Stuur je haar ook liedjes in dm enzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kauai heeft anders wel een goede muzieksmaak.
altijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stuur je haar ook liedjes in dm enzo?![]()
vraag jij aan iedereen of ze vriendjes willen worden in dm?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dacht ik al
zo´n type jongen vond ik je al
dm openbaren banquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
vraag jij aan iedereen of ze vriendjes willen worden in dm?
maar normaliter wel jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
vraag jij aan iedereen of ze vriendjes willen worden in dm?
sterktequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb spruitjes gekocht voor m'n smoothie
Ik vind spruitjes heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb een paar weken geleden kaki ontdekt. Da's potverredomme niet slecht
[ afbeelding ]
Jij stopt graag dingen in je mond dusquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef McGrath het volgende:
Kaki ziet eruit als de dingen die ik vroeger niet in mijn mond mocht stoppen als we ergens in een bos ofzo liepen.
Ik vind het lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef McGrath het volgende:
Kaki ziet eruit als de dingen die ik vroeger niet in mijn mond mocht stoppen als we ergens in een bos ofzo liepen.
Zoete aardappelen, dat smaakt echt fucking raarquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik vind het lekker![]()
Vorig jaar voor het eerst ook zoete aardappelen gegeten. Godverdomme, dat ik dat nooit eerder heb ontdekt
Jij bent raarquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoete aardappelen, dat smaakt echt fucking raar
Ja, ik houd wel graag van eten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij stopt graag dingen in je mond dus
Watquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Billen zo plat ik kan op je surfen surfff
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op gijs scheeringa
Waar smaakt het naarquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb een paar weken geleden kaki ontdekt. Da's potverredomme niet slecht
[ afbeelding ]
Ik keek geen sesamstraat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]_!
Ik vond vroeger Graaf Tel van Sesamstraat eng
Hij heeft iig meer dan de meeste jongens onder onsquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jammer dat hij geen volledige baardgroei heeft
ruik je kip?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij wonen er antilianen achter mij. Ze hebben een feestje
zal mijn best doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij heeft iig meer dan de meeste jongens onder ons
Hint hint voor de (toekomstige) sherlockers
Ik ben geen jongen, ik ben een man.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon is gewoon heel vrouwelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee het is ziek dat Facebook hier een feature van maakt en de domme mensen het als schaapjes maar gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is ziek om Parijs te steunen. Oké mikey
Praat niet zo over paxquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon is gewoon heel vrouwelijk
Ecto manquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben geen jongen, ik ben een man.
Dan maak je er toch geen gebruik van?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee het is ziek dat Facebook hier een feature van maakt en de domme mensen het als schaapjes maar gaan doen.
Het laat weer prachtig de simpelheid van de mens zien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan maak je er toch geen gebruik van?
facebook verplicht je het toch niet?
nietesquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon is gewoon heel vrouwelijk
Lan waz jouw problemquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Had turkse teamleider vanavond. Kan het woord lan niet meer horen
Ik google het en zie vooral iets dat op verlepte pepers lijktquote:
Ja hoor Mikeyquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee het is ziek dat Facebook hier een feature van maakt en de domme mensen het als schaapjes maar gaan doen.
Zag het ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik google het en zie vooral iets dat op verlepte pepers lijkt
NEEEE SCHAT JE HOEFT NIET TE TANKEN DAAAAAAAAAAAAAGquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Had turkse teamleider vanavond. Kan het woord lan niet meer horen
http://www.turksekok.nl/455/tursuquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben dan ook maar een halve, hè...
Ik ga ook een witte jas en stethoscoop kopen bij de feestwinkelquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind steeds leukere patholoog/chirurg accounts op instagram.![]()
schatjes in witte jasjes?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind steeds leukere patholoog/chirurg accounts op instagram.![]()
kijken of je opso kan catfishen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga ook een witte jas en stethoscoop kopen bij de feestwinkel
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schatjes in witte jasjes?
Sukkels ik heb het over wat anders.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga ook een witte jas en stethoscoop kopen bij de feestwinkel
Hmm.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
http://www.turksekok.nl/455/tursu
precies datquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kijken of je opso kan catfishen?
smerige plaatjesquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Sukkels ik heb het over wat anders.
Zoek eens @mrs_angemi en @surgerypics op.
ik vind aandoeningen enzo nog best wel interessant, was ik maar slim en streverig genoeg om geneeskunde te gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verwachtte een "bah" reactie
ga je wel iets speciaals voor me doen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Mcgrath is bijna jarig. Fucking oudje
Ik zag ook iemand die de standaard pf verfransd heeftquote:
Huilenquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag ook iemand die de standaard pf verfransd heeft
je t'aime opsoquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
enige wat ik van frans heb onthouden: je n'aime pas, zut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |