vereren maar de Egyptische Goden.
Obelisk vind je zelfs in Mekka daar waar tijdens de hadj de duivel (shaitan) gestenigd wordt. Waar jl het drama zich afspeelde.quote:Op zondag 15 november 2015 14:47 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs een Hexagram op zijn mijter staan.
[ afbeelding ]
Status symbool/overwinningstrofee..quote:Op zondag 15 november 2015 14:47 schreef Izzy73 het volgende:
Obelisken staan overal, het zijn de originelen die uit Egypte komen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Obelisk vind je zelfs in Mekka daar waar tijdens de hadj de duivel (shaitan) gestenigd wordt. Waar jl het drama zich afspeelde.
Ik denk het wel ja. Amenquote:Op zondag 15 november 2015 14:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
En daar is de paus zelf ook van op de hoogte?
Yup. Pagan shit, de katholieke kerk is daar gek op.quote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Obelisken staan overal, het zijn de originelen die uit Egypte komen.
Amen = het zij zo, om dat direct weer te linken aan amen-ra gaat mij wat ver.quote:Op zondag 15 november 2015 15:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Amen
Amen is in reference to Amen-Ra.
Principal Sun God of Egypt
uhm nee..quote:Op zondag 15 november 2015 15:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Amen
Amen is in reference to Amen-Ra.
Principal Sun God of Egypt
Hij loopt niet voor niets rond met een zon.quote:Op zondag 15 november 2015 15:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Amen = het zij zo, om dat direct weer te linken aan amen-ra gaat mij wat ver.
Ja mij ook. Je kunt er wel meer aan vastmaken, bijvoorbeeld dement.quote:Op zondag 15 november 2015 15:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Amen = het zij zo, om dat direct weer te linken aan amen-ra gaat mij wat ver.
Ja want de egyptenaren hebben het alleenrecht op het aanbidden van de Zon, het licht, brenger van leven, warmte etc?quote:Op zondag 15 november 2015 15:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hij loopt niet voor niets rond met een zon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2015 15:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hij loopt niet voor niets rond met een zon.
[ afbeelding ]
Jordan Maxwell heeft daar jarenlang onderzoek naar gedaan en weet daar veel over te vertellen.
Ff snel wat van gezocht
[ afbeelding ]
Sowieso geloof ik niet dat de paus daar zelf van op de hoogte is. Ik geloof dat de paus oprecht van "God" houdt, of in ieder geval pausen in het verleden. Hij suggereert met zijn punt dat alle pausen op de hoogte zijn van de Amen-Ra aanbidding.quote:Op zondag 15 november 2015 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja mij ook. Je kunt er wel meer aan vastmaken, bijvoorbeeld dement.
Weer een leerzaam filmpje, dank je.quote:
Die van jou klopt overigens ook niet.quote:Op zondag 15 november 2015 12:57 schreef nikao het volgende:
Kan deze niet in de OP? .. dit is hoe het 'pentagram' van het White House er in werkelijkheid uitziet...
beetje mislukt![]()
[ afbeelding ]
Uhm.. waarmee vergelijk je dan als je zegt dat het niet 'klopt'?quote:Op zondag 15 november 2015 15:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Die van jou klopt overigens ook niet..
Johannes Paulus was de laatste met goede bedoelingen vrees ik. Erna zijn er een paar valse profeten op die stoel terecht gekomen en meegegaan in het grote plan aka NWO.quote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sowieso geloof ik niet dat de paus daar zelf van op de hoogte is. Ik geloof dat de paus oprecht van "God" houdt, of in ieder geval pausen in het verleden. Hij suggereert met zijn punt dat alle pausen op de hoogte zijn van de Amen-Ra aanbidding.
Jammer van deze wending, heb zo hier en daar best goede punten gezien van TS.
Zo is ie beter. Het zwarte is een daadwerkelijke weg en het rode mist.quote:Op zondag 15 november 2015 15:31 schreef nikao het volgende:
[..]
Uhm.. waarmee vergelijk je dan als je zegt dat het niet 'klopt'?
Hele punt is gewoon dat er geen pentagram in zit in het straatbeeld daar.
klopt, maar veel te suggestief. Blijft terugkomen zo en 2 posts later wordt het weer als feit gepresenteerd alsof er een pentagram is omdat je die ook hier toch weer ziet.quote:Op zondag 15 november 2015 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo is ie beter. Het zwarte is een daadwerkelijke weg en het rode mist.
[ afbeelding ]
Luister graag naar wat hij te vertellen heeft, zo ook deze over onstaan van woorden, the words dont mean what you think they do, the world is not what you think it is.quote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Weer een leerzaam filmpje, dank je.
Die ken ik al. Wel een apart verhaal.quote:Op zondag 15 november 2015 15:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
TS ik denk dat je dit trouwens wel interessant vindt:
Praat zo hier en daar ook over symboliek en satanistische afgoden.
Ja maar als je een punt wil maken dan lukt het ook niet als je dus expres een plaatje maakt die wegen overslaat die er wel zijn. En feit is ook weer (helaas) dat het verlengde van de wegen wel op de punten aan komen van een pentagram. Die halve weg wijst precies naar de plek waar het moet zijn, hetzelfde geldt voor de laatste stukje naar het witte huis bijvoorbeeld. Een beetje vreemd is het in ieder geval wel.quote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef nikao het volgende:
[..]
klopt, maar veel te suggestief. Blijft terugkomen zo en 2 posts later wordt het weer als feit gepresenteerd alsof er een pentagram is omdat je die ook hier toch weer ziet.
Die is er gewoon niet
Je hebt 2 van de 5 punten dus![]()
![]()
Wat vindt je daarvan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die ken ik al. Wel een apart verhaal.
Ik plaatste alleen dat plaatje ter aanvulling op de vorige, omdat die schijnbaar niet goed zichtbaar was volgens sommige.quote:Op zondag 15 november 2015 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind jij serieus bewijs? Wat lijntjes over een stratenplan leggen en dan vooral niet de straten, maar enkel je vooringenomenheid volgen?
Fair enoughquote:Op zondag 15 november 2015 15:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar als je een punt wil maken dan lukt het ook niet als je dus expres een plaatje maakt die wegen overslaat die er wel zijn. En feit is ook weer (helaas) dat het verlengde van de wegen wel op de punten aan komen van een pentagram. Die halve weg wijst precies naar de plek waar het moet zijn, hetzelfde geldt voor de laatste stukje naar het witte huis bijvoorbeeld. Een beetje vreemd is het in ieder geval wel.
Geen idee, er zijn zoveel verhalen van mensen die zeggen dat ze onder invloed van Satan waren en daarnaar handelden. Het kan zo zijn, maar het kan ook een psychische aandoening zijn.quote:
Kijk nog eens goed naar de rechterkant van het plaatje, dat punt daar is compleet willekeurig.quote:Op zondag 15 november 2015 15:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar als je een punt wil maken dan lukt het ook niet als je dus expres een plaatje maakt die wegen overslaat die er wel zijn. En feit is ook weer (helaas) dat het verlengde van de wegen wel op de punten aan komen van een pentagram. Die halve weg wijst precies naar de plek waar het moet zijn, hetzelfde geldt voor de laatste stukje naar het witte huis bijvoorbeeld. Een beetje vreemd is het in ieder geval wel.
Aleister Crowly vond het gewoon prachtig om die preutse christelijk wereld van destijds te trollen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt me niet geheel toevallig dat de Master of Occultisme en Satanisme Aleister Crowley dezelfde symboliek gebruikt als de "illuminati" / Elite of whatever you want to call them.
Zie ook de gelijkenis met de Egyptische Sfinx
Omdat dat oog gewoon staat voor alziend-oog, oftewel: God.quote:Op zondag 15 november 2015 14:47 schreef Izzy73 het volgende:
Een duogram dus...quote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef nikao het volgende:
[..]
klopt, maar veel te suggestief. Blijft terugkomen zo en 2 posts later wordt het weer als feit gepresenteerd alsof er een pentagram is omdat je die ook hier toch weer ziet.
Die is er gewoon niet
Je hebt 2 van de 5 punten dus![]()
![]()
Kijk nou eerst eens die lezing die ik heb gepost voordat je het weer allemaal afwimpelt als onzin.quote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef starla het volgende:
[..]
Een duogram dus...
Dat is wel zwaar satanistisch inderdaad.
Met andere woorden: elke straat is een duogram en dus satanistisch volgens de logica van TS.
Maar hoe word dan opeens dat stratenplan een pentagram, welke kaart je ook gebruikt het is er gewoon niet.quote:Op maandag 16 november 2015 01:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kijk nou eerst eens die lezing die ik heb gepost voordat je het weer allemaal afwimpelt als onzin.
Ik staar me niet blind op details. Weet niet eens waar dit over gaat.quote:Op maandag 16 november 2015 08:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar hoe word dan opeens dat stratenplan een pentagram, welke kaart je ook gebruikt het is er gewoon niet.
Waarom reageer je dan op een post van starla die daar juist wel over gaat?quote:Op maandag 16 november 2015 10:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik staar me niet blind op details. Weet niet eens waar dit over gaat.
Waarom reageer jij op een post van mij aan Starla?quote:Op maandag 16 november 2015 10:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op een post van starla die daar juist wel over gaat?
Omdat ik een vraag had over die reactie van jou.quote:Op maandag 16 november 2015 10:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom reageer jij op een post van mij aan Starla?
quote:Op zondag 15 november 2015 15:40 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is wat de mensen duizenden jaren geleden zagen als ze naar de lucht keken.
[ afbeelding ]
30 seconden geen pols ik zag niks..quote:Op zondag 15 november 2015 16:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn zoveel verhalen van mensen die zeggen dat ze onder invloed van Satan waren en daarnaar handelden. Het kan zo zijn, maar het kan ook een psychische aandoening zijn.
Ik weet niet wat ik daarvan moet denken, net zoals mensen die beweren dat ze het licht hebben gezien of in coma hebben gelegen waarna ze beweren dat ze in een andere wereld zijn geweest als ze weer ontwaken. Ik denk dat je zoiets pas zeker kunt weten als je het zelf hebt meegemaakt.
Nu wel. Vroeger niet.quote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de rechterkant van het plaatje, dat punt daar is compleet willekeurig.
u vraagt wij draaien!quote:Op maandag 16 november 2015 17:13 schreef jogy het volgende:
En voor mijn part is het totaal toevallig maar dat het er zit en je het echt niet af kan kan doen als een gevalletje pareidolie staat voor mij wel redelijk vast eerlijk gezegd. Het is niet alsof je Jezus op een tosti ziet of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 16 november 2015 17:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien!
Jezus op een tosti
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus op een pannenkoek
[ afbeelding ]
Jezus op een visstick
[ afbeelding ]
Jezus anus ( om niet iedereen te laten staren naar een Hond anus ) spoiler alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord!
Maar wél reageren...en dan vind je het gek dat ik het inderdaad afdoe als onzin, omdat jullie aluhoedjes nooit weten waar het over gaat.quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 17:19 schreef theguyver het volgende:
Jezus anus ( om niet iedereen te laten staren naar een Hond anus ) spoiler alert!Hoe heet die hond, Cerberus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel kinda Locrian today
Ik dacht dat mijn geloofwaardigheid in jouw ogen toch al onder het nulpunt zat dus dat maakt dan ook niet zo veel uit.quote:Op maandag 16 november 2015 23:18 schreef starla het volgende:
[..]
Maar wél reageren...en dan vind je het gek dat ik het inderdaad afdoe als onzin, omdat jullie aluhoedjes nooit weten waar het over gaat.
Je snapt wel dat je met deze uitspraak flink door de mand valt en het je geloofwaardigheid aantast?
Nee hoor, want ik heb je al eerder verteld dat we op een aantal punten niet eens zo gek verschillen qua mening.quote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn geloofwaardigheid in jouw ogen toch al onder het nulpunt zat dus dat maakt dan ook niet zo veel uit.
Weet je wat, ik ga hem nu kijken, verveel me toch.quote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Japie77 het volgende:
Maar goed je gaat de lezing dus niet kijken, begrijp ik? Typisch.....Je zou er misschien wat van opsteken of je mening herzien. Brrrrrr veels te eng.
Raar. Heeft iemand een verwijderd dan.. Nou hier nog een keer. Kijk met een open mind, bij veel van wat hij zegt zal je waarschijnlijk in de weerstand schieten, maar probeer zoveel mogelijk objectief te blijven.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef starla het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb je al eerder verteld dat we op een aantal punten niet eens zo gek verschillen qua mening.
[..]
Weet je wat, ik ga hem nu kijken, verveel me toch.
-edit- kan 'em niet vinden
Thx!quote:Op maandag 16 november 2015 23:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Raar. Heeft iemand een verwijderd dan.. Nou hier nog een keer. Kijk met een open mind, bij veel van wat hij zegt zal je waarschijnlijk in de weerstand schieten, maar probeer zoveel mogelijk objectief te blijven.![]()
Illuminati symbool is wat zij er zelf van gemaakt hebben.quote:Op zondag 15 november 2015 14:47 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs een Hexagram op zijn mijter staan.
[ afbeelding ]
Heb deel 1 nu helemaal gekeken. Heel veel uitleg over wat occultisme is met al een paar voorbeelden daarvan. Na 1,5 uur vraag ik me alleen wel af waar het naar toe gaat en wat de clue is want echt heel samenhangend vond ik het eerste deel niet. Heel gestructureerd, dat wel, maar de samenhang miste ik. Misschien valt alles op z'n plek als ik de hele lezing heb bekeken. Vanavond begin ik aan deeltje 2quote:Op maandag 16 november 2015 23:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Raar. Heeft iemand een verwijderd dan.. Nou hier nog een keer. Kijk met een open mind, bij veel van wat hij zegt zal je waarschijnlijk in de weerstand schieten, maar probeer zoveel mogelijk objectief te blijven.![]()
Ja ik vond het ook prettig luisteren naar hem. Op een gegeven moment gaat het een beetje te lang over bepaalde symbolen in mijn ogen maar al met al erg waardevolle informatie voor mij. Cool dat je het een kans geeft en dat het nog redelijk bevalt ook.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:23 schreef starla het volgende:
[..]
Heb deel 1 nu helemaal gekeken. Heel veel uitleg over wat occultisme is met al een paar voorbeelden daarvan. Na 1,5 uur vraag ik me alleen wel af waar het naar toe gaat en wat de clue is want echt heel samenhangend vond ik het eerste deel niet. Heel gestructureerd, dat wel, maar de samenhang miste ik. Misschien valt alles op z'n plek als ik de hele lezing heb bekeken. Vanavond begin ik aan deeltje 2
Valt me nog mee hoe weinig ik me heb gestoord aan de spreker. Alleen toen hij en passant meldde dat wietolie bewezen effectief was tegen kanker. Misschien in een petrischaaltje ja, maar zover zijn we nog lang niet.
Oh ja, en de dia's bevatten soms veel te veel info die hij dan letterlijk opleest. Ben erachter gekomen dat het heerlijk wegluistert en dat je nauwelijks hoeft te kijken. Met andere woorden: lekker met de ogen dicht chillen op de bank en oortjes in
Af en toe een humoristische opmerking doet het ook altijd goed en zijn droge manier van humor spreekt me wel aan
Ben benieuwd naar de volgende delen...
Tja bij truthers is er net zo goed discussie over wat nou waarheid is en wat niet dus dat is niet zo raar. David Icke is wat mij betreft ook een baken van eerlijkheid en wijsheid. Wil niet zeggen dat ik het altijd met alles eens ben van wat hij zegt maar het meeste in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:36 schreef SicSicSics het volgende:
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat Mark Passio verguisd wordt door concurrerende truthers.
Hij zou een vazal zijn van David Icke, een verspreider van desinformatie en alles uit zijn duim zuigen.
Waarbij ik het verbazend genoeg, over dat laatste punt in ieder geval, weer eens eens ben met een truther!
Grappig ook dat truthers hier zelf beginnen over de link naar de boekenverkoop.
http://duncantrussell.com(...)/mark-passio-beef/p1
David Icke 'de koningin is een reptiel' heb ik het ook niet zoveel mee, maar ieder zijn ding. ^^quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:10 schreef Japie77 het volgende:
Tja bij truthers is er net zo goed discussie over wat nou waarheid is en wat niet dus dat is niet zo raar. David Icke is wat mij betreft ook een baken van eerlijkheid en wijsheid. Wil niet zeggen dat ik het altijd met alles eens ben van wat hij zegt maar het meeste in ieder geval wel.
Ik heb zijn lezing (deels) gezien.quote:Als je denkt dat hij alles uit zijn duim zuigt dan heb je blijkbaar de lezing niet gezien. Ik denk eerder dat jij alles uit je duim zuigt maar goed dat is weer een ander verhaal....
Wat jij doet is dus bewust of onbewust desinformatie strooien. Je plaats hem nu in een hoekje door te zeggen dat hij van alles verzint. Maar dat is alleen in jouw hoofd zo. Jij weet namelijk niet of hij dingen verzint maar omdat het niet in jouw denkkader past zeg jij dat hij het verzint. Zo kan jij namelijk weer de wereld blijven zien zoals je hem zo graag ziet. Veilig en duidelijk. Stap eens uit die comfortzone.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
David Icke 'de koningin is een reptiel' heb ik het ook niet zoveel mee, maar ieder zijn ding. ^^
[..]
Ik heb zijn lezing (deels) gezien.![]()
De pest is een beetje dat hij (en meer mensen) net genoeg plausibiliteit rondstrooien om het nog enigszins geloofwaardig te houden. Feit en fictie. Veel van wat hij zegt is ook gewoon waar, alleen de significantie die hij eraan hangt is compleet overtrokken/ verzonnen.
Hij heeft ook nog een lezing over de 'echte betekenis van The Matrix'. Sorry hoor, maar dan haak ik af.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:44 schreef -Hadassa- het volgende:
Het onderwerp vind ik het discussieren / bekijken waard, maar de punten die je aanhaalt zijn niet zo sterk.
Ik wil er ook nog wel bij zeggen dat een groot deel van wat hij zegt mij ook wel aanspreekt. Over kennis en een vrije geest en dat occultisme (of kennis) op zichzelf niet goed of slecht is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:36 schreef Japie77 het volgende:
Wat jij doet is dus bewust of onbewust desinformatie strooien. Je plaats hem nu in een hoekje door te zeggen dat hij van alles verzint.
Ik ben enorm open minded, maar met alleen gezwets kom je er bij mij niet. Ook niet als je dat gezwets 3 uur vol kan houden.quote:Maar dat is alleen in jouw hoofd zo. Jij weet namelijk niet of hij dingen verzint maar omdat het niet in jouw denkkader past zeg jij dat hij het verzint. Zo kan jij namelijk weer de wereld blijven zien zoals je hem zo graag ziet. Veilig en duidelijk. Stap eens uit die comfortzone.
Dit vind ik dan 2 heel bijzondere redenaties:quote:Wat betreft de voorbeelden die je aanhaalt, ik heb al gezegd dat ik het niet met alles eens ben of geloof. Maar dat soort dingen geld bij mij nog veel meer over al die shit die ze in de Media rond bazuinen. Op het journaal en in de krant staat echt veeeeeeel meer desinformatie dan in dit soort lezingen.
Ten eerste spreek je jezelf tegen dat sommige dingen je wel aanspreken en daarna weer zegt dat het drie uur lang gezwets is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog wel bij zeggen dat een groot deel van wat hij zegt mij ook wel aanspreekt. Over kennis en een vrije geest en dat occultisme (of kennis) op zichzelf niet goed of slecht is.
Maar zijn verhalen over 'Dark Arts' en hogere doelen en... daar heeft hij geen bewijs voor. Aannames en verhaaltjes. 0,0 bewijs. En wie grootste dingen claims mag bij mij groots bewijs leveren.
[..]
Ik ben enorm open minded, maar met alleen gezwets kom je er bij mij niet. Ook niet als je dat gezwets 3 uur vol kan houden.
Ik weet niet of dat met mijn comfortzone te maken heeft, maar zoals ik al zei: "Extraordinary claims require extraordinary evidence."
Dat biedt Mark niet. Die vertelt alleen een mooi verhaal.
[..]
Dit vind ik dan 2 heel bijzondere redenaties:
Je zegt, ik geloof niet alles wat hij zegt. Waar ik dan heel benieuwd naar ben is: Wat geloof je wanneer?Kun je dat aangeven? Waarom je zijn 3 uur half plausibele verhaal over The Matrix niet zou geloven, maar zijn 3 uur durende half plausibele verhaal over het occulte wel?
Tevens zeg je: Ik geloof niet alles wat hij zegt, maar de media zegt nog minder dingen die ik geloof.
Betekend dat dat je sommige dingen van de media wél geloofd? En wederom, waar en waarom trek je die grens?
Of zeg je: ik geloof alleen die bron, die het meest geloofwaardige verhaal verteld. Die geloof ik ook niet 100% maar die geloof ik meer dan iets anders, dus iets anders geloof ik helemaal niet. En wederom: waar en waarom trek je die grens?
Sorry, 2 uur 35 minuten gezwetsquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:07 schreef Japie77 het volgende:
Ten eerste spreek je jezelf tegen dat sommige dingen je wel aanspreken en daarna weer zegt dat het drie uur lang gezwets is.
Dan is het dus jouw geloof. Niets meer, niets minder.quote:Ten tweede komen we bij een kernpunt namelijk bewijs. De dingen waar hij het over heeft kunnen niet bewezen worden. En ook al zou hij een of ander document hebben dan gelooft nog niemand het want dat kan net zo goed nagemaakt zijn.
Ik luister altijd naar mensen op gevoel gemend met gezond verstand en aan de hand daarvan bepaal ik of iets voor mij waar voelt of niet. Dat is ook het enige dat iemand kan doen want je kunt nooit zeker weten of iets waar is of niet, hoeveel zogenaamd bewijs ze je ook laten zien.
Nee ik heb mijn comfortzone in 2008 al los gelaten toen ik wakker begon te worden. Ik zou liever willen dat ik de wereld nog kon zien hoe ik hem daarvoor zag, nl dat de mensen die onze wereld besturen het beste met ons voor hebben en dat er heel weinig tegen je gelogen word. Vooral niet door organisaties die betrouwbaar zouden moeten zijn zoals overheids organisaties en banken etc. De wereld hoe ik die nu zie is aboluut niet fijn. Hel op aarde is een betere omschrijving.....quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sorry, 2 uur 35 minuten gezwets
[..]
Dan is het dus jouw geloof. Niets meer, niets minder.
Zie jij de wereld dan niet alleen zoals je hem wil zien? Zoals jouw verstand en gevoel zeggen dat het fijn is? Maakt dit dan niet jouw comfortzone? Een comfortzone die jij uiteindelijk niet los kunt of wil laten?
En toen bleef het akelig stilquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:21 schreef ems. het volgende:
Goed, om even vast te stellen: Alle mensen hier die overtuigd zijn dat de bestuurders het beste met ons voor hebben handen omhoog.
Je hebt het ook hier weer over twee behoorlijke uitersten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:20 schreef Japie77 het volgende:
Nee ik heb mijn comfortzone in 2008 al los gelaten toen ik wakker begon te worden. Ik zou liever willen dat ik de wereld nog kon zien hoe ik hem daarvoor zag, nl dat de mensen die onze wereld besturen het beste met ons voor hebben en dat er heel weinig tegen je gelogen word.
Vooral niet door organisaties die betrouwbaar zouden moeten zijn zoals overheids organisaties en banken etc. De wereld hoe ik die nu zie is aboluut niet fijn. Hel op aarde is een betere omschrijving.....
Ik hou mijn hand omlaag.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:21 schreef ems. het volgende:
Goed, om even vast te stellen: Alle mensen hier die overtuigd zijn dat de bestuurders het beste met ons voor hebben handen omhoog.
Hoe kom je erbij dat ik in uiterste geloof/vasthoudt? Dat heb ik toch nergens aangegeven.....quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je hebt het ook hier weer over twee behoorlijke uitersten.
Ik geloof niet dat de hele wereld vrolijk en goed is; ik geloof ook niet in een donkere toren waar een half-mens half-bok aanbeden wordt met bloedoffers om het volk klein te houden.
Hoe komt het dat je zo in uitersten gelooft/ vasthoudt?
[..]
Ik hou mijn hand omlaag.
Eerst geloofde je dat de hele wereld het beste met je voorhad en nu geloof je in een "Hel op je aarde..."quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:34 schreef Japie77 het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik in uiterste geloof/vasthoudt? Dat heb ik toch nergens aangegeven.....
Dus dat jij eventueel niet in god gelooft, maakt je een gelovige? Ik vind dat een bijzondere redenatie.quote:Dat jij niet kan geloven dat er bepaalde mensen in de wereld zijn die alles doen om het volk klein te houden is jouw geloof.
Ik ken het principe 'brood en spelen', jazeker.Ik vind het alleen én moeilijk te geloven én het is nooit fatsoenlijk bewezen dat dit structureel door een (klein groepje) elite toegepast wordt. Wat wel te bewijzen is, is dat (veel van) deze verhalen gestoeld zijn op oude hoaxes en dat ze verspreidt zijn door mensen die daar een direct belang bij hadden.quote:Het is notabene al duizenden jaren in gebruik de trucjes Brood en Spelen zegt dat je wat? Waarom is het dan zo moeilijk om te geloven dat het nu nog steeds gebeurt?
Ik geloofde eerst niet dat iedereen het beste met je voorhad maar dat is iets wat iedereen WIL geloven. Iedereen die niet ziet dat een planeet vol honger, oorlog, armoede, leugens, manipulatie etc een held op aarde is is een beetje naief.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eerst geloofde je dat de hele wereld het beste met je voorhad en nu geloof je in een "Hel op je aarde..."
Dat vind ik twee uitersten. En dat zijn jouw woorden.
[..]
Dus dat jij eventueel niet in god gelooft, maakt je een gelovige? Ik vind dat een bijzondere redenatie.
[..]
Ik ken het principe 'brood en spelen', jazeker.Ik vind het alleen én moeilijk te geloven én het is nooit fatsoenlijk bewezen dat dit structureel door een (klein groepje) elite toegepast wordt. Wat wel te bewijzen is, is dat (veel van) deze verhalen gestoeld zijn op oude hoaxes en dat ze verspreidt zijn door mensen die daar een direct belang bij hadden.
Heel goed weergegeven. Nu word je vast voor religek versleten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De wereld wordt inderdaad bestuurd door mensen die een directe lijn hebben met demonen en Satan zelf.
Satan heeft zijn eigen religie opgesteld, een vervormde versie van wat er in de bijbel staat, een soort kopie waarin hijzelf de held is.
Zijn religie draait om dualiteit: goed en kwaad. Want dat is wat de slang aan Adam en Eva belooft in de tuin van eden. In het satanisme kun je 1 van de beide kanten dienen. Satan, of eerder Lucifer de lichtbrenger, wordt beschouwd als de 'goede kracht'. Yahweh is in het satanisme de duivel, degene die tegen de mens is, terwijl Lucifer de mens wil bevrijden door hem zogenaamde intelligentie te geven.
Het doel van Satan is om als God op aarde te regeren. De eerste serieuze poging daartoe was ten tijde van Babylon, toen de mensen 1 taal spraken, en zich verenigden in 1 stad. God verwarde de talen en de mensen trokken vervolgens de gehele wereld over, maar namen de Babylonische religie met zich mee. Zodoende zien we wereldwijd dezelfde religie opduiken, met een heleboek varianten erop, maar in de kern steeds hetzelfde: een vader-god, een moedergodin, en een kind dat de wereld verlost. De leiders, pharaoh's, keizers, enz. van deze wereld waren altijd een reaincarnatie van deze kind-verlosser, de zonnegod.
In het satanisme worden de krachten van de natuur gepersonifieerd en tot goden gemaakt. De mythologien van deze wereld zijn slechts verhalen om die natuurkrachten weer te geven, en spirituele transformaties uit te beelden. De kerntransformatie is dat men beseft dat men zelf goddelijkheid in zich heeft, beseft dat men god is (dat is de belofte van de slang aan de mens).
Toen Babylon viel, werden de Meden en Perzen de belangrijkste religio-politieke macht. Daarna de Grieken, vervolgens Rome, in termen van cultuur die tot vandaag de dag voortleeft. Rome viel uiteindelijk ook, en maakte plaats voor de Rooms Katholieke kerk.
De priesters van Babylon, toen Babylon viel, trokken richting het huidige Turkije (Pergamon) en kwamen uiteindelijk ook in Rome terecht, met hun religie. De Roomse cultuur had al een groot deel van de Griekse cultuur in zich opgenomen, en de voornaamste Roomse religie was het Perzische Mithraisme.
De Rooms Katholieke kerk bevat elementen van al deze religio-politieke systemen, en de paus is de huidige reincarnatie van de zonnegod. Vandaar dat we een obeliks vinden midden op het sint pietersplein, traditioneel een phallisch en zonnesymbool.
Elke kerk is een tempel gewijd aan niet alleen de zonnegod, en zijn vader en moeder (de toren is phallisch, de koepel stelt een baarmoeder voor, en het geheel in de vorm van een kruis), maar het ritueel wat men uitvoert met de hosti komt regelrecht uit de heidense godsdiensten en stelt de geboorte van de zonnegod voor. (de hosti is het zonnesymbool, de monstrans de baarmoeder).
Tegelijkertijd heeft men er een anti-christelijke wending aangegeven: de hosti verandert in het lichaam, bloed en ziel van Jezus Christus. Vervolgens wordt deze opgeofferd. De hosti dient dus als een continue heruitvoering van het sterven van Jezus, om hem dood te houden. Men dient naar Maria te gaan voor vergeving (Maria is de moedergodin geworden), en naar een priester (godslastering, alleen God kan zonden vergeving). Dit is een satanisch ritueel.
De kleding van de paus, alle attributen, de rituelen, de doctrines, alles is bedoeld om de mensen van de waarheid van verlossing in Jezus Christus te houden. Satan zelf zit hierachter. Zolang de mensen niet snappen wie en wat God is, en wat God de mens aanbiedt, kan men gemanipuleerd en geregeerd worden zonder al teveel tegenstand.
De bijbel noemt dit religieuze systeem 'Babylon' en zegt dat het de hele wereld zal regeren, vlak voordat Jezus Christus terugkomt om de wereld te oordelen.
Er zijn maar 2 wegen mogelijk in deze wereld: het leven en de dood. Het leven komt van God. De dood is voor ieder die zich uiteindelijk niet tot God keert. Satans doel is het om mensen tot de dood te leiden door middel van misleiding. De regerende elite is toegewijd aan het realiseren van zijn plannen, voor eigen gewin, macht, bevrediging van alle lusten, door demonische bezitneming, manipulatie, enzovoorts. Zij zullen hiervoor veroordeeld worden, indien zij zich niet bekeren.
Maar dan de rest van de wereld, de massa's. Wij zijn uiteindelijk slachtoffers van hen. Tegelijkertijd zien we overal dat dankzij Gods genade de waarheid naar buiten wordt gebracht, ook op dit forum. Wij leven in spannende tijden en hebben allemaal belangrijke keuzes te maken die invloed hebben op onze eeuwige bestemming.
De bijbel heeft dit allemaal aangekondigd en ik heb al vele topics geopend op dit forum die over dit onderwerp gaan, met een heleboel bronnen, die ik bereid ben opnieuw hier te geven indien men daarin geinteresseerd is. De tijd dringt!
Dat maakt niet uit. Ik verwacht geen serieuze reacties van de overgrote meerderheid van lezers.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heel goed weergegeven. Nu word je vast voor religek versleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |