Dat is het planquote:Op maandag 14 december 2015 12:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Snel voor de Holiday Sale uitspelen dan
Snel voor de Holiday Sale uitspelen danquote:Op maandag 14 december 2015 12:19 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een categorie "eerst uitspelen" aangemaakt binnen mijn steam-library. Ik mag van mezelf pas weer nieuwe games kopen als ik al die games heb uitgespeeld. Er zitten redelijk wat korte platformers tussen, dus wellicht gaat het zelfs lukken me eraan te houden.
yup, je moet die computer aan je 'trusted' pclijstje toevoegen immersquote:Op maandag 14 december 2015 13:14 schreef PirE het volgende:
Moet je voor family-sharing eerst inloggen op de pc van de persoon met wie je je account wil sharen?
Dat lukt wel, beetje matig dat ik ook online moet zijn. Wou mijn library delen zodat iemand een game kan spelen als ik overdag aan het werk ben.quote:Op maandag 14 december 2015 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, je moet die computer aan je 'trusted' pclijstje toevoegen immers
afaik hoef jij (de deler) niet online te zijn hoor, alleen de persoon die gebruik wil maken van de gesharde libraryquote:Op maandag 14 december 2015 15:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat lukt wel, beetje matig dat ik ook online moet zijn. Wou mijn library delen zodat iemand een game kan spelen als ik overdag aan het werk ben.
Ik moet dus mijn pc aan laten staan of hem op mijn account en pc laten spelen, wat ik niet wil.
Is al een tijdje bekend toch dat Valve een dealtje heeft met het filmproductiebedrijf Bad Robot Productions van J.J. Abrams? Portal zit in dezelfde pijplijn..quote:
Wat als je al een game (of in mijn geval 2) al hebt? Kun je die dan weggeven?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Square Enix kerstsurprise dit jaar:
Lara Croft and the Temple of Osiris
Thief
Final Fantasy XIII
Life is Strange Episode 1
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
Toppie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Staat op de website van square Enix. Ook dat we vanavond de codes via email ontvangen.
Steam codes kan je weggeven.
ik dacht dat ze het hadden over 1 gezamenlijke code die he zou krijgen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Staat op de website van square Enix. Ook dat we vanavond de codes via email ontvangen.
Steam codes kan je weggeven.
Ben op de site geweest, kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Square Enix kerstsurprise dit jaar:
Lara Croft and the Temple of Osiris
Thief
Final Fantasy XIII
Life is Strange Episode 1
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
http://eu.square-enix.com(...)e-box-opens%E2%80%A6quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ben op de site geweest, kan het niet vinden.
V.
altijd.. de inhoud wordt bekend als je hem niet meer kan kopen..quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:14 schreef disasterbutton het volgende:
Heb de vorige sale niks gekocht en kijk ook niet uit naar deze, volgens mij ben ik genezen
Same here, al had ik Thief dus ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd.. de inhoud wordt bekend als je hem niet meer kan kopen..
ik heb em wel gehaald maar eigenlijk is hij maar erg matig, hele rits spellen had ik al, 1 MMORPG waar je dus maandelijks geld in moet gaan steken, life is strange slechts 1 episode...
2 tientjes is een mooi streven, wellicht lukt mij dat ook wel: gog heb ik vrijwel alle voor mij intressante games wel en steam heeft zijn prijsstelling verslechterdquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk/hoop dat het deze keer ook niet zo'n grote uitgave voor me wordt. Vorige keer onder de 2 tientjes gehouden. Wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |